Ik kan daar echt slecht tegenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Zie PM.quote:
En jij nu ookquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan post ik pics van mijn jodokus.
Oh, dat is fucked up inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het loopt hier thuis niet zo lekker, reden dat ik uit huis ben gegaan. Maar nu ik weer noodgedwongen thuis zit en zie hoe mijn vader mn mams vrouwonvriendelijk en respectloos behandeld weet ik dat het uit de hand gaat lopen, dat wil ik voor zijn maar kan geen woonruimte vinden ..
Ik hou mij doorgaans nooit aan beloftes.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Even gequote want belofte maakt schuld.
Lastige situatie lijkt me datquote:Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al tien jaar. Ze blijven bij elkaar omdat ze niet alleen kunnen zijn denk ik.
WAAAAATquote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou mij doorgaans nooit aan beloftes.
quote:
Is het ook en kan er telkens wat van zeggen maar weet uit ervaring dat ik het dan moet bezuren. Thanks Jquote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lastige situatie lijkt me datvooral om het maar aan te moeten zien steeds.
Virtuele knuffel voor Tli
Er is wel het een en ander maar dan zit ik weer met werk. En financieel lukt het nog niet. Komt wel goed!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, dat is fucked up inderdaadKan je niets vinden in de buurt van Nijmegen? In Wijchen of Lent ofzo?
Wordquote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Droge boel hier, alleen aan dWc showen maar wij? Ho maar
Wanneer ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanener ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanener ik fap valt het niet tegen. Ik sta nu op de keukentafel te fappen met de gordijnen open, telefoon in de hand om jullie op de hoogte te houden.
Dag exclusiviteitquote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
Oké oké oké bij deze:
Niet quoten graag, dank u.
Ik voelde me net een beetje belangrijk.quote:
Sweety.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Juminelle het volgende:
Oké oké oké bij deze:
Niet quoten graag, dank u.
Eerlijkheid.quote:
Ik ben me in een keer heel erg bewust van mijn imperfecties ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had ik toch wel gelijk dat ik wist dat je zo'n gaaf egaal blabla huidje had.
Oke oke. Stoppen met roken!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Hehe thanks y'allEn nu een ander onderwerp dan mij graag
![]()
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
Al mee bezigquote:
Ik ben daar echt jaren geleden geweest, ik wil weer terug.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Juminelle het volgende:
En yes, ik was in Sharm-el-Sheikh Grizzly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mee bezigIk smoke alleen nog wel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenIk kan dat... alleen niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Pics or didn't happen brah. Impressivequote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat... alleen niet zo snel.
Ja nee geen picsquote:Op donderdag 8 december 2011 13:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pics or didn't happen brah. Impressive
Ik rook echt nauwelijks meerquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"mee bezig" hehe, definieer dat eens?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef Sinji het volgende:
Enige reden waarom ik zou willen rokenAls je dat kan is er volgens mij iets fysiek mis met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaar, wanneer ik drink snak ik echt altijd naar peuken.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik rook echt nauwelijks meerAlleen af en toe als er hier vrienden zijn die roken of tijdens het uitgaan o.i.d.
Fijn dit.quote:AFC Ajax
Gregory van der Wiel heeft in het duel met Real Madrid een middenhandsbeentje in zijn rechterhand gebroken. Zijn hand zit nu in het gips. Het is nog onbekend of hij zondag kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |