Je moet er echt van houden, maar het speelt echt heel houterig. Ik kan er niet aan wennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik zo'n hekel aan, traag aanvoelende spellen. Twijfelde al, maar moet 'm nog eerst even testen bij een mattie.
[..]
http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/maps
Wow, ik was de meeste maps wel al vergeten! Shit. Was wel een bazenspel idd
![]()
.
Echt jammer dat zulke mappen niet in mw3 zitten, snipen op wasteland, of in het boothuisje in estatequote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wasteland en Estate + M21 EBR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wasteland en Estate + M21 EBR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Highrisequote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke maps. Scar H + holographic!
ACR + Holographic, ik eet je op ah mattie.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Favela, Highrise, Quarry, Scrapyard, Highrise en Terminal. Alle 6 zieke maps. Scar H + holographic!
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb jij?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke nerdjes !!!!! Ander onderwerp.
Favela.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samequote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
That's it, ik ga MW3 doen.Tot zo
.
FUUUU, ik wil ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
That's it, ik ga MW3 doen.Tot zo
.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke nerdjes !!!!! Ander onderwerp.
Ik alleen in het weekend.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb geen MW3, ik voel me zo verdomd alleen.
Jij weet duidelijk niet hoe groot ik ben.quote:
Daarom PS3.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend.Ik zit erover na te denken een xbox van marktplaats te kopen, maar ben bang dat hij dan binnen 1 dag de rode ring laat zien.
Like a monster?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe groot ik ben.
Probeer V&A?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik alleen in het weekend.Ik zit erover na te denken een xbox van marktplaats te kopen, maar ben bang dat hij dan binnen 1 dag de rode ring laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |