Niet de Colt HB versie AR-15 ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?
Maar goed, ik schiet regelmatig met grootkaliber wapens ( Glock 17 9mm, Diemaco C7 5,56mm, FN-Fal 7,62mm) en die zou ik graag in de civiele variant willen aanschaffen om mij verder in de schietsport te bekwamen.
twitter:AnouschkaAutumn twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 15:54:33also, why are some people arguing whether it's luik or liège? priorities in belgium, some people don't care about victims. reageer retweet
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?
Geen arts of psycholoog zou kunnen garanderen dat mensen niet hun auto gebruiken om iemand dood te rijden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef spambuster het volgende:
[..]
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.
Bijna elke arts of psycholoog zou wedden, in geval van extreme woede, dat de meeste, de meeste, mensen dat grijpen naar het wapen wél zouden doen.
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Op Twitter staat dat het een Marokkaan was?
Toch wel het toppunt van royal sadness aan de politiekcorrecte kant. Hopen dat het een blanke was omdat anders al die arme kleurlingen gestigmatiseerd worden. Toen Oslo in het nieuws was liepen hier ook een stel van die mafklappers rond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Op Twitter staat dat het een Marokkaan was?
Beschrijft wel mooi hoe het land België in elkaar zit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
twitter:AnouschkaAutumn twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 15:54:33also, why are some people arguing whether it's luik or liège? priorities in belgium, some people don't care about victims. reageer retweet
Toch ironisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.
Dat bedoel ik dus, maar mijn oorspronkelijke punt was dat je nav incidenten weer allemaal huilies krijgt die denken dat het verbieden van legale wapens het land opeens veel veiliger maakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al hang je ze alleen aan de muur, wat kan mij het bommen (en granaten)
Zwitserland .... het land waar alles kan en mogelijk was... Al had je er een kanon niemand zeurde. Is dat land nu opeens planet of the apes geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef spambuster het volgende:
[..]
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.
Bijna elke arts of psycholoog zou wedden, in geval van extreme woede, dat de meeste, de meeste, mensen dat grijpen naar het wapen wél zouden doen.
Oh, maar dan is het geen echte moslim dus dan heeft Wilders geen munitie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.
Ik voel een no true scotsman aankomen.quote:
Andersom zijn er ook genoeg anders.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Toch wel het toppunt van royal sadness aan de politiekcorrecte kant. Hopen dat het een blanke was omdat anders al die arme kleurlingen gestigmatiseerd worden. Toen Oslo in het nieuws was liepen hier ook een stel van die mafklappers rond.
Ach, zolang je de hals van de planten maar netjes doorsnijdt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt het leven van criminelen wel veiliger jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, maar mijn oorspronkelijke punt was dat je nav incidenten weer allemaal huilies krijgt die denken dat het verbieden van legale wapens het land opeens veel veiliger maakt.
Ga ergens anders jijbakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Andersom zijn er ook genoeg anders.
Wat je zegt kan ik op 2 manieren lezen: ik hoop ergens dat het zo is dat ze daar jongeren die mis gaan direct goed straffen en dat dat dan ook in de vervolg tijd daarna helpt, dat ze niet of minder rottigheid uithalen door zinvol straffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Drugshond het volgende:
Moderne tijd... In Singapore me dunkt.
Ik heb me daar altijd super veilig gevoeld tot in de late uurtjes.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zolang je de hals van de planten maar netjes doorsnijdt is er niets aan de hand.
Ga ergens anders doen alsof je objectief boven de partijen staatquote:
Ik dacht dat het een Vlaam was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Andersom zijn er ook genoeg anders.
Aaaaaargh... GEEEeeeeertje maar dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
Ja, als VVD'er ben je een stinkende allochtonenhater volgens het PvdA-doctrine.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Vlaam was.
Ben ik nu fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |