SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 ×
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 07-12-2011 18:28:08 ]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik lag helemaal open. Ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef krioro het volgende:
Mijn zus gooide toen we klein waren en in het opblaaszwembadje zaten een keer water in mijn ogen waardoor ik niks meer zag en naar de handdoek rende die aan een rek hing boven een stapel stenen en ik struikelde en viel met m'n gezicht op de scherpe hoek van die stenen waardoor er een gat in mijn wang zat en daar heb ik een litteken van.
Wanglittekens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.Ik wou de lapo niet eens ik was nog aan het typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook van de waterpokken. 1 kleintje maar die bijna niet opvalt. En een grote op mijn arm.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een litteken in m'n voorhoofd. Een scherp potlood in m'n hoofd geboord
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Whehe, ik ben als klein kind eens van de bank afgepleurd. Ik landde met mijn kop op een duplo blokje en ik heb nu een raar litteken op mijn haargrens. Mensen denken altijd dat ik ben uitgeschoten met de tondeuse.
Real recognise realquote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef krioro het volgende:
Mijn zus gooide toen we klein waren en in het opblaaszwembadje zaten een keer water in mijn ogen waardoor ik niks meer zag en naar de handdoek rende die aan een rek hing boven een stapel stenen en ik struikelde en viel met m'n gezicht op de scherpe hoek van die stenen waardoor er een gat in mijn wang zat en daar heb ik een litteken van.
Wanglittekens.
Ik wou 'm, om die mobile friendly eindelijk een keer te gaan fixenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou de lapo niet eens ik was nog aan het typen
Ik ook naast m'n oog. Was ergens voorover gepleurd op een puntig ding en kwam net naast m'n oog. maar het zit ook echt 2 mm van m'n oog af.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou 'm, om die mobile friendly eindelijk een keer te gaan fixen.
Heb overigens een mini-litteken naast m'n oog, was een jaar of 10, iemand zei je kankermoeder, ik flipte 'm, fittie, hij duwde me met m'n hoofd tegen de rand van de vensterbank. My scar stands for bravery.
HAHA, hoe presteer je datquote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef krioro het volgende:
Ik ben op vakantie eens uit het bovenste deel van het stapelbed gevallen in m'n slaap, op m'n gezicht, op de tegelvloer. Neus gekneusd, maar niet gebroken. Sterke negerneus jwt.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb er ook twee vlak onder mijn wenkbrauw, mensen denken daardoor dat ik vroeger een wenkbrauwpiercing had.
En toen glibberde je van je stoel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zocht op ''Fernandes drink'' kreeg ik dit
[ afbeelding ]
En toen kreeg ik een litteken op mijn been.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En toen glibberde je van je stoel.
Weet ik veel er zit haar overheen?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom 85% van alle Marokkanen één of meerdere littekens op hun achterhoofd heeft? Als ik het mensen vraag zeggen ze altijd van "hey idd! nu je 't zegt, het is bijna altijd zo!".
Ik ben wild in bed. [insert wenkbrauwsmiley]quote:Op woensdag 7 december 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, hoe presteer je dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truths.quote:full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef krioro het volgende:
Hoi.
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben op vakantie eens uit het bovenste deel van het stapelbed gevallen in m'n slaap, op m'n gezicht, op de tegelvloer. Neus gekneusd, maar niet gebroken. Sterke negerneus jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben allemaal een keiharde tik op hun achterhoofd gehad.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom 85% van alle Marokkanen één of meerdere littekens op hun achterhoofd heeft? Als ik het mensen vraag zeggen ze altijd van "hey idd! nu je 't zegt, het is bijna altijd zo!".
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Sinji het volgende:
Niet lezen als je zwakke maag hebtHoly fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Shit bruh!
Nee, maar serieus.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een keiharde tik op hun achterhoofd gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |