Ja maar heb er geen zien staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer V&A?Op één of andere manier lijkt me dat betrouwbaarder
.
System update @ MW3, duurt ff.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vink wel meevallen eiglijk
[ afbeelding ]
Wel leuk dat je gelijk ging checken na deze.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe groot ik ben.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vink wel meevallen eiglijk
[ afbeelding ]
Ze past in elk geval tussen de rest van de dames die hier postenquote:
Ik ben een dikke autistische fokster uit 1994.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je een beetje lekker eigenlijk? En uit wel jaar?
Ik heb schoenen ouder dan jouquote:Op woensdag 7 december 2011 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben een dikke autistische fokster uit 1994.
Of je koopt gewoon vintage sneakersquote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kom je echt uit 1978 of zo. Tenzij het babyschoenen zijn die je niet meer past.
Maar dan zegt het toch niet zoveel dat je schoenen ouder zijn dan haar?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon vintage sneakers
Hier een kat met een eckte brilquote:Op woensdag 7 december 2011 16:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, ik houd niet van poezels maar ik vond deze geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent te slim voor mijquote:Op woensdag 7 december 2011 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan zegt het toch niet zoveel dat je schoenen ouder zijn dan haar?dan zijn ze misschien ook wel ouder dan jezelf.
Cheater. Jordan VII's real deal i sabi ditdat.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon vintage sneakers
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hier een kat met een eckte brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ay ay, Gquote:Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Cheater. Jordan VII's real deal i sabi ditdat.
Echte koningen en koninginnen kopen een blikje Fernandes.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan iemand zon fernandes blikje in een foto van mij plaatson?
Ik drink geen frisquote:Op woensdag 7 december 2011 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Echte koningen en koninginnen kopen een blikje Fernandes.
Bewonderenswaardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Sinji het volgende:
Gevochten met Choco. Hij heeft nu een permanente limp, ik dit litteken.Battlescars je weet zelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Sinji het volgende:
Gevochten met Choco. Hij heeft nu een permanente limp, ik dit litteken.lullig dat dat je hele leven dan bij je blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja je ziet het bijna niet en het hoort er inmiddels vast gewoon bij
Ach, ik geef er weinig om. Het is hoe je er zelf mee omgaat. Als een baws in mijn gevalquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
lullig dat dat je hele leven dan bij je blijftmaarja je ziet het bijna niet en het hoort er inmiddels vast gewoon bij
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
Hoe zit die dashboard update er uit eigenlijk?
Vietcong shit toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Hey Sinji, hoe kom je eigenlijk aan dat litteken (denk ik dat het is) op je wang, als ik vragen mag
Moest echt triple checken want het valt de ene keer totaal niet op
Dat klinkt echt als "je ziet er nog wel goed uit voor je leeftijd"quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef Maisnon het volgende:
maarja je ziet het bijna niet en het hoort er inmiddels vast gewoon bij
Het is pas lullig als je dit zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
lullig dat dat je hele leven dan bij je blijftmaarja je ziet het bijna niet en het hoort er inmiddels vast gewoon bij
deze man weetquote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Vietcong shit toch.
[..]
Dat klinkt echt als "je ziet er nog wel goed uit voor je leeftijd".
Bwehe, nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is pas lullig als je dit zegtDamn.
Best mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Vietcong shit toch.
[..]
Dat klinkt echt als "je ziet er nog wel goed uit voor je leeftijd".
Dit, littekens zijn baws. Ik heb er een op mijn kleine teen, heb een keer gevochten met een leeuw.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef krioro het volgende:
Hoezo lullig, littekens zijn stoer, chicks diggen ze, etc.
Nomsayin'quote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Elke clicka heeft bijna altijd wel iemand erin die ze Scarface noemen. Die eer gaat bij deze naar Sinji.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |