Vlamiër en Walonees zijn de correcte termen.quote:
Flauw.quote:
Heb ik nog een oud topic over... ergens 6 jr terug... strenger straffen helpt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef spambuster het volgende:
[..]
Wat je zegt kan ik op 2 manieren lezen: ik hoop ergens dat het zo is dat ze daar jongeren die mis gaan direct goed straffen en dat dat dan ook in de vervolg tijd daarna helpt, dat ze niet of minder rottigheid uithalen door zinvol straffen.
Als de politie haar werk goed doet, dan krijgt de crimineel helemaal geen legaal wapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het maakt het leven van criminelen wel veiliger ja
Ik moet gewoon ophouden met dader profiling, iedere keer als ik moslim denk is het een rare gristenhond en andersom is 't ineens een moslim.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, als VVD'er ben je een stinkende allochtonenhater volgens het PvdA-doctrine.
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
Een ontsnappoging dus waarschijnlijk , op de FP wisten ze net zeker dat het met eerwraak te maken had en als je daar vraagtekens bij stelde was je een dhimmi.
Moslim wellicht, maar lijkt niet op islamitisch geïnspireerde aanslagquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ophouden met dader profiling, iedere keer als ik moslim denk is het een rare gristenhond en andersom is 't ineens een moslim.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moslim wellicht, maar lijkt niet op islamitisch geïnspireerde aanslag
Zou hij al in de bak zitten? En het zijn er sowieso meer dan 1 toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?
Insinueer jij nu dat z'n vrouw die wapens onder haar burka naar binnen heeft gesmokkeld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?
Waar zou hij anders aan moeten ontsnappen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zou hij al in de bak zitten? En het zijn er sowieso meer dan 1 toch ?
Dat is wel erg karig dan, ik weet met GTA wel meer politie sterren te krijgen zonder mezelf op te blazen.quote:
Dit kan ik niet volgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Drugshond het volgende:
Zwitserland .... het land waar alles kan en mogelijk was... Al had je er een kanon niemand zeurde. Is dat land nu opeens planet of the apes geworden.
Nu is het een gebroederlijke poging iemand vrij te krijgen, wat een liefdesverhaal. Tijd voor Kenny Rogers mensen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef Drugshond het volgende:
Owke... eerst was het een Pakistaanse aanslag.
Kan prima tijdens het fokken, doe ik nu ook.quote:
De laatste keren dat ik een trein voorbij Utrecht had sprong er iemand voorquote:
Crue maar waar... bottemline de maatschappij maak of ben je zelf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen.
Het was er mogelijk om vrij wapens te kopen? nu mag dat niet meer?
Sowieso zal in landen met vrij wapenbezit er verschil zijn in misbruik van die wapens.
Canada staat bijvoorbeeld bekend als land met doorgaans gelukkige bevolking, ze hebben er alvast geen bevolkingdichtheidproblemen (die past niet in wordfeud) maar wel goede zorg, sociale vangnetten.
Landen met, noem het een hoger stress gemiddelde, of bijvoorbeeld armoede, zoals de USA aan de ene kant, en mexico aan de andere kant, zullen eerder en vaker misbruik maken van vrije wapens.
Feit blijft dat geen landen waar burgers geen wapens mogen hebben, in elk geval doden daarmee sowieso voorkomen zal zijn.
Uitzonderingen daargelaten, echter dat heet dan weer gewoon crimineel bezig zijn.
Het overgrote deel van de vuurwapenslachtoffers valt door het gebruik van illegale wapens, een sportschutter z'n wapen afpakken gaat daar niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen.
Het was er mogelijk om vrij wapens te kopen? nu mag dat niet meer?
Sowieso zal in landen met vrij wapenbezit er verschil zijn in misbruik van die wapens.
Canada staat bijvoorbeeld bekend als land met doorgaans gelukkige bevolking, ze hebben er alvast geen bevolkingdichtheidproblemen (die past niet in wordfeud) maar wel goede zorg, sociale vangnetten.
Landen met, noem het een hoger stress gemiddelde, of bijvoorbeeld armoede, zoals de USA aan de ene kant, en mexico aan de andere kant, zullen eerder en vaker misbruik maken van vrije wapens.
Feit blijft dat geen landen waar burgers geen wapens mogen hebben, in elk geval doden daarmee sowieso voorkomen zal zijn.
Uitzonderingen daargelaten, echter dat heet dan weer gewoon crimineel bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |