quote:Op donderdag 8 december 2011 12:37 schreef Sinji het volgende:
NO!![]()
But..Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon elke dag wat fruit eten, helpt mij in ieder geval wel. Ben zelden ziek). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
Ahh, goed bezig.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik eet elke dag fruit (en veel groente want). Maaaarrja, ik heb chronische verkoudheid ofzo keelamandelen eruitgehaald maar nog niks opgelost.
SCHEER JE WEG!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef dikkedaniel het volgende:
ok nog 1 kort vraagje in dit topic wat me verbaasde.
wie de neuk valt nou op zon gedrocht![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ah mooi, wie bied zich aan want single?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, goed bezig.
Poor girl. Seks helpt ook btw (true story want science)
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SCHEER JE WEG!Choco my man, alles wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beter.quote:
en met u, mijn waerde?
dWc en jij, happy endingquote:Op donderdag 8 december 2011 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah mooi, wie bied zich aan want single?
Kan ook altijd beter, maar voel me wel aight. Zit te bedenken wat ik ga halen bij de AH als avondeten. Inspiratie is needed. Ik ga geen truien kopen thoquote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan beter. [ afbeelding ] en met u, mijn waerde?
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?quote:
quote:
True true, erg gulle ventquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Sinji is een goede wingman heyquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die man heeft humor en heb je gelezen over zijn shoppingspree voor een goede vriendin?
sopsopsospsopsop
Doe dan eens roti machen spleetaugquote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Oja. Dan Mexicaans eten,quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben aziaat man, wordt beetje saai zo
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Zit je me nou te pesten omdat ik in Leeuwarden woon?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankergeil mals vlees van de Ten Katemarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
massala! en rode pepers if u want it hot.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehhh, goed idee dat. Roti omnom.
Echter, ik heb een buurvrouw die voor me maakt. Miscchien zelf er eens aan wagen en buuf vragen om wat tips.
Wat is essentieel voor een goede roti?
Dit en platen van gele erwten, niet van aardappels oidquote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
massala! en rode pepers if u want it hot.
aardappels, kip en kouseband .
He verdomme nu heb ik er ook trek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |