Die website bekijk ik echt altijd als ik me verveelquote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck Yeah, Tattoos!
Deze website.
Wat een rare snuiter ben jij.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
Zo'n afknapper voor mij, al die tattoo's.
Die site bekijk ik dagelijks.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck Yeah, Tattoos!
Deze website.
Lijkt op een geamputeerde arm ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
hehe dit is toch die ene kut kat van alice in wonderland?
Doen! Of nou.. Nee, niet doen! Jouw huid is te mooi om te verneuken met inktquote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef Juminelle het volgende:
Nu ik die foto's zie wil ik echt verder gaan werken aan m'n piece
Ze heeft er toch al 3?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Lijkt op een geamputeerde arm ofzo
[..]
Doen! Of nou.. Nee, niet doen! Jouw huid is te mooi om te verneuken met inkt
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een rare snuiter ben jij.
Whut, vind het uiterst.. mjam. Butquote:Op donderdag 8 december 2011 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
Zo'n afknapper voor mij, al die tattoo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maori stylo
Ja, kleintjes, dat is mooi.quote:
Eigenlijk.... ergens ben ik het eens met je ondanks dat ik zelf 1 masterpiece op mijn rug wil hebben. De mens en dan vooral de vrouw is een prachtig wezen op zichzelf, ik vind huid en de schaduwen die daarin vallen echt prachtig en soms doet een tattoo dat echt ontzettend af.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen geil met hun ass in een mooi broekje en geile dappere-yet-cute expressions op hun gezicht. Niet met een lading inkt waar dan ook, doet voor mij echt afbreuk aan de natuurlijke schoon- en sierlijkheid van de vrouw.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whut, vind het uiterst.. mjam. ButHmmm, enkel de stijl ja. Weet zeker dat degene die deze gezet heeft blank is, tunnels heeft en zich liet inspireren door plaatjes uit boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Maori stylo![]()
Zoveel fouten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |