SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022× 023
Is hij gewoon Nederlands? Diegene die ik ken verdenk ik er weleens van dat hij op Fok! moet komen, zo'n type is het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Sala-adin ken ik van vroeger op FOK! heb nog ooit z'n portret getekend
Ja, op Salah Edin natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
Wie is die Salah Adin? Hij lijkt keihard op een kill die ik ken, voor zover ik kan zien.
Is dat niet Mohammed B in Fitna ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, op Salah Edin natuurlijk
[ afbeelding ]
Je bent niet de eerste die dit opmerktquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Is dat niet Mohammed B in Fitna ?
't Is vincent?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahahahahhahahahahahhahahahahaha shit gewoon ook echt.
O muhahah. Sheeeiittt ik voel me alsof ik de hele nacht kan rondrennenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, die twee lijken op elkaar
Drugs hoort in je maag he niet in je schattige neusjequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O muhahah. Sheeeiittt ik voel me alsof ik de hele nacht kan rondrennen
Helemaal met die dal en zo erin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
RotiMaak het altijd zelf want lekkerder van Jisca dan van de toko. Surinaamse aard toch nog ergens goed voor
![]()
Dat is ook wel zo, maar [zie boven] is zo veel werk joh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Die van toko zijn ook wel te doen ja maar ik vind het leuk om mensen te verassen met kookkunsten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Drugs hoort in je maag he niet in je schattige neusje
vet, ik ga 't in t a'damse bos doen. We'll see! De sterkste soort nemen wequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Truffels, eerste twee keer zag ik een gekke landkaart in mijn ruwe plafond. De derde keer bewoog en golfde ALLES!!! Posters aan de muur werden als natte verf uitgesmeerd en de zwarte letters op een Bob Marley vlag krioelden.
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ai doe maar rustig de eerste keer.ik kan me nog herinneren dat een maatje zei dat hij nog niks voelde, hij keek naar mij en zag dat ik al een kwartier lang met dezelfde zieke grijns op mijn kop zat.
Hoe ga je het innemen?
Paddo's zijn gevaarlijker, gekke hallucinaties dat toeristen van het balkon af sprongen ofzo en als je er teveel van neemt dan gaat 't al helemaal mis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef aight1 het volgende:
Wat 's verschil tussen truffels en paddo's eigenlijk?
Mm paddo's versterken vooral je emotie dacht ik. Dus als je je al suïcidaal voelt zijn paddo's geen aanraderquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwen
[..]
Paddo's zijn gevaarlijker, gekke hallucinaties dat toeristen van het balkon af sprongen ofzo en als je er teveel van neemt dan gaat 't al helemaal mis.
Ai, regel wel wat te drinken, shit is fucking vies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eten, geen zin om er thee van te trekken en een thermosfles mee te sjouwen
Jup truffels zijn minder sterkquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mm paddo's versterken vooral je emotie dacht ik. Dus als je je al suïcidaal voelt zijn paddo's geen aanraderMaar zijn paddo's dan eigenlijk gewoon sterkere versies van truffels? Of heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |