Zeg je dit over Jan Stam?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een ongelofelijk achterlijk figuur.
echt he tfoe :S :Squote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef FreckleSs het volgende:
Die Stacey denkt echt dat ze heel wat is he
Nou, normaal gesproken heb ik niet zoveel met Stacy, maar zoals ze er nu bijzit in DWDD vind ik haar niet bepaald onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Welke is het jongentje en welke is het meisje?
Ze wil vast weer TT wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef FreckleSs het volgende:
Die Stacey denkt echt dat ze heel wat is he
Tenzij je homo bent of uit België komt.quote:
De eerste keer dat ik haar zie. Ken haar niet maar ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken heb ik niet zoveel met Stacy, maar zoals ze er nu bijzit in DWDD vind ik haar niet bepaald onaantrekkelijk.
idd, dan is het patatquote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tenzij je homo bent of uit België komt.
Dat geloof zelfs ik niet....quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar zie. Ken haar niet maar ziet er lekker uit.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef Paul het volgende:
Waarom is die man een weg aan het filmen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Amsterdams he, dus dan mag het
wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een gruwelijk lekker wijf zit er rechts van Menno zeg
Madame Chagrin?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit is ook echt zo'n jammer-onderwerp
Jup, of bowie. (niks mis met beiden trouwens)quote:Op donderdag 8 december 2011 20:08 schreef Tism het volgende:
Ik hoop dat ze Prince eruit flikkeren!..
Dan heb je pech gehad. De eerste keer dat ik haar zie.quote:
Tong dit is de Stacey die je zocht nu op tv!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad. De eerste keer dat ik haar zie.
Waar moet ik haar dan van kennen ? GTST ?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SwiffMeister het volgende:
Ben wel benieuwd wat die station rookwagen in het rijtje zet
Ho ho, Bowie heeft wel het ongemakkelijk kijken naar een veel te dichtbij staande camera in een videoclip naar een hoger niveau getild.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef thettes het volgende:
[..]
Jup, of bowie. (niks mis met beiden trouwens)
Precies, ik zat te denken, huh was die eruit gehaald?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik dacht, die staat er toch al in?
NOU MEVROUW ROOKWAREN ZEGT VAN NIETquote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Michael Jackson de King of Pop was.
http://www.google.nl/#scl(...)9b6&biw=1334&bih=878quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Michael Jackson de King of Pop was.
Die zit zich nu op te vreten op de bankquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, Matthijs had meteen gehapt.
Ik hoop dat ie kotsend boven de plee hangt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die zit zich nu op te vreten op de bank
Watquote:
Theo The king ftw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Theo van der Zanden, Theo the King, wie kent hem nog
idd, elektronische muziek = populairste muzieksoort op dit moment.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wat
Is het enige elektronische dat er in staat, zijn de grondleggers van de elektronische muziek. De lijst gaat over 'vernieuwers' etc etc en dan wil jij Kraftwerk eruit?
ditquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Paul het volgende:
Kraftwerk moet erin blijven en Jean Michel Jarre erbij
Welke moderne artiest zou jij er in willen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Móet een artiest 50 jaar dood zijn om in die clip te mogen?
Ja anders kennen de babyboomers aan tafel het niet/quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Justin Bieberquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Welke moderne artiest zou jij er in willen dan?
Iddquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er in vredesnaam goed aan de beach boys. Komop. We hebben Deep Purple, Pink Floyd en Led Zeppelin. Dan ga je toch geen beach boys kiezen
Als daar bewegend beeld van was hattie er al in gezeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Mani89 het volgende:
We gaan het nog meemaken dat er iemand van voor de oorlog in de lijst komt.
Uit dat rijtje kies ik ook voor de Beach Boys hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er in vredesnaam goed aan de beach boys. Komop. We hebben Deep Purple, Pink Floyd en Led Zeppelin. Dan ga je toch geen beach boys kiezen
Gewoon Heesters erin. Was een grondlegger.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef Mani89 het volgende:
We gaan het nog meemaken dat er iemand van voor de oorlog in de lijst komt.
Die ze van Kraftwerk lieten zien was nog ergerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:15 schreef UncleDolan het volgende:
Tering wat een slechte uitvoering
Als je even objectief naar muziek kijkt he. Durf je dan werkelijk te zeggen dat de Beach Boys beter zijn dan Pink Floyd?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit dat rijtje kies ik ook voor de Beach Boys hoor.
Gaat het over pop muziek?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef Norrage het volgende:
Zou Miles Davis' er van jullie in mogen? Of telt die niet als pop?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Welke moderne artiest zou jij er in willen dan?
Je kan alleen niet objectief naar muziek kijken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je even objectief naar muziek kijkt he. Durf je dan werkelijk te zeggen dat de Beach Boys beter zijn dan Pink Floyd?
Nee, blues mocht er ook al niet in.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef Norrage het volgende:
Zou Miles Davis' er van jullie in mogen? Of telt die niet als pop?
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan alleen niet objectief naar muziek kijken.
Eensquote:
Brian Wilson leeft nog.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kan we degelijk. Dat geeft niet je voorkeur weer, maar wel wat beter is. En daarnaast heeft Pink Floyd eindeloos veel betekend voor de muziek.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan alleen niet objectief naar muziek kijken.
Dat dusquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Robert
Beach Boys erin, Kraftwerk eruit.
God only knows why he has 5 kidsquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Robert
Beach Boys erin, Kraftwerk eruit.
Dat dus.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Jezus dat is toch geen argumentatie...
Ik ben in mijn leven veel vaker muziek van de Beach Boys tegengekomen dan van Pink Floyd. Het hangt er net van af waar je naar zoekt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat kan we degelijk. Dat geeft niet je voorkeur weer, maar wel wat beter is. En daarnaast heeft Pink Floyd eindeloos veel betekend voor de muziek.
Beach boys was meer mainstream en minder vernieuwend, dat is een oneerdelijke race.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven veel vaker muziek van de Beach Boys tegengekomen dan van Pink Floyd. Het hangt er net van af waar je naar zoekt.
Pink Floyd heeft ook niet echt radiovriendelijke nummers...quote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven veel vaker muziek van de Beach Boys tegengekomen dan van Pink Floyd. Het hangt er net van af waar je naar zoekt.
Wesley Willisquote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
het ging ook niet over wie het eerst was, als je het verhaaltje hoort dan moeten john zorn, frank zappa, wesley willis en jandek erin
Die hadden de wereld dus voor een hoop stront kunnen behoedenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
Kraftwerk eruit. De ginanten. De helden van iedere houser of House producer. Zonder Krafterk geen moderne electronische muziek.
Sinterklaas kom terug en neem Robert ten Brink/deze zak ook mee.
Als the beatles erin zitten dan horen the beach boys er ook inquote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beach boys was meer mainstream en minder vernieuwend, dat is een oneerdelijke race.
Ja. Invloedrijker ook. Muzikaler bovendien, tevens revolutionair.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je even objectief naar muziek kijkt he. Durf je dan werkelijk te zeggen dat de Beach Boys beter zijn dan Pink Floyd?
Hoeveel muziek zoals dat van de Beach Boys was er vóór de Beach Boys? Zal niet enorm veel zijn geweest. En mainstream..tja daar kan ik ook weinig aan doen, dat Pink Floyd minder mainstream was. Maar dat kan inderdaad genoeg reden zijn om die band dan niet uit te kiezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beach boys was meer mainstream en minder vernieuwend, dat is een oneerdelijke race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |