Dat dus...quote:
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat dus...
@TS, is je waterleiding afgesloten?
Misschien is het wel lekker als je het als siroop gebruiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik drink haast enkel water. Ik was toe aan wat frisdrank.
Goh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.
Toen ik 14/15 was, en ik een stoere boi en player was, kocht ik elke vrijdagavond (was chillingavond) een literfles groene Fernandes om het in mijn eentje te drinken met tabacca en alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:43 schreef luckass het volgende:
Laatst een Surinamer voor me bij de c1000 die van iedere smaak een literfles kocht.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef o.us het volgende:
Ik ben geen neger en Fernandes is baas. TS heeft geen smaak.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:42 schreef ounsciz het volgende:
Zoet is het wel, maar toch best lekker.
quote:
Allemaal kastnegers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:44 schreef Foxxwood. het volgende:
Fernandes niet lekker? nigga, please
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:43 schreef luckass het volgende:
Laatst een Surinamer voor me bij de c1000 die van iedere smaak een literfles kocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |