Eerlijkheid.quote:
Ik ben me in een keer heel erg bewust van mijn imperfecties ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had ik toch wel gelijk dat ik wist dat je zo'n gaaf egaal blabla huidje had.
Oke oke. Stoppen met roken!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Hehe thanks y'allEn nu een ander onderwerp dan mij graag
![]()
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
Al mee bezigquote:
Ik ben daar echt jaren geleden geweest, ik wil weer terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mee bezigIk smoke alleen nog wel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenIk kan dat... alleen niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Pics or didn't happen brah. Impressivequote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat... alleen niet zo snel.
Ja nee geen picsquote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pics or didn't happen brah. Impressive
Ik rook echt nauwelijks meerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenAls je dat kan is er volgens mij iets fysiek mis met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaar, wanneer ik drink snak ik echt altijd naar peuken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik rook echt nauwelijks meerAlleen af en toe als er hier vrienden zijn die roken of tijdens het uitgaan o.i.d.
Fijn dit.quote:AFC Ajax
Gregory van der Wiel heeft in het duel met Real Madrid een middenhandsbeentje in zijn rechterhand gebroken. Zijn hand zit nu in het gips. Het is nog onbekend of hij zondag kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |