Als je zulke mensen ziet, gewoon op horloge kijken en haastig gaan lopen, werkt 83% van de keren.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doen alsof je een gehaaste zakenvrouw bent helpt altijd bij mij.
Nee eerlijk blops was zo ontzettend kut, het ziet er niet uit, het is gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat nou weer. Eerst haten op Burberry, dan op Black Ops. Weet ik nu ook dat ik jou niet serieus moet nemen
.
Behalve in letterlijke zin
Bij mij niet, denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doen alsof je een gehaaste zakenvrouw bent helpt altijd bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal wel mijn schaamhaar laten groeien en op mijn wangen plakken.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonder baard of wat dan ook kunnen wij niets beginnen hoor
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dude ben je nu serieus?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee eerlijk blops was zo ontzettend kut, het ziet er niet uit, het is gewoon ronduit kut.
Ik wou voor de grap 'autist' zeggen, maar ik loop na 'nee' zeggen meestal gewoon door, /carend wat ze d'rna zeggen. Nu ben ik in dubio wat nou autistischer isquote:Op woensdag 7 december 2011 16:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als je zulke mensen ziet, gewoon op horloge kijken en haastig gaan lopen, werkt 83% van de keren.
Ik vond Black Ops chiller spelen dan MW2 hoor? En die singleplayer was ook fucking nicequote:Op woensdag 7 december 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee eerlijk blops was zo ontzettend kut, het ziet er niet uit, het is gewoon ronduit kut.
Het is allemaal hetzelfde man lul nietquote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef aight1 het volgende:
blops speelt gewoon zoveel minder fijn dan mw1/2/3.
Ik waardeer het niet om met dude aangesproken te worden ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude ben je nu serieus?
Dikke discussies altijd in het Black Ops topic.
SP wel ja. Maar niets gaat boven mw2. Dat blijft mijn baby.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou voor de grap 'autist' zeggen, maar ik loop na 'nee' zeggen meestal gewoon door, /carend wat ze d'rna zeggen. Nu ben ik in dubio wat nou autistischer is.
[..]
Ik vond Black Ops chiller spelen dan MW2 hoor? En die singleplayer was ook fucking nice.
Ja weenie is allebei autistischquote:Op woensdag 7 december 2011 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou voor de grap 'autist' zeggen, maar ik loop na 'nee' zeggen meestal gewoon door, /carend wat ze d'rna zeggen. Nu ben ik in dubio wat nou autistischer is.
BO is sowieso niet hetzelfde als MW menquote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde man lul niet
Ik zit daar ook op te wachten.quote:
Pffff, verwend COD autistje.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Battlefield is pas kut. Nooit aan moeten schaffen, die game speelt zo houterig. Het gevoel alsof ik een uur erover doe om aan de andere kant van de map te komen.
Als mw3 me begin te vervelen, en heb het gevoel dat dat snel gaat gebeuren gaat mw2 er weer in hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan ei'k ook moeilijk vergelijken, want altijd als er een nieuw deel uitkomt van een spel speel ik de oude nooit meer.
Kssht.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zit daar ook op te wachten.
[..]
Pffff, verwend COD autistje.
Echt? Daar heb ik zo'n hekel aan, traag aanvoelende spellenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Battlefield is pas kut. Nooit aan moeten schaffen, die game speelt zo houterig. Het gevoel alsof ik een uur erover doe om aan de andere kant van de map te komen.
http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mw3 me begin te vervelen, en heb het gevoel dat dat snel gaat gebeuren gaat mw2 er weer in hoor.
Wasteland en Estate + M21 EBR.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/maps
Wow, ik was de meeste maps wel al vergeten! Shit. Was wel een bazenspel idd
![]()
.
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik waardeer het niet om met dude aangesproken te worden ja.![]()
En ik ben serieus ja.
Het is niet hetzelfde maar die techniek erachter wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
BO is sowieso niet hetzelfde als MW men
zombies was wel dope overigens
Je moet er echt van houden, maar het speelt echt heel houterig. Ik kan er niet aan wennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik zo'n hekel aan, traag aanvoelende spellen. Twijfelde al, maar moet 'm nog eerst even testen bij een mattie.
[..]
http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/maps
Wow, ik was de meeste maps wel al vergeten! Shit. Was wel een bazenspel idd
![]()
.
Echt jammer dat zulke mappen niet in mw3 zitten, snipen op wasteland, of in het boothuisje in estatequote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wasteland en Estate + M21 EBR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wasteland en Estate + M21 EBR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Highrisequote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke maps. Scar H + holographic!
ACR + Holographic, ik eet je op ah mattie.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke maps. Scar H + holographic!
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke nerdjes !!!!! Ander onderwerp.
Favela.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samequote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
That's it, ik ga MW3 doen.Tot zo
.
FUUUU, ik wil ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
That's it, ik ga MW3 doen.Tot zo
.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke nerdjes !!!!! Ander onderwerp.
Ik alleen in het weekend.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb geen MW3, ik voel me zo verdomd alleen.
Jij weet duidelijk niet hoe groot ik ben.quote:
Daarom PS3.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend.Ik zit erover na te denken een xbox van marktplaats te kopen, maar ben bang dat hij dan binnen 1 dag de rode ring laat zien.
Like a monster?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe groot ik ben.
Probeer V&A?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend.Ik zit erover na te denken een xbox van marktplaats te kopen, maar ben bang dat hij dan binnen 1 dag de rode ring laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |