'quote:Op donderdag 8 december 2011 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog één keer die tyfus Green Lantern reclame vol in mijn scherm......... dan sla ik mijn scherm kapot.
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo. Zie hier.quote:
Alleen ben ik totaal niet hip.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hipsters luisteren alleen naar obscure techno en jij naar obscure hip hop.
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaasquote:Op donderdag 8 december 2011 02:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Soort van programma wat bijhoudt wat ik (in itunes) afspeel, daar overzichten van maakt, en me op basis daarvan ook nieuwe muziek aanraadt en zo.
Zie http://www.lastfm.com/user/krioro.
[..]
Alleen ben ik totaal niet hip.
Nou ja niet alleen itunes maar whatever programma je op je pc/smartphone/etc. gebruikt om muziek te luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah ok, ik heb geen iPod meer dus helaas
Pics van betreffende boom, incluis lingerie als slingers er in.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:54 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb overigens in de afgelopen uren tussen de gesprekken doorde kerstboom opgetogen
Multitasking
Ssssssst.quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen zak meer van.
quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
Nou, vertel op, grappenmacher.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Shit in her cunt.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Jajong het volgende:
How do you get a gay man to fuck a woman?
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc zit met zijn aluhoedje op achter de pc.
Done.quote:En krio, doe mij eens accepten op last.fm. Ik wil friendjuhs met juh sijn. :$:$
hihihihihiquote:Op donderdag 8 december 2011 03:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker mijn brood zit over mijn scherm.![]()
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?quote:
Teh internets will do that to a man.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bij deze mental image geen krimp van afschuw vertoon?
Zo afgestompt als wat ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 03:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Teh internets will do that to a man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |