Heb ooit gezegd dat ik door bepaalde intimi John Legend wordt genoemd (niet dus), net zoals ik jou Rachid noem dusquote:Op donderdag 8 december 2011 02:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Afgelopen paar pagina's waren wel een uitbarsting van seksuele spanningen. Goed dat deze even besproken zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Keanu heeft zelf al the power of immortality
Op die oude foto's die ik me herinnerde had je totaal geen John Legend look, op die nieuwe zie ik het pas.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ooit gezegd dat ik door bepaalde intimi John Legend wordt genoemd (niet dus), net zoals ik jou Rachid noem dus.
Ik kom daar nooit, veel frustri's?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:15 schreef Jajong het volgende:
Lekker trolollolololen. Het liefst in R&P of OUD ofzo
dWc en zijn zielige rolletje King, ik gebruik een Pringles bus, is nog enigszins geloofwaardig.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie het ook
De gelijkenis is extra strong, net als een rolletje King
Naja zijn allemaal ouders, en die zijn wat ouder dus die kan je makkelijk trollen.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, veel frustri's?
Je zei raiden, nerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Post nr 290 bepaalt welk topic we gaan belegeren.
Is het "onverslaanbaar eig'lijk, niet te kloppen", of "onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen"?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
De gelijkenis is extra strong, net als een rolletje King
Ik denk ik laat die 4chan termen even achterwege.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je zei raiden, nerd.
En het antwoord is m'n koelkast en m'n bed.
de tweedequote:Op donderdag 8 december 2011 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het "onverslaanbaar eig'lijk, niet te kloppen", of "onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen"?
Snap en dacht ik dus ook, maar als je goed luistert spreekt hij het uit als 'eig'lijk'quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
de tweededaar zit de grap ook in dan
Ik weet, ik weet. Fernandes heeft natuurlijk een bepaald coolheidsgehalte dat we moeten handhaven.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik denk ik laat die 4chan termen even achterwege.

Wat?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie toegang tot het Bilderberg FOK!gedeelte ofzo? Ik heb het gevoel dat ik het halve topic mis.
Titanic stijlquote:Op donderdag 8 december 2011 02:20 schreef Jajong het volgende:
Hey Maisnon, als wij een FOK!relatie krijgen ga je dan ook een portretje van mij schilderen?
Dit ja, in het echte leven ben ik dan ook helemaal niet zo cool. Daar draag ik bergschoenen en truien van de Albert Heijn. En ik heb een bril die elke keer van mijn neus af pleurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Fernandes heeft natuurlijk een bepaald coolheidsgehalte dat we moeten handhaven. [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |