Niet echt hoor, vind dat er prima mee te leven valt.quote:
Robin ik zou een beetje dimmen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
En over het bagatelliseren van de holocaust. Als je Hitler gaat vergelijken met Bush ben je daar wel mee bezig.
Tegenwoordig is het mijnenveger.quote:
Hmhm vast en zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt hoor, vind dat er prima mee te leven valt.
Ja, ze haten mij ook dus waarom zou ik hen niet kunnen haten?quote:
Ik ga er niet boven staan, als iemand mij in m'n gezicht spuugt kan hij een reactie terug verwachten.quote:
Wou je zeggen dat dat er niet is?quote:
Blijkbaar lopen ze nog rond, mensen krijgen het advies binnen te blijven.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker daar eens mee op Robin. Je bent vervelend.
Ik ook, totaal onvergelijkbare situatie echter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga er niet boven staan, als iemand mij in m'n gezicht spuugt kan hij een reactie terug verwachten.
Ik ben niet het soort persoon dat zich dan omdraait en denkt "ik ben beter", ik denk dan "ik ben beter, hier heb je een klap voor je muil."
Vind ik niet, ik ga er toch niet heen om ze kwaad aan te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ook, totaal onvergelijkbare situatie echter.
De VN.quote:Voor het eerst in de geschiedenis is dinsdag de Palestijnse vlag gehezen boven het hoofdkantoor van Unesco, de cultuurorganisatie van de VN.
De Palestijnse president Mahmoud Abbas was aanwezig bij de ceremonie, waarbij het Palestijnse volkslied werd gespeeld.
Ah er is al bijna een uur een NWS-topic over: Man werpt granaten in Luik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen ze nog rond, mensen krijgen het advies binnen te blijven.
Die clash is er niet, nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat er niet is?
Oh ze hadden nog geld voor een extra vlag kennelijk.quote:
Ga er maar heen, beetje door de straten lopen, kijken of je geen clash voelt.quote:
Word freud ... is tha bumbquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het mijnenveger.
Hoewel, het is natuurlijk wachten op de Kolonisten van Catan "Midden-Oosten versie" voor de kerstdagen.
Ja ach ze doen enkel zichzelf er maar kwaad mee, de VS boycot nu alle ontwikkelingshulp en transacties naar Unesco. Palestina er bij uit idioot gedachtengoed en nu geen geld meer krijgen, ja daar help je naties mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ze hadden nog geld voor een extra vlag kennelijk.
Beetje nauwe definitie van clash heb jij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga er maar heen, beetje door de straten lopen, kijken of je geen clash voelt.
Oh wat is jouw definitie dan, pas een clash als er all-out warfare is en WO3 voor de deur staat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje nauwe definitie van clash heb jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |