20 eurootjes!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie op de iboodhunt net een Karaokeset, misschien is dat wat voor ze.
MTV? The Trip?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
Tim Haars deed toch ook iets op tv? Ken hem daar van
Zo'n programma waar BN'ers op straat gingen leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
The Trip op mtvquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
De 'next'quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
'De kwaliteitspers'. Flikker toch op.
6packquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
Ja o.a. ja geloof ik. Heb even op wiki gekeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n programma waar BN'ers op straat gingen leven.
We staan in de finale mensen!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef borisz het volgende:
Zo tijd om naar het voetballen te gaan kijken.
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...quote:
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Lijkt wel vooral meer van hetzelfde.
Nou ja, ik ga toch wel kijken.
de originele 6pack was echt tof ja, niet de latere sbs6/mtv pogingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef thettes het volgende:
[..]
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...
Ik ook niet, is niet mijn soort humor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)
10 minuten vind ik wel grappig, maar een hele film hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet, is niet mijn soort humor.
Zou ook niet voor je pleiten als het wel zo is. Maar ieder zijn smaakquote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook pas deze week hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)
Dacht ik ook. Maar soms is het echt superdroog.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
6pack was geniaal. Kan je dat nog ergens bekijken?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef thettes het volgende:
[..]
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...
Misschien maar een stukje kijken danquote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook pas deze week hoor.
Inmiddels volop verkrijgbaar.
Mijn gevoel voor humor is wat complexer.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Theo Maassen niks. Jouw username is UncleDolan. Jij weet niet eens wat humor is.
Gast UncleDolan is aids. Pure anti-humor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor is wat complexer.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor is wat complexer.
Ik ben bang dat de complexiteit van Uncle Dolan je boven de pet gaat. Het is trouwens mijn username omdat ik Dolan heet en oom ben.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast UncleDolan is aids. Pure anti-humor.
Jawel, clipje is leuk. Ook al weer een paar maanden oud, trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
Corry opgegraven, had niet gehoeven.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de complexiteit van Uncle Dolan je boven de pet gaat. Het is trouwens mijn username omdat ik Dolan heet en oom ben.
Te complex voor mijquote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAH
nee
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat Prince geweldige muziek maakt
Dat was exact wat ik ook zei: goed verhaal van Kluun.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kluun is een beetje mijn held geworden. Goed verhaal!
Dit deed-ie inderdaad een keer goed!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kluun is een beetje mijn held geworden. Goed verhaal!
Giovanca kwam niet verder dan hij is geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hij had een juiste onderbouwing en duidelijke kennis van zaken. Of je Kraftwerk nu wel of niet iets vindt, hij kon beter beargumenteren dan menig andere gast waarom iemand er in of uit moest.
Lijkt me wel de moeite van het kijken waard vanavond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Te gast in de Media-uitzending van vrijdag 2 december zijn: Rick Nieman, Joep van Deudekom en Sonja Barend.
Ik denk dat je er meer van maakt dan het is, ze doen gewoon zeer natuurgetrouw lompe kutsjonnies na.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind New Kids eigenlijk wel knappe humor, tis absurd en onvoorspelbaar, zonder dat het helemaal nergens op slaat, zoals die gare Amerikaanse absurde humor.
Dat was een duidelijk gevalletje van 'de ene neger vindt de andere neger goed'.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Giovanca kwam niet verder dan hij is geweldig
Ja, maar ze doen het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat je er meer van maakt dan het is, ze doen gewoon zeer natuurgetrouw lompe kutsjonnies na.
Ja, en toen gooide ze er een derde neger uit. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was een duidelijk gevalletje van 'de ene neger vindt de andere neger goed'.
BB King is minder onderhevig aan dat fenomeen dan Prince.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef veronwacht het volgende:
Ja, en toen gooide ze er een derde neger uit. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Ouwelullenlijstjes he. Net als de top 2000.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg een beetje het één pot nat idee bij die lijst. Alsof er 100 genres missen ontbreken.
daarom is het ook zo terecht dat kraftwerk er weer in staat...En het is bij deze lijst wel veel logischer dat het een oude lullen lijstje is, want het gaat over inspirerende en originele baanbrekende muziek. Dat heb je nu natuurlijk nauwelijks meer, dat is meer van vroeger....En dan nog staan Public Enemy, Nirvana etc er gewoon in.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg een beetje het één pot nat idee bij die lijst. Alsof er 100 genres missen ontbreken.
Hmm, heb het direct van de site gecopy-pastequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Ringo het volgende:
Frank Zappa mist in het geposte lijstje.
Foutje van de redactie. Ik tel 16 namen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, heb het direct van de site gecopy-paste
quote:
Ik zat even bij junior Masterchefsquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het stil.
Goede timing weer hoor
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Een overdosis Cruijff?
Heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet serieus Mart eens keihard op zijn smoel hoeken.
Gewoon, daarom.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Gewoon, daarom.
Ik ben een keer per ongeluk op z'n tenen gaan staan. Nou, ik heb het geweten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Gewoon, daarom.
Dan moet hij zich eerst in elk onderwerp verdiepen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
Huh in dit programma zou het toch juist ZONDER kunnen?
Oh ja, dom van mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet hij zich eerst in elk onderwerp verdiepen.
Er waren een paar grappen die ik wel leuk vond, maar over alle uitzendingen gekeken vond ik het drie keer niks.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben de verkeerde fragmentjes gekozen. Bleker was fantastisch nagedaan...
Dat was dan ook het enige leuke stukje van heel seizoen 10.quote:
Ja, best aardig.quote:
De nepheid druipt er gewoon van af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat belachelijk slecht gekuvverd...
Mensen die geen nieuws kijken zijn het best geïnformeerd.quote:
Simon Zwartkruisquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bedoel je meester professor doctorandus ingenieur Ten Have?
was een hele goede keeper bij de enige topclub van Nederlandquote:
Hij had wel gelijk. Normaal zegt hij niks zinnigs, maar daar had hij wel een punt. En da de hele club weg moet werd hem een beetje in de mond gelegd door van Gelder en was natuurlijk niet heel serieus.quote:
Tsja, we zijn inmiddels een eeuw verder.quote:
Limburgs accent noemen ze dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het kwam er alleen een beetje kut uit.
Als Yvon hetzelfde zou zeggen wordt ze uitgelachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:56 schreef inZanity het volgende:
Huijbrechts slaat de spijker op z'n kop
Die zegt het niet zo grappig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Als Yvon hetzelfde zou zeggen wordt ze uitgelachen.
Maar dat is Yvon.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Yvon hetzelfde zou zeggen wordt ze uitgelachen.
Die is alleen maar niet blank omdat-ie zwart is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Hoezo blanke, heterowereld? Davids is niet blank
Haha, weer zo'n kapoen die alle vrouwen wil doodslaan als mannen over voetbal praten.quote:
Ze dachten allemaal dat het echt was leek het welquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
Hele studio ligt dubbel, mis ik net dat stukje.
Matthijs ook zo "Zou dit echt zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze dachten allemaal dat het echt was leek het wel
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
Hele studio ligt dubbel, mis ik net dat stukje.
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:09:03De Wereld Kraait Door is weer erg grappig! reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
DD geniet van deze uitzendingtwitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:09:03De Wereld Kraait Door is weer erg grappig! reageer retweet
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef UncleDolan het volgende:
God, wordt het nog uitgelegd ook...
En echt geweldig was-ie al niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef UncleDolan het volgende:
God, wordt het nog uitgelegd ook...
Ligt ook heel erg aan de gastenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind de show van Paul leuk, maar het ligt wel aan de gasten die er zitten. De kwis is grappig. IHVH is vreselijk.
dikke homoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik wacht al jaren totdat iemand mij Paul de Leeuw eens uitlegt.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Zou Sonja weten wat Powerpoint is? Of Matthijs?
Het programma was aardig, helaas was Cheque $pijkerman de grootste mongool van omroepland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten gewoon eens stoppen net zo leuk als Kopspijkers proberen te zijn.
Ik deed Sonja na. Moet ik hier ook nog grappen uit gaan leggen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei hij toch net? We gebruiken Powerpoint? Of verstond ik het verkeerd
Huh? Welke grap?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik deed Sonja na. Moet ik hier ook nog grappen uit gaan leggen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Idd.quote:
Maar dat was toch precies hetzelfde als nu en vorig jaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Specularium het volgende:
MWDL was het beste dat hij heeft gedaan, en juist daar stopt ie mee terwijl dat niet nodig was.
Hij zag een neger en noemde hem Zwarte Piet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef vuvuzela het volgende:
Wat was nu die mislukte grap waar ie het over had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |