I don't know, ik haal ze ingevroren bij de toko waar dingen als: Rashid Roti op staan enzo. Geen idee wat erinzit, lekker is het welquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oid.
Ik wil ook nu
Hardlopen, streven naar die killer physique en zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hardlopend huiswerk doen, nextlevel
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]kan je wel weer met je knie dan?
Oke succes, hoop voor je dat het meevalt!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik dus gaan testen nu, maar ben alleen bang dat 't tegenzit en dan ben ik weer depressief enzo
quote:
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor jequote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Huh, ik wou juist eentje zonder dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was serieus! Ik was m'n picturetrail even aan het censureren voor je
Zaten een paar pareltjes tussen inderdaad. Heb echt hardop liggen lachen een paar keerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
'Sup ladies! Juminelle, je was niet serieus gister over die picca toch. Zeg me dat je trollde
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
Jij ging gisteren echt om de makkelijkste grappen stuk he?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
Ben btw in m'n hele FOK!geschiedenis denk ik niet zovaak stuk gegaan om posts als gisteravond/nacht.
En deze ja.quote:
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, ik wou juist eentje zonder dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was sowieso keiskaffa, dan inderdaad sommige opmerkingen in combinatie met in bed liggen waardoor het sowieso raar is als je dan in je eentje keihard moet lachen enzo. Te fa2 allemaal
.
Wat scheelt er aan, meisje?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me bagger, kom je me knuffelen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde juist meer van vriendinnen van foto's af halen enzo.Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, nu is het te laatquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ooooh, dayumn gurl just hit me up whit dem pics.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik weet nu ook al wat het resultaat zal zijn wanneer we gaan meeten en smoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Ik denk eerder dat dat Chocobeer isquote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga denk ik al stuk als Salah zo'n schaterlach van de bank popt al
.
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.quote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?quote:
Done dealquote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, kom je voor me koken met kerst?
Dan post ik pics van mijn jodokus.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..quote:
Pussquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Show us Jumiii
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jongens achterlaten met een halfstijve fallus, deze meid doet het ook al.
Puss in boots lijkt me geniaal ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Puss
Ik ga naar die film met kerst
Hmm, kutsituatie dusquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Even gequote want belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan post ik pics van mijn jodokus.
Die vraag heb ik al tien jaar. Ze blijven bij elkaar omdat ze niet alleen kunnen zijn denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ze nog niet gescheiden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |