I don't know, ik haal ze ingevroren bij de toko waar dingen als: Rashid Roti op staan enzo. Geen idee wat erinzit, lekker is het welquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oid.
Ik wil ook nu
Hardlopen, streven naar die killer physique en zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hardlopend huiswerk doen, nextlevel
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]kan je wel weer met je knie dan?
Oke succes, hoop voor je dat het meevalt!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzo
quote:
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor jequote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Huh, ik wou juist eentje zonder dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor je
Zaten een paar pareltjes tussen inderdaad. Heb echt hardop liggen lachen een paar keerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |