SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof een deel zich via ping/whatapp/postduif afspeelt ofzo.
Lekker kutje likken obviously.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?
Gewoon hier (A)quote:Op donderdag 8 december 2011 02:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar denk je dat Phantomesse en JB in een keer heen zijn?
Ik weet van niks, maar mis soms de helft omdat ik gewoon niet kan lezen of zo.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof een deel zich via ping/whatapp/postduif afspeelt ofzo.
Sticksnon.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:25 schreef Maisnon het volgende:
IK ga slapen want ik ben brak. Ik ben zooo…ik ben zo, brak!
Alsof ik op me hoofd ben geklapt.
Eerst multivitamine gezopen, toen op koffie overgestapt.
Ik zat op FOK! tot diep in de nacht,
En heb ook nog eens naar afloop die kamer schoonmaak geklapt.
Dus je snapt! Toen ging ik out, soms gaat het fout.
Vanochtend werd ik wakker en vervolgens dacht ik.
Ik wordt oud. Maar ik ben 25 en doe weinig aan
Me eigen onderhoud.
Eerst overgegeven, goed begin van vandaag,
Overgelverd aan de grillen van m’n maag.
Verkerend in een staat van ontbinding,
drink ik me thee en ik
Denk dat ik zo maar weer liggen ga.
Om nog een keertje op te staan,
Ik hoor mensen al aan.
Wat is er met Maisnon vandaag? Is ze vaag? Inderdaad.
Songtekst komt eventueel uit Zwolle, trusten!
Ik heb hem inmiddels ook al verder geintroduceerd bij maatjesquote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Luister deze met mij, ah sahbi's.
Goeie shit!quote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zie nu steeds zijn Community character voor me als ik zijn muziek luister, dan komt het niet echt over.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Uhuh, alle tracks van deze man zijn keihard.quote:
quote:I wanna hang with Lil Wayne, I just hope that I'm black enough
quote:I wanna fuck these small girls, minus "sm"
Meaning that I fuck all girls, that is wordplay
Ik heb net gegeten, ging ook helemaal stuk van de honger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
Tyler the Creator > alles wat jullie posten.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]KutkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die heeft YonkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
get it
ik ging slapen
Odd Future is OK.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
[..]Gevalletje Plork wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Tylerquote:Op donderdag 8 december 2011 02:37 schreef Jajong het volgende:
What you did tharrr, i see it.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heeft Yonkers
get it
ik ging slapen
LYRICAL GENIUS.quote:Embed
How it works
Click the orange lyrics for explanations of Tyler the Creator – Yonkers lyrics
Highlight white lyrics and explain them to get Rap IQ™ (help)
Wolf Haley, Golf Wang
[Verse 1]
I'm a fucking walking paradox, no I'm not
Threesomes with a fucking triceratops, Reptar
Rapping as I'm mocking deaf rock stars
Wearing synthetic wigs made of Anwar's dreadlocks
Bedrock, harder than a motherfucking Flintstone
Making crack rocks outta pussy nigga fishbones
This nigga Jasper trying to get grown
About 5'7" of his bitches in my bedroom
Swallow the cinnamon, I'm a scribble this sin and shit
While Syd is telling me that she's been getting intimate with men
(Syd, shut the fuck up) Here's the number to my therapist
(Shit) You tell him all your problems, he's fucking awesome with listening
[Verse 2]
Jesus called, he said he's sick of the disses
I told him to quit bitching, this isn't a fucking hotline
For a fucking shrink, sheesh, I already got mine
And he's not fucking working, I think I'm wasting my damn time
I'm clocking three past six and going postal
This the revenge of the dicks, that's nine cocks that cock nines
This ain't no V Tech shit or Columbine
But after bowling, I went home for some damn Adventure Time
(What'd you do?) I slipped myself some pink Xannies
And danced around the house in all-over print panties
My mom's gone, that fucking broad will never understand me
I'm not gay, I just wanna boogie to some Marvin
(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbing 'em
I'll crash that fucking airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
I'm an overachiever, so how about I start a team of leaders
And pick up Stevie Wonder to be the wide receiver?
Green paper, gold teeth and pregnant golden retrievers
All I want, fuck money, diamonds and bitches, don't need them
But where the fat ones at? I got something to feed 'em
It's some cooking books, the black kids never wanted to read 'em
Snap back, green ch-ch-chia fucking leaves
It's been a couple months, and Tina still ain't perm her fucking weave, damn
[Verse 3]
They say success is the best revenge
So I beat DeShay up with the stack of magazines I'm in
Oh, not again! Another critic writing report
I'm stabbing any blogging faggot hipster with a Pitchfork
Still suicidal I am
I'm Wolf, Tyler put this fucking knife in my hand
I'm Wolf, Ace gon' put that fucking hole in my head
And I'm Wolf, that was me who shoved the cock in your bitch
(What the fuck, man?) Fuck the fame and all the hype, G
I just want to know if my father would ever like me
But I don't give a fuck, so he's probably just like me
A motherfuckin' Goblin
(Fuck everything, man) That's what my conscience said
Then it bunny hopped off my shoulder, now my conscience dead
Now the only guidance that I had is splattered on cement
Actions speak louder than words, let me try this shit, dead
Tsss, you want Frank, admit it.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Rapgenius lyrics linken naar mensen die haten op rap.quote:
Ach. Ik snap hen ook wel, ze zien Lil Wayne en de rest van de autotune crew en denken dat dan alles is.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rapgenius lyrics linken naar mensen die haten op rap.
Bitpop?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:43 schreef krioro het volgende:
Ik post de muziek die mijn playlists domineert niet want dan denken jullie dat ik een geek ben.
Post je muziekfolder zoals ik dat in den beginne van Fernandes deed.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:43 schreef krioro het volgende:
Ik post de muziek die mijn playlists domineert niet want dan denken jullie dat ik een geek ben.
quote:
Nee, vooral obscure underground hip hop/chill/vage muziek, check m'n last.fm maar.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Post je muziekfolder zoals ik dat in den beginne van Fernandes deed.
Die nigga is hooggeleid.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zozo, een hip hop-hipsterquote:Op donderdag 8 december 2011 02:45 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee, vooral obscure underground hip hop/vage muziek, check m'n last.fm maar.
Tuurlijk wel. Hipsters luisteren alleen naar obscure techno en jij naar obscure hip hop.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsss, you want Frank, admit it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarheid wel.
Novacane for the pain
We all Tryquote:Op donderdag 8 december 2011 02:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarheid wel.
Novacane for the pain
'quote:Op donderdag 8 december 2011 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog één keer die tyfus Green Lantern reclame vol in mijn scherm......... dan sla ik mijn scherm kapot.
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo. Zie hier.quote:
Alleen ben ik totaal niet hip.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hipsters luisteren alleen naar obscure techno en jij naar obscure hip hop.
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaasquote:Op donderdag 8 december 2011 02:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo.
Zie http://www.lastfm.com/user/krioro.
[..]
Alleen ben ik totaal niet hip.
Nou ja niet alleen itunes maar whatever programma je op je pc/smartphone/etc. gebruikt om muziek te luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaas
Pics van betreffende boom, incluis lingerie als slingers er in.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:54 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb overigens in de afgelopen uren tussen de gesprekken doorde kerstboom opgetogen
Multitasking
Ssssssst.quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
Nou, vertel op, grappenmacher.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Shit in her cunt.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
Done.quote:En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
hihihihihiquote:Op donderdag 8 december 2011 03:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.![]()
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?quote:
Teh internets will do that to a man.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Zo afgestompt als wat ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Teh internets will do that to a man.
Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreftquote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Dit is wel een van de grootste waarheden in het leven ja.quote:
Ai, zuur.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik had geen mental image, nu wel, en ik verafschuw het gezien de mental image mezelf betreft![]()
Jaquote:
Welk haar betreft dit?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Ik heb dat altijd met m'n baard. En dan zit je daar voor je het weet als een bruine kerstman.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik haat dit.
Te lang het scheren van mijn haar uitstellen, waardoor ik nu er geen zin in heb omdat ik weet dat ik dan er kenkerlang mee bezig ben.
Zulks een vreselijke dingen maak ik mee in mijn leven.
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welk haar betreft dit?Ik help je wel
BRING IT!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Drinken, vlechten en neukenquote:Op donderdag 8 december 2011 03:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn konthaar, wil jij het voor me vlechten?
Wanneer gaan we een show schrijven en door het land touren? Jij ontzettende held.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Godverdomme ik lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drinken, vlechten en neuken.
Zo HE HE!quote:Op donderdag 8 december 2011 03:31 schreef Jajong het volgende:
Kanker ik ben ziek aan de schijterij jo.
Kan nu wel makkelijk in iemands kut schijten.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Godverdomme ik lach me een ongeluk.
Ook door de combinatie met Jajongs problem.
Slaapwelquote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Kenker ik ga weg hierEen vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We noemen 'm nu de Rode Baron
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Slaap wel, ah broeder.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:36 schreef krioro het volgende:
x 3
En ik ga m'n nest in, kuneti allen.
Ah kenker, die is lelijkquote:Op donderdag 8 december 2011 03:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging eens dronken neuken met zn chick, ze waren allebei wasted maar ze wou wel graag dat hij haar even ging beffen toch. Volgende dag wordt ze wakker en kijkt 'm aan en flipt de pan aan denkt dat ie een ziekte heeft ofzo. Zit zijn hele bek onder 't ongesteldheidsbloed.
We noemen 'm nu de Rode Baron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |