SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof een deel zich via ping/whatapp/postduif afspeelt ofzo.
Lekker kutje likken obviously.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?
Gewoon hier (A)quote:Op donderdag 8 december 2011 02:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?
Ik weet van niks, maar mis soms de helft omdat ik gewoon niet kan lezen of zo.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof een deel zich via ping/whatapp/postduif afspeelt ofzo.
Sticksnon.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:25 schreef Maisnon het volgende:
IK ga slapen want ik ben brak. Ik ben zooo…ik ben zo, brak!
Alsof ik op me hoofd ben geklapt.
Eerst multivitamine gezopen, toen op koffie overgestapt.
Ik zat op FOK! tot diep in de nacht,
En heb ook nog eens naar afloop die kamer schoonmaak geklapt.
Dus je snapt! Toen ging ik out, soms gaat het fout.
Vanochtend werd ik wakker en vervolgens dacht ik.
Ik wordt oud. Maar ik ben 25 en doe weinig aan
Me eigen onderhoud.
Eerst overgegeven, goed begin van vandaag,
Overgelverd aan de grillen van m’n maag.
Verkerend in een staat van ontbinding,
drink ik me thee en ik
Denk dat ik zo maar weer liggen ga.
Om nog een keertje op te staan,
Ik hoor mensen al aan.
Wat is er met Maisnon vandaag? Is ze vaag? Inderdaad.
Songtekst komt eventueel uit Zwolle, trusten!
Ik heb hem inmiddels ook al verder geintroduceerd bij maatjesquote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Luister deze met mij, ah sahbi's.
Goeie shit!quote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie nu steeds zijn Community character voor me als ik zijn muziek luister, dan komt het niet echt over.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Uhuh, alle tracks van deze man zijn keihard.quote:
quote:I wanna hang with Lil Wayne, I just hope that I'm black enough
quote:I wanna fuck these small girls, minus "sm"
Meaning that I fuck all girls, that is wordplay
Ik heb net gegeten, ging ook helemaal stuk van de honger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
Tyler the Creator > alles wat jullie posten.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]KutkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die heeft YonkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
get it
ik ging slapen
Odd Future is OK.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
[..]Gevalletje Plork wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Tylerquote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
What you did tharrr, i see it.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heeft Yonkers
get it
ik ging slapen
LYRICAL GENIUS.quote:Embed
How it works
Click the orange lyrics for explanations of Tyler the Creator – Yonkers lyrics
Highlight white lyrics and explain them to get Rap IQ™ (help)
Wolf Haley, Golf Wang
[Verse 1]
I'm a fucking walking paradox, no I'm not
Threesomes with a fucking triceratops, Reptar
Rapping as I'm mocking deaf rock stars
Wearing synthetic wigs made of Anwar's dreadlocks
Bedrock, harder than a motherfucking Flintstone
Making crack rocks outta pussy nigga fishbones
This nigga Jasper trying to get grown
About 5'7" of his bitches in my bedroom
Swallow the cinnamon, I'm a scribble this sin and shit
While Syd is telling me that she's been getting intimate with men
(Syd, shut the fuck up) Here's the number to my therapist
(Shit) You tell him all your problems, he's fucking awesome with listening
[Verse 2]
Jesus called, he said he's sick of the disses
I told him to quit bitching, this isn't a fucking hotline
For a fucking shrink, sheesh, I already got mine
And he's not fucking working, I think I'm wasting my damn time
I'm clocking three past six and going postal
This the revenge of the dicks, that's nine cocks that cock nines
This ain't no V Tech shit or Columbine
But after bowling, I went home for some damn Adventure Time
(What'd you do?) I slipped myself some pink Xannies
And danced around the house in all-over print panties
My mom's gone, that fucking broad will never understand me
I'm not gay, I just wanna boogie to some Marvin
(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbing 'em
I'll crash that fucking airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
I'm an overachiever, so how about I start a team of leaders
And pick up Stevie Wonder to be the wide receiver?
Green paper, gold teeth and pregnant golden retrievers
All I want, fuck money, diamonds and bitches, don't need them
But where the fat ones at? I got something to feed 'em
It's some cooking books, the black kids never wanted to read 'em
Snap back, green ch-ch-chia fucking leaves
It's been a couple months, and Tina still ain't perm her fucking weave, damn
[Verse 3]
They say success is the best revenge
So I beat DeShay up with the stack of magazines I'm in
Oh, not again! Another critic writing report
I'm stabbing any blogging faggot hipster with a Pitchfork
Still suicidal I am
I'm Wolf, Tyler put this fucking knife in my hand
I'm Wolf, Ace gon' put that fucking hole in my head
And I'm Wolf, that was me who shoved the cock in your bitch
(What the fuck, man?) Fuck the fame and all the hype, G
I just want to know if my father would ever like me
But I don't give a fuck, so he's probably just like me
A motherfuckin' Goblin
(Fuck everything, man) That's what my conscience said
Then it bunny hopped off my shoulder, now my conscience dead
Now the only guidance that I had is splattered on cement
Actions speak louder than words, let me try this shit, dead
Tsss, you want Frank, admit it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Rapgenius lyrics linken naar mensen die haten op rap.quote:
Ach. Ik snap hen ook wel, ze zien Lil Wayne en de rest van de autotune crew en denken dat dan alles is.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rapgenius lyrics linken naar mensen die haten op rap.
Bitpop?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:43 schreef krioro het volgende:
Ik post de muziek die mijn playlists domineert niet want dan denken jullie dat ik een geek ben.
Post je muziekfolder zoals ik dat in den beginne van Fernandes deed.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:43 schreef krioro het volgende:
Ik post de muziek die mijn playlists domineert niet want dan denken jullie dat ik een geek ben.
quote:
Nee, vooral obscure underground hip hop/chill/vage muziek, check m'n last.fm maar.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Post je muziekfolder zoals ik dat in den beginne van Fernandes deed.
Die nigga is hooggeleid.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zozo, een hip hop-hipsterquote:Op donderdag 8 december 2011 02:45 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee, vooral obscure underground hip hop/vage muziek, check m'n last.fm maar.
Tuurlijk wel. Hipsters luisteren alleen naar obscure techno en jij naar obscure hip hop.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsss, you want Frank, admit it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarheid wel.
Novacane for the pain
We all Tryquote:Op donderdag 8 december 2011 02:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarheid wel.
Novacane for the pain
'quote:Op donderdag 8 december 2011 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog één keer die tyfus Green Lantern reclame vol in mijn scherm......... dan sla ik mijn scherm kapot.
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo. Zie hier.quote:
Alleen ben ik totaal niet hip.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hipsters luisteren alleen naar obscure techno en jij naar obscure hip hop.
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaasquote:Op donderdag 8 december 2011 02:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo.
Zie http://www.lastfm.com/user/krioro.
[..]
Alleen ben ik totaal niet hip.
Nou ja niet alleen itunes maar whatever programma je op je pc/smartphone/etc. gebruikt om muziek te luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaas
Pics van betreffende boom, incluis lingerie als slingers er in.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:54 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb overigens in de afgelopen uren tussen de gesprekken doorde kerstboom opgetogen
Multitasking
Ssssssst.quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
Nou, vertel op, grappenmacher.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Shit in her cunt.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
Done.quote:En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
hihihihihiquote:Op donderdag 8 december 2011 03:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.![]()
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?quote:
Teh internets will do that to a man.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Zo afgestompt als wat ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Teh internets will do that to a man.
Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreftquote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Dit is wel een van de grootste waarheden in het leven ja.quote:
Ai, zuur.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreft![]()
Jaquote:
Welk haar betreft dit?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Ik heb dat altijd met m'n baard. En dan zit je daar voor je het weet als een bruine kerstman.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welk haar betreft dit?Ik help je wel
BRING IT!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Drinken, vlechten en neukenquote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Wanneer gaan we een show schrijven en door het land touren? Jij ontzettende held.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Godverdomme ik lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Zo HE HE!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef Jajong het volgende:
Kanker ik ben ziek aan de schijterij jo.
Kan nu wel makkelijk in iemands kut schijten.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Godverdomme ik lach me een ongeluk.
Ook door de combinatie met Jajongs problem.
Slaapwelquote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Kenker ik ga weg hierEen vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We noemen 'm nu de Rode Baron
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Slaap wel, ah broeder.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
Ah kenker, die is lelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 03:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloed.
We noemen 'm nu de Rode Baron
Ga naar je fbquote:Op donderdag 8 december 2011 03:43 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien moet ik me ook maar naar bed begeven, echter ben ik nog geen twaalf uu wakkerDát is pas triest
THANKYOU!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
ok nog 1 kort vraagje in dit topic wat me verbaasde.
wie de neuk valt nou op zon gedrocht![]()
[ afbeelding ]
Ga maar gewoon weg.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Waar moest je heen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja, werd pas 10u wakker dus ik blijf maar gewoon thuis
Als ze gewoon haar zou hebben zou het al veel minder een gedrocht zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zegt, ik houd niet van kaal, à laquote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou vandaag weer naar school gaan want vanaf dinsdag ziekgemeld. Maar ik ging net naar de supermarkt en ik voelde me alsof ik van m'n stokkie ging dus beter ook dat ik thuisbenquote:
Dit inderdaad. Curves for daysquote:Op donderdag 8 december 2011 12:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je zegt, ik houd niet van kaal, à la
Maar als je dat lichaam als onaantrekkelijk bestempeld ben je een closet boeler vriieeeeennnd
Oh zo, ja beter niet naar school danquote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou vandaag weer naar school gaan want vanaf dinsdag ziekgemeld. Maar ik ging net naar de supermarkt en ik voelde me alsof ik van m'n stokkie ging dus beter ook dat ik thuisben
Hellyeah, vaak genoeg wel gedaan maar dan zit je alleen maar te concentreren op je ogen open houden ipv de lesstofquote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh zo, ja beter niet naar school dansowieso ziek zijn op school is nutteloos want dan krijg je toch niks meer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon elke dag wat fruit eten, helpt mij in ieder geval wel. Ben zelden ziek
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Sinji het volgende:
NO!![]()
But..Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon elke dag wat fruit eten, helpt mij in ieder geval wel. Ben zelden ziek). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
Ahh, goed bezig.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente want). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
SCHEER JE WEG!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ah mooi, wie bied zich aan want single?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig.
Poor girl. Seks helpt ook btw (true story want science)
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SCHEER JE WEG!Choco my man, alles wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beter.quote:
dWc en jij, happy endingquote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah mooi, wie bied zich aan want single?
Kan ook altijd beter, maar voel me wel aight. Zit te bedenken wat ik ga halen bij de AH als avondeten. Inspiratie is needed. Ik ga geen truien kopen thoquote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan beter. [ afbeelding ] en met u, mijn waerde?
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?quote:
quote:
True true, erg gulle ventquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Sinji is een goede wingman heyquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Doe dan eens roti machen spleetaugquote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Oja. Dan Mexicaans eten,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Zit je me nou te pesten omdat ik in Leeuwarden woon?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.
massala! en rode pepers if u want it hot.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oidquote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
massala! en rode pepers if u want it hot.
aardappels, kip en kouseband .
He verdomme nu heb ik er ook trek in
I don't know, ik haal ze ingevroren bij de toko waar dingen als: Rashid Roti op staan enzo. Geen idee wat erinzit, lekker is het welquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oid.
Ik wil ook nu
Hardlopen, streven naar die killer physique en zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hardlopend huiswerk doen, nextlevel
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]kan je wel weer met je knie dan?
Oke succes, hoop voor je dat het meevalt!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzo
quote:
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor jequote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Huh, ik wou juist eentje zonder dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor je
Zaten een paar pareltjes tussen inderdaad. Heb echt hardop liggen lachen een paar keerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
Jij ging gisteren echt om de makkelijkste grappen stuk he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
En deze ja.quote:
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, ik wou juist eentje zonder dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was sowieso keiskaffa, dan inderdaad sommige opmerkingen in combinatie met in bed liggen waardoor het sowieso raar is als je dan in je eentje keihard moet lachen enzo. Te fa2 allemaal
.
Wat scheelt er aan, meisje?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, nu is het te laatquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem pics.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.
Echt? Ik denk eerder dat dat Chocobeer isquote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga denk ik al stuk als Salah zo'n schaterlach van de bank popt al
.
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.quote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?quote:
Done dealquote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?
Dan post ik pics van mijn jodokus.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..quote:
Pussquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.
Puss in boots lijkt me geniaal ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Puss
Ik ga naar die film met kerst
Hmm, kutsituatie dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Even gequote want belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan post ik pics van mijn jodokus.
Die vraag heb ik al tien jaar. Ze blijven bij elkaar omdat ze niet alleen kunnen zijn denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?
Ik kan daar echt slecht tegenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie PM.quote:
En jij nu ookquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan post ik pics van mijn jodokus.
Oh, dat is fucked up inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hou mij doorgaans nooit aan beloftes.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Even gequote want belofte maakt schuld.
Lastige situatie lijkt me datquote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al tien jaar. Ze blijven bij elkaar omdat ze niet alleen kunnen zijn denk ik.
WAAAAATquote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou mij doorgaans nooit aan beloftes.
quote:
Is het ook en kan er telkens wat van zeggen maar weet uit ervaring dat ik het dan moet bezuren. Thanks Jquote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lastige situatie lijkt me datvooral om het maar aan te moeten zien steeds.
Virtuele knuffel voor Tli
Er is wel het een en ander maar dan zit ik weer met werk. En financieel lukt het nog niet. Komt wel goed!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, dat is fucked up inderdaadKan je niets vinden in de buurt van Nijmegen? In Wijchen of Lent ofzo?
Wordquote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Droge boel hier, alleen aan dWc showen maar wij? Ho maar
Wanneer ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanener ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanener ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.
Dag exclusiviteitquote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
Oké oké oké bij deze:
Niet quoten graag, dank u.
Ik voelde me net een beetje belangrijk.quote:
Sweety.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
Oké oké oké bij deze:
Niet quoten graag, dank u.
Eerlijkheid.quote:
Ik ben me in een keer heel erg bewust van mijn imperfecties ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had ik toch wel gelijk dat ik wist dat je zo'n gaaf egaal blabla huidje had.
Oke oke. Stoppen met roken!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Hehe thanks y'allEn nu een ander onderwerp dan mij graag
![]()
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
Al mee bezigquote:
Ik ben daar echt jaren geleden geweest, ik wil weer terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mee bezigIk smoke alleen nog wel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenIk kan dat... alleen niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Pics or didn't happen brah. Impressivequote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat... alleen niet zo snel.
Ja nee geen picsquote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pics or didn't happen brah. Impressive
Ik rook echt nauwelijks meerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenAls je dat kan is er volgens mij iets fysiek mis met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaar, wanneer ik drink snak ik echt altijd naar peuken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik rook echt nauwelijks meerAlleen af en toe als er hier vrienden zijn die roken of tijdens het uitgaan o.i.d.
Fijn dit.quote:AFC Ajax
Gregory van der Wiel heeft in het duel met Real Madrid een middenhandsbeentje in zijn rechterhand gebroken. Zijn hand zit nu in het gips. Het is nog onbekend of hij zondag kan spelen.
Die website bekijk ik echt altijd als ik me verveelquote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck Yeah, Tattoos!
Deze website.
Wat een rare snuiter ben jij.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
Zo'n afknapper voor mij, al die tattoo's.
Die site bekijk ik dagelijks.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck Yeah, Tattoos!
Deze website.
Lijkt op een geamputeerde arm ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
hehe dit is toch die ene kut kat van alice in wonderland?
Doen! Of nou.. Nee, niet doen! Jouw huid is te mooi om te verneuken met inktquote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef Juminelle het volgende:
Nu ik die foto's zie wil ik echt verder gaan werken aan m'n piece
Ze heeft er toch al 3?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lijkt op een geamputeerde arm ofzo
[..]
Doen! Of nou.. Nee, niet doen! Jouw huid is te mooi om te verneuken met inkt
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een rare snuiter ben jij.
Whut, vind het uiterst.. mjam. Butquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
Zo'n afknapper voor mij, al die tattoo's.
Maori stylo
Ja, kleintjes, dat is mooi.quote:
Eigenlijk.... ergens ben ik het eens met je ondanks dat ik zelf 1 masterpiece op mijn rug wil hebben. De mens en dan vooral de vrouw is een prachtig wezen op zichzelf, ik vind huid en de schaduwen die daarin vallen echt prachtig en soms doet een tattoo dat echt ontzettend af.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whut, vind het uiterst.. mjam. ButHmmm, enkel de stijl ja. Weet zeker dat degene die deze gezet heeft blank is, tunnels heeft en zich liet inspireren door plaatjes uit boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Maori stylo![]()
Zoveel fouten![]()
Beargumenteerd, I'll allow it.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.
Oh shit, nou wordt ze dus in elkaar gehosseld door de eckte Maori amirite?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm, enkel de stijl ja. Weet zeker dat degene die deze gezet heeft blank is, tunnels heeft en zich liet inspireren door plaatjes uit boeken![]()
Zoveel fouten
En wie ben jij?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Net terug uit Suriname, het land is overgenomen door de chinezen. Elke winkel is zowat van een chinees.
Ik denk dat haar bil en uiterlijk een hoop goed maken. Ik zou haar niet willen slaan in ieder gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh shit, nou wordt ze dus in elkaar gehosseld door de eckte Maori amirite?
Ik weet niks van die maori shit hoor maarre, geef eens een GOED voorbeeld dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik denk dat haar bil en uiterlijk een hoop goed maken. Ik zou haar niet willen slaan in ieder gevalEerder de mongool die het op haar gezet heeft
![]()
Laat jezelf informeren en begeleiden door echt Maori's alvorens deze crap op mensen te zetten
I'm on itquote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niks van die maori shit hoor maarre, geef eens een GOED voorbeeld dan?
M'n collectie is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Jumi die pic met al je uggs op een rij, sick.![]()
Een woordvoerder van Ajax bevestigde die lezing aan AT5. Van der Wiel was net weer terug in de groep na een liesblessure, maar zijn handbreuk vormt geen gevaar voor zijn inzetbaarheid tegen RKC Waalwijk, komend weekend.quote:
Ai.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Een woordvoerder van Ajax bevestigde die lezing aan AT5. Van der Wiel was net weer terug in de groep na een liesblessure, maar zijn handbreuk vormt geen gevaar voor zijn inzetbaarheid tegen RKC Waalwijk, komend weekend.
Mag ik me 1 dag opsluiten in je kledingkast? Dank je.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n collectie is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzo
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n stash is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzo
Dat vind ik altijd zo'n bullshit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Tattoo's lijkt me ook confronterend wanneer je oud en versleten bent, een soort van dwingende herinnering aan je jeugdigere tijd.
Precies man, ik durf het niet aan. Na die film Once were Warriors.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet gewoon een Maori, dan had ik tenminste een excuus om een sicke Maori sleeve + borst piece te zetten.
Bwhehequote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben er hoor, heb zojuist m'n record van 8x verbroken, that's all.
Toch weerhoud mij persoonlijk dit al jaren om wat te laten zetten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit.
Hindustaans-Surinaams, toen ik er 10 jaar geleden was waren het er nog niet zoveel. Gaat hard.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Leuk suriname! Zelf ook surinaams of..?
Niet perse een negatief iets toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Tattoo's lijkt me ook confronterend wanneer je oud en versleten bent, een soort van dwingende herinnering aan je jeugdigere tijd.
Zo'n verslonst stuk kunst wordt het dan imo, op een huid die veel van zijn schoonheid is verloren.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet perse een negatief iets toch?
Waar ben je dan precies bang voor? Wat andere er van vinden of? Ik werk in de zorg en kom nog niemand tegen met een tattoo, maar over een paar jaar veranderd dat. Het is toch iets wat je zet met meestal een herinnering aan iets of iemand.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch weerhoud mij persoonlijk dit al jaren om wat te laten zetten.
Zoveel goede ideeen maar ja...
Gewoon doen alsof.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet gewoon een Maori, dan had ik tenminste een excuus om een sicke Maori sleeve + borst piece te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |