Beargumenteerd, I'll allow it.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.
Oh shit, nou wordt ze dus in elkaar gehosseld door de eckte Maori amirite?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm, enkel de stijl ja. Weet zeker dat degene die deze gezet heeft blank is, tunnels heeft en zich liet inspireren door plaatjes uit boeken![]()
Zoveel fouten
En wie ben jij?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Net terug uit Suriname, het land is overgenomen door de chinezen. Elke winkel is zowat van een chinees.
Ik denk dat haar bil en uiterlijk een hoop goed maken. Ik zou haar niet willen slaan in ieder gevalquote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh shit, nou wordt ze dus in elkaar gehosseld door de eckte Maori amirite?
Ik weet niks van die maori shit hoor maarre, geef eens een GOED voorbeeld dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik denk dat haar bil en uiterlijk een hoop goed maken. Ik zou haar niet willen slaan in ieder gevalEerder de mongool die het op haar gezet heeft
![]()
Laat jezelf informeren en begeleiden door echt Maori's alvorens deze crap op mensen te zetten
I'm on itquote:Op donderdag 8 december 2011 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niks van die maori shit hoor maarre, geef eens een GOED voorbeeld dan?
M'n collectie is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Jumi die pic met al je uggs op een rij, sick.![]()
Een woordvoerder van Ajax bevestigde die lezing aan AT5. Van der Wiel was net weer terug in de groep na een liesblessure, maar zijn handbreuk vormt geen gevaar voor zijn inzetbaarheid tegen RKC Waalwijk, komend weekend.quote:
Ai.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Een woordvoerder van Ajax bevestigde die lezing aan AT5. Van der Wiel was net weer terug in de groep na een liesblessure, maar zijn handbreuk vormt geen gevaar voor zijn inzetbaarheid tegen RKC Waalwijk, komend weekend.
Mag ik me 1 dag opsluiten in je kledingkast? Dank je.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n collectie is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzo
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n stash is nu allaaang uitgebreid. Dat was in 2008 ofzo
Dat vind ik altijd zo'n bullshit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Tattoo's lijkt me ook confronterend wanneer je oud en versleten bent, een soort van dwingende herinnering aan je jeugdigere tijd.
Precies man, ik durf het niet aan. Na die film Once were Warriors.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet gewoon een Maori, dan had ik tenminste een excuus om een sicke Maori sleeve + borst piece te zetten.
Bwhehequote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben er hoor, heb zojuist m'n record van 8x verbroken, that's all.
Toch weerhoud mij persoonlijk dit al jaren om wat te laten zetten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit.
Hindustaans-Surinaams, toen ik er 10 jaar geleden was waren het er nog niet zoveel. Gaat hard.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Leuk suriname! Zelf ook surinaams of..?
Niet perse een negatief iets toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Tattoo's lijkt me ook confronterend wanneer je oud en versleten bent, een soort van dwingende herinnering aan je jeugdigere tijd.
Zo'n verslonst stuk kunst wordt het dan imo, op een huid die veel van zijn schoonheid is verloren.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet perse een negatief iets toch?
Waar ben je dan precies bang voor? Wat andere er van vinden of? Ik werk in de zorg en kom nog niemand tegen met een tattoo, maar over een paar jaar veranderd dat. Het is toch iets wat je zet met meestal een herinnering aan iets of iemand.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch weerhoud mij persoonlijk dit al jaren om wat te laten zetten.
Zoveel goede ideeen maar ja...
Gewoon doen alsof.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom ben ik niet gewoon een Maori, dan had ik tenminste een excuus om een sicke Maori sleeve + borst piece te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |