Coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duitsland. Lekker in Berlijn wonen.
Dat zie ik dus ook gebeuren....quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar PvdA-D66-VVD. Als dat tenminste te realiseren valt qua aantal zetels.
Gaat niet gebeuren. Dan ziet VVD de PVV als kool groeien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar PvdA-D66-VVD. Als dat tenminste te realiseren valt qua aantal zetels.
Samen met remlof een pandje kraken, simpel zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duitsland. Lekker in Berlijn wonen.
VVD: 30quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook gebeuren....
Mwah... heeft deels een punt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij schreeuwt letterlijk.
Wel een goede afleidingsmanoeuvre inderdaad. Hij had ook kunnen zeggen bezuinigen op sociale zekerheid en uitkeringen zijn nu wel bespreekhaar. Alleen de HRA is een breekpunt.
quote:Volgens de eerste berichten van de VRT zou de man granaten hebben gegooid naar een bushokje en daarna zelfmoord hebben gepleegd. Ook zou er zijn geschoten.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:18 schreef De_Nuance het volgende:
Maar nu de HRA helemaal afschaffen is een beetje erg riskant lijkt me.
De hamvraag is, door wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een aanslag in Luik, twee doden schijnbaar.
[..]
altijd toch.quote:
#Succesquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
VS hoopt op een moslim. Ik breng in herinnering de Breivik-middag.
Zitten ze nu niet op hun top van hun kunnen electoraal gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan ziet VVD de PVV als kool groeien.
Die ontspannings-uurtjes worden steeds erger he, waar is de tijd dat ze gingen opdrukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
Ontspanning uit de gevangenis blijkbaar zoals het er nu naar uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |