Ga naar je fbquote:Op donderdag 8 december 2011 03:43 schreef Phantomesse het volgende:
Misschien moet ik me ook maar naar bed begeven, echter ben ik nog geen twaalf uu wakkerDát is pas triest
THANKYOU!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
ok nog 1 kort vraagje in dit topic wat me verbaasde.
wie de neuk valt nou op zon gedrocht![]()
[ afbeelding ]
Ga maar gewoon weg.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Waar moest je heen dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja, werd pas 10u wakker dus ik blijf maar gewoon thuis
Als ze gewoon haar zou hebben zou het al veel minder een gedrocht zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zegt, ik houd niet van kaal, à laquote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou vandaag weer naar school gaan want vanaf dinsdag ziekgemeld. Maar ik ging net naar de supermarkt en ik voelde me alsof ik van m'n stokkie ging dus beter ook dat ik thuisbenquote:
Dit inderdaad. Curves for daysquote:Op donderdag 8 december 2011 12:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je zegt, ik houd niet van kaal, à la
Maar als je dat lichaam als onaantrekkelijk bestempeld ben je een closet boeler vriieeeeennnd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo, ja beter niet naar school danquote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou vandaag weer naar school gaan want vanaf dinsdag ziekgemeld. Maar ik ging net naar de supermarkt en ik voelde me alsof ik van m'n stokkie ging dus beter ook dat ik thuisben
Hellyeah, vaak genoeg wel gedaan maar dan zit je alleen maar te concentreren op je ogen open houden ipv de lesstofquote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh zo, ja beter niet naar school dansowieso ziek zijn op school is nutteloos want dan krijg je toch niks meer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon elke dag wat fruit eten, helpt mij in ieder geval wel. Ben zelden ziek
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Sinji het volgende:
NO!![]()
But..Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon elke dag wat fruit eten, helpt mij in ieder geval wel. Ben zelden ziek). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
Ahh, goed bezig.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente want). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
SCHEER JE WEG!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ah mooi, wie bied zich aan want single?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig.
Poor girl. Seks helpt ook btw (true story want science)
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SCHEER JE WEG!Choco my man, alles wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beter.quote:
dWc en jij, happy endingquote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah mooi, wie bied zich aan want single?
Kan ook altijd beter, maar voel me wel aight. Zit te bedenken wat ik ga halen bij de AH als avondeten. Inspiratie is needed. Ik ga geen truien kopen thoquote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan beter. [ afbeelding ] en met u, mijn waerde?
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?quote:
quote:
True true, erg gulle ventquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Sinji is een goede wingman heyquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Doe dan eens roti machen spleetaugquote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Oja. Dan Mexicaans eten,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Zit je me nou te pesten omdat ik in Leeuwarden woon?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
massala! en rode pepers if u want it hot.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oidquote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
massala! en rode pepers if u want it hot.
aardappels, kip en kouseband .
He verdomme nu heb ik er ook trek in
I don't know, ik haal ze ingevroren bij de toko waar dingen als: Rashid Roti op staan enzo. Geen idee wat erinzit, lekker is het welquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oid.
Ik wil ook nu
Hardlopen, streven naar die killer physique en zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hardlopend huiswerk doen, nextlevel
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]kan je wel weer met je knie dan?
Oke succes, hoop voor je dat het meevalt!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzo
quote:
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor jequote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Huh, ik wou juist eentje zonder dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor je
Zaten een paar pareltjes tussen inderdaad. Heb echt hardop liggen lachen een paar keerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
Jij ging gisteren echt om de makkelijkste grappen stuk he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
En deze ja.quote:
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, ik wou juist eentje zonder dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was sowieso keiskaffa, dan inderdaad sommige opmerkingen in combinatie met in bed liggen waardoor het sowieso raar is als je dan in je eentje keihard moet lachen enzo. Te fa2 allemaal
.
Wat scheelt er aan, meisje?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, nu is het te laatquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem pics.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.
Echt? Ik denk eerder dat dat Chocobeer isquote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga denk ik al stuk als Salah zo'n schaterlach van de bank popt al
.
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.quote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?quote:
Done dealquote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?
Dan post ik pics van mijn jodokus.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..quote:
Pussquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.
Puss in boots lijkt me geniaal ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Puss
Ik ga naar die film met kerst
Hmm, kutsituatie dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Even gequote want belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan post ik pics van mijn jodokus.
Die vraag heb ik al tien jaar. Ze blijven bij elkaar omdat ze niet alleen kunnen zijn denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |