Nee dat is Wim T Schippers. Tenminste dat dacht ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Was hij de stem van Bert van Bert en Ernie?
Heppiealgedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Gremdaat niet zijn licht over Ajax laat schijnen.
Het wordt nog erger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Gremdaat niet zijn licht over Ajax laat schijnen.
hij is helaas echt zo spastisch, letterlijk 24/7quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
De ontzettend irritante en slecht acterende, neppe en onechte Pierre Wind. Kan die niet eens ritueel geslacht worden?
Dikke week terug. Dat Cruijff een smerige achterbakse kutdolksteek kreeg.quote:
Ok, dan heb ik dat niet (bewust) meegekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dikke week terug. Dat Cruijff een smerige achterbakse kutdolksteek kreeg.
Nee, dat is ie dus helemaal niet. Ik heb hem wel eens les zien geven. Aanstellerige nepgast met een goedkoop tv-image.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
hij is helaas echt zo spastisch, letterlijk 24/7
Dom van ze, Holland Sport is op die manier ook kapot gegaan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat ze Motel de Jong op dit tijdstip hebben gezet.
Bij dit soort reacties vind ik het jammer dat er geen ratingsysteem voor posts is. Nouja, dan maar zo:quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
De ontzettend irritante en slecht acterende, neppe en onechte Pierre Wind. Kan die niet eens ritueel geslacht worden?
Volgens mij snap je het concept van een top zoveel aller tijden niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen ze die lijst nou niet eens gewoon voor zich houden.
En de regel invoeren dat een nummer dat de afgelopen 5 jaar in de top 5 stond niet mee mag doen?
Dan is er tenminste nog een beetje spanning op oudejaarsavond.
Jawel hoor, maar het is een beetje triestig dat nu al jaren op rij het laatste half uur van het jaar op Nederland 3 exact hetzelfde is als het jaar ervoor terwijl dit toch "le grande finale" zou moeten zijn van het hele top2000 gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het concept van een top zoveel aller tijden niet helemaal.
Was een major zap-moment voor mij.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Marc Marie lijkt met die snor een beetje op Richard uit Keeping up Appearances
[ afbeelding ]
Is waarschijnlijk ook zn eerste of hij doet mee aan de actie van snor laten groeien ivm prostaat-kanker in de maand november... maar dan nog is het erg weinig na 26 dagenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk het eerste vlassnorretje van een puber.
Maar dan volwassen grijs.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk het eerste vlassnorretje van een puber.
Je kunt wel de titel Mr Movember winnen lees ik en er is schijnbaar ook een titel Ms Movemberquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:53 schreef Specularium het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar dat geld vandaan komt.
Krijgen ze een bedrag voor hun afgeschoren snor ofzo?
quote:Op 1 Movember melden mannen (Mo Bros) zich aan op Movember.com met een gladgeschoren gezicht om vervolgens de rest van de maand een knappe snor te laten groeien. Gesteund door de vrouwen in hun leven, de Mo Sistas, zamelen de Mo Bros van Movember geld in door sponsors te zoeken voor de groeiprestaties van hun snor (Mo). Aan het eind van de maand vieren de Mo Bros en Mo Sistas traditioneel hun inzamelingsacties met een Movember party waarop ze de fel begeerde titels van Miss en Mister Movember uitreiken.
quote:'DWDD en P&W verliezen urgentie'
Jon van Eerd vindt dat de VARA-talkshows De Wereld Draait Door (DWDD) en Pauw & Witteman (P&W) hun urgentie verloren hebben. De acteur kijkt minder naar de programma's dan vroeger, vertelt hij in een interview met de VARAgids.
Van Eerd raadt de makers aan om meer te variëren: "Er was een tijd dat ik DWDD móest zien, dat heb ik niet meer. En dat geldt ook voor Pauw & Witteman. Ik vind de redacties weinig inventief. Bart Chabot hoeft maar een scheet te laten en hij zit weer aan tafel. Een beetje variatie zou welkom zijn."
Zijn partner Ton Fiere, directeur van laboratoriumtheater M-Lab, is het daarmee eens: "Ik word eerlijk gezegd wel een beetje moe van de steeds terugkerende gasten in De Wereld Draait Door. De ene keer is Marc-Marie er tafelheer en een week later is-ie weer te gast. En met Halina Reijn en Jack de Vries heb ik het nou ook wel gehad hoor."
Waarom ben je gezien je PI verbaasd over een heel slecht stukje dat je hebt geschreven?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom ben je gezien je PI verbaasd over een heel slecht stukje dat je hebt geschreven?Er zit wel een kern van waarheid in hoor maar dat twee nietszeggende mensen dat vinden hoeft er nog geen PF
stukje van gemaakt te worden.
Maar als Adriana Lima een shoot heeft met Vogue Nederland is het misschien wel wat om te halen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Die bladen staan stampvol reclame met af en toe een artikeltje er tussendoor.
Adriana Lima is niet echt Vogue materiaal hoor, niet high fashion genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
Hoogerland stond als enige Nederlander tussen die 100 Best photos 2011 van Reuters.
Hier kun je ze zien: http://blogs.reuters.com/(...)f-the-year-2011/#a=1
Misschien wel iets als achtergrond, met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Maar als Adriana Lima een shoot heeft met Vogue Nederland is het misschien wel wat om te halen.
wie is dat? heeft Tim Knol zonder eten in een strafkamp gezeten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is trouwens elke keer die gephotoshopte engerd als je op de DWDD-site filmpjes bekijkt?
Lekker, vertrouwd.quote:
Ze zullen je kijkcijfer missen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef TLC het volgende:
Weer Ajax ?? ik sla weer een uitzending over, wat ik steeds meer ga doen bij DWDD tegenwoordig
quote:
eens met de stellingquote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Van Gelder: 'Jongens zijn jullie het eens.. die hele RvC van Ajax moet gewoon weg, weg ermee..'
Waterreus: 'Die hele club moet gewoon weg.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |