SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ik ben down.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oehhh. Ik pleit eigenlijk voor een Fernandesvrouwen privé shoot.
Maya de Bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze had ik in de brugklas.![]()
[ afbeelding ]
Gele kano's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met het Wu-Tang logo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maya de Bij. Ik heb een Lacoste-polo in precies die kleuren, ook zo fel
.
Heb je enig idee hoeveel die wu-tang Dunk waard is nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel met het Wu-Tang logo.Al luisterde ik dat toen niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Deze mag wel in de OP;Done deal. Ik ga die Fernandes later/morgen ofzo ook even aanpakken, kaolo lelijke kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik durf het niet te raden. Jij verkoopt al je sneakers door he?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel die wu-tang Dunk waard is nu?
Nee, nauwelijks. Alleen als ik ze niet pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf het niet te raden. Jij verkoopt al je sneakers door he?
Neuk mijn leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Alleen als ik ze niet pas.
Maar een paar jaar geleden werden ze bij FlightClub in New York verkocht voor 5000 dollar:
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030453
Sowieso, maar de prijzen zijn abnormaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Juminelle het volgende:
Die sneaker en snapback collectie bij Flight Club
Topprijzen waren zelfs 7500 dollar.. ffuuuuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neuk mijn leven.Ik heb ze de deur uit gedaan toen ze helemaal naar de kleaut waren. Overigens wist ik toen niet eens dat het een speciale versie was
Ik was 11 toen ik ze kreeg.
Juminelle, JackieBrown & Phantomesse feedin' me grapes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
Anyway, wat voor een photoshoot wordt het?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Topprijzen waren zelfs 7500 dollar.. ffuuuu
Donderdagavond, mensen gaan uit?quote:
Oh ja, klopt! Wat doe je op FOK! dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagavond, mensen gaan uit?
Ik niet....tentamens
Ik zit te studeren via een paar sites, en stiekem FOK! ik ondertussen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh ja, klopt! Wat doe je op FOK! dan?
Om 1 uur gaat de baws-switch pas aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Donderdagavond, mensen gaan uit?
Ik niet....tentamens
I'm trying to figure this outquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |