SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron.Jeremy:
Phantomesse:
Juminelle:
JackieBrown:
EyecandiesSPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 ×
009 × 010
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 12-11-2011 20:46:10 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Uw aller kutreeks.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Omdat dat een bijwerking is van Fernandes?
Tevens: Ajax
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het lijkt er op ja.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft jouw foto?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is er nietquote:Op zondag 6 november 2011 19:33 schreef Sinji het volgende:
Aarggh, me so jelly. Maar waar is de zon Jumi?Er is telkens onweer en alleen maar wind. Wel 31 graden tho.
Die mannen hier
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mijn hoofd, het doet iets.
En wát een kutgevoel is het dat wat mijn hoofd doet
Antiklacht: Mandarijnen![]()
Ik zou eigenlijk in Utrecht naar een technofeest gaan maar last minute toch maar besloten om naar Brothers te gaan. Geslaagde nacht!![]()
Choco is wel een baas door de vrouwenspoiler eerder te plaatsen btw
Surfen!quote:Op zondag 6 november 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is er nietEr is telkens onweer en alleen maar wind. Wel 31 graden tho.
Die mannen hier
Wat voor muziek draaiden ze daar?quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn hoofd, het doet iets.
En wát een kutgevoel is het dat wat mijn hoofd doet
Antiklacht: Mandarijnen![]()
Ik zou eigenlijk in Utrecht naar een technofeest gaan maar last minute toch maar besloten om naar Brothers te gaan. Geslaagde nacht!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
3 zalen, in de main was house, 1 boerenzaal met een of andere Hollandse Hit zanger (Brothers zit wel in een gehucht zegmaar) en nog een ballustrade (t was niet echt een zaal) met raggaeton en dancehall.quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Surfen!
[..]
Wat voor muziek draaiden ze daar?
Beetje arrogante, onhosselbare meids wel daarEentje had ik wel hele tijd duidelijk wederzijdse oogcontact mee maar ze was met een groepje vriendinnen dus niet echt moves gemaakt.
![]()
Whehequote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
3 zalen, in de main was house, 1 boerenzaal met een of andere Hollandse Hit zanger (Brothers zit wel in een gehucht zegmaar) en nog een ballustrade (t was niet echt een zaal) met raggaeton en dancehall.
Beetje arrogante, onhosselbare meids wel daarEentje had ik wel hele tijd duidelijk wederzijdse oogcontact mee maar ze was met een groepje vriendinnen dus niet echt moves gemaakt.
Ik was gister aan het dansen met een meid voor ongeveer 15 minuten, heel suave en leuk oogcontact. Kwam er ineens een ander meisje die tussen ons ging dansen. Bleek het haar vriendin te zijn
En mijn hoed werd steeds gepakt door wildvreemden. En dan leuk gaan doen met mijn hoed, mufukkuhs![]()
Ik ben het type die hoofddeksels en maskers nakt op feestjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb een hazes hoed hier, ook ooit afgeperst. Echter is het zo'n goedkoop plastic/schuim weet ik veel wat voor materiaal. Carnaval kwaliteit.![]()
Enige hoofddeksel dat ik rock is de capuchon van m'n vest of hoodie.
Bam. Die quote kan zo in de boeken.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maskers? Welke party's crash jij hoor.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: