Prima toch. Het oliegeld moet rollenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen we al, onze zorgvuldig aangelegde eilandjes voor de kust (waar ze dik voor betaald hebben, dank-u-wel Arabiertjes) zinkt nu alweer de zee in.
En luisteren naar Modern Talking.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef waht het volgende:
Klopt. Lekker een beetje jurken dragen, de hitte ontwijken en in luxe wagens rijden.
Moet ik dat eigenlijk wel kennen zoals een geenstijl? of is het voor een select groepje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:45 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eigenlijk eerder af wat R&P is... verkapte datingsite of een tranentrekkende niemand moet mij site.
Niets bijzonders, aangezien je nu al vuurwapens mag hebben. En daar gaat het mij om, lekker elke paar weken op de baan liggen en op doelschijven knallen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oké, stel je voor dat we zoiets invoeren als streng gereguleerd wapenbezit. Wat zijn volgens jou zoal de gevolgen voor de maatschappij?
Overigens denk ik niet dat als je wapenbezit reguleert (en dus legaliseert) mensen plots in groten getale naar de winkels rennen om wapens te kopen.
Ik zou ook best een vuurwapen willen kopen, maar ik heb dan ook al vaker geschoten en zou er nooit mee aan de wandel gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets bijzonders, aangezien je nu al vuurwapens mag hebben. En daar gaat het mij om, lekker elke paar weken op de baan liggen en op doelschijven knallen.
Nostradamusquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Voor een artikel ben ik archieven aan het doorspitten en ik lees dat de jeugd in de 19e eeuw ook al irritant was. 'Opgeschoten jeugd' is verantwoordelijk voor het vernielen van 'der ruiten van de weglantaarns'. Ook werden bij 'ingezetenen de glazen ingeworpen'.
Berichtje uit 1894.
Er is weer een incidentje op de veluwe dat gebagatelliseerd moet worden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Voor een artikel ben ik archieven aan het doorspitten en ik lees dat de jeugd in de 19e eeuw ook al irritant was. 'Opgeschoten jeugd' is verantwoordelijk voor het vernielen van 'der ruiten van de weglantaarns'. Ook werden bij 'ingezetenen de glazen ingeworpen'.
Berichtje uit 1894.
En was de jeugd nog niet zo verwend!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Drugshond het volgende:
Toen was belletje trekken nog heel gewoon.
Ben je weer in elkaar geramd afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er is weer een incidentje op de veluwe dat gebagatelliseerd moet worden?
No shit. Die oude Griekse lullo's zaten al te klagen over de losbandigheid van de jeugd. De gemiddelde holbewoner zag waarschijnlijk ook veel nachtrust verstoord worden door luidruchtige pubers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Berichtje uit 1894.
Ik zag je zus voor je moeder aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je weer in elkaar geramd afgelopen weekend?
Duurde even, maarquote:
Kut-Fransen.quote:
Er zijn echter wel perioden geweest dat dat dan fysieke straf opleverde, opsluiting, uitsluiting.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef waht het volgende:
No shit. Die oude Griekse lullo's zaten al te klagen over de losbandigheid van de jeugd. De gemiddelde holbewoner zag waarschijnlijk ook veel nachtrust verstoord worden door luidruchtige pubers.
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou ook best een vuurwapen willen kopen, maar ik heb dan ook al vaker geschoten en zou er nooit mee aan de wandel gaan.
Moderne tijd... In Singapore me dunkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:54 schreef spambuster het volgende:
[..]
Er zijn echter wel perioden geweest dat dat dan fysieke straf opleverde, opsluiting, uitsluiting.
Is eigenlijk bekend of die jongeren daarna dan, vaker dan nu, inbonden met het oog op zulke straffen niet weer willen riskeren?
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?
Maar goed, ik schiet regelmatig met grootkaliber wapens ( Glock 17 9mm, Diemaco C7 5,56mm, FN-Fal 7,62mm) en die zou ik graag in de civiele variant willen aanschaffen om mij verder in de schietsport te bekwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |