20 eurootjes!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik zie op de iboodhunt net een Karaokeset, misschien is dat wat voor ze.
MTV? The Trip?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
Tim Haars deed toch ook iets op tv? Ken hem daar van
Zo'n programma waar BN'ers op straat gingen leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
The Trip op mtvquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
De 'next'quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
'De kwaliteitspers'. Flikker toch op.
6packquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef StephanL het volgende:
Ja o.a. ja geloof ik. Heb even op wiki gekeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n programma waar BN'ers op straat gingen leven.
We staan in de finale mensen!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef borisz het volgende:
Zo tijd om naar het voetballen te gaan kijken.
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...quote:
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Lijkt wel vooral meer van hetzelfde.
Nou ja, ik ga toch wel kijken.
de originele 6pack was echt tof ja, niet de latere sbs6/mtv pogingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef thettes het volgende:
[..]
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...
Ik ook niet, is niet mijn soort humor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)
10 minuten vind ik wel grappig, maar een hele film hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet, is niet mijn soort humor.
Zou ook niet voor je pleiten als het wel zo is. Maar ieder zijn smaakquote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook pas deze week hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nog niet eens gezien (gevonden)
Dacht ik ook. Maar soms is het echt superdroog.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
6pack was geniaal. Kan je dat nog ergens bekijken?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef thettes het volgende:
[..]
6pack was echt super. Veel zijn ook doorgebroken btw, maarten bij kvw, valerio, die sophie en nicolette van bnn...
Misschien maar een stukje kijken danquote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook pas deze week hoor.
Inmiddels volop verkrijgbaar.
Mijn gevoel voor humor is wat complexer.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind Theo Maassen niks. Jouw username is UncleDolan. Jij weet niet eens wat humor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |