Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreftquote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Dit is wel een van de grootste waarheden in het leven ja.quote:
Ai, zuur.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreft![]()
Jaquote:
Welk haar betreft dit?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Ik heb dat altijd met m'n baard. En dan zit je daar voor je het weet als een bruine kerstman.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welk haar betreft dit?Ik help je wel
BRING IT!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Drinken, vlechten en neukenquote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Wanneer gaan we een show schrijven en door het land touren? Jij ontzettende held.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Godverdomme ik lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Zo HE HE!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef Jajong het volgende:
Kanker ik ben ziek aan de schijterij jo.
Kan nu wel makkelijk in iemands kut schijten.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Godverdomme ik lach me een ongeluk.
Ook door de combinatie met Jajongs problem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapwelquote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Kenker ik ga weg hierEen vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We noemen 'm nu de Rode Baron
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Slaap wel, ah broeder.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
Ah kenker, die is lelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 03:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloed.
We noemen 'm nu de Rode Baron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |