SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 × 011 × 012 × 013 × 014
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 21-11-2011 17:19:06 ]
Precies, ik werk nu bijna helemaal zelfstandig, zelf werktijden indelen en zo, heerlijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Interessant wel, zo'n functie kan inderdaad behoorlijk zwaar zijn, moet je echt tegen kunnen ja. Ben ik liever eigen baas, hoef ik tegenover bijna niemand verantwoording af te leggen, behalve mezelf.
quote:[..]
Hehe, zo achter die chicks staan en uitleggen hoe ze oefeningen goed moeten doen, massage erbij, ik heb je door!
Ja als ik het in de schoot geworpen krijg wil ik ook wel een miljard op de bankquote:[..]
Daar heb ik in niet al te nuchtere staat wel vaker over nagedacht, maar als ik bijvoorbeeld ineens 10 miljoen op m'n rekening had zou ik echt wel hét leven leiden. Geen stress met school en werk in ieder geval, da's al 75% van alle zorgen. Doen wat je leuk vindt, kopen wat je leuk vindt, eten wat je je maar kan veroorloven.. En dan niet dat alles op hoeft ofzo, wel met mate natuurlijk. Als ik dood ben moet ik nog de helft over hebben
. Ik zie geen 1 nadeel?
![]()
Alleen die kant met vrienden die op je centen willen teren enzo hoor je wel 's, the closest few eten natuurlijk met me mee, de rest krijgt maar lekker de tyfus en houdoe.
Oh, op die manierquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef krioro het volgende:
Ja als ik het in de schoot geworpen krijg wil ik ook wel een miljard op de bank. Minder zorgen als je geld genoeg hebt is natuurlijk lekker. Die afweging is het net, tussen geld en wat je ervoor over hebt. Ik houd van m'n vrijheid en kan goed leven, ideaal voor mij zo
.
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamersquote:
volgens mij is Ron Jeremy ook niet erg jong trouwens, maar da's gewoon een gevoelquote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dacht al welk nadeel dan?! Zo'n balans streef ik ook wel naar binnen een jaar of 10
.
[..]
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamers.
Ohja, maar dat komt door die ouwe vent naar wie hij zich vernoemt denk/hoop ikquote:Op maandag 21 november 2011 16:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
volgens mij is Ron Jeremy ook niet erg jong trouwens, maar da's gewoon een gevoel![]()
En die is hier ook niet zo vaak.
En bedankt hè, de gemiddelde leeftijd is meteen 38quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef yvonne het volgende:
Leuke foto's
Zo dit krikt meteen de gemiddelde leeftijd omhoog
Waarom niet?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, maar dat komt door die ouwe vent naar wie hij zich vernoemt denk/hoop ik.
[..]
En bedankt hè, de gemiddelde leeftijd is meteen 38.
vader fernandes ofcoursequote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dacht al welk nadeel dan?! Zo'n balans streef ik ook wel naar binnen een jaar of 10
.
[..]
Volgens mij is elke leeftijd tussen 17 en 23 aanwezig, met één vaderfiguur, want er zijn hier o.a. Surinamers.
Ik zou die titel met trots dagen, zoals je in de OP andere dingen met trots draagtquote:Op maandag 21 november 2011 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij ben met deze bijnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |