Nee dat is Wim T Schippers. Tenminste dat dacht ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Was hij de stem van Bert van Bert en Ernie?
Heppiealgedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Gremdaat niet zijn licht over Ajax laat schijnen.
Het wordt nog erger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Gremdaat niet zijn licht over Ajax laat schijnen.
hij is helaas echt zo spastisch, letterlijk 24/7quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
De ontzettend irritante en slecht acterende, neppe en onechte Pierre Wind. Kan die niet eens ritueel geslacht worden?
Dikke week terug. Dat Cruijff een smerige achterbakse kutdolksteek kreeg.quote:
Ok, dan heb ik dat niet (bewust) meegekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dikke week terug. Dat Cruijff een smerige achterbakse kutdolksteek kreeg.
Nee, dat is ie dus helemaal niet. Ik heb hem wel eens les zien geven. Aanstellerige nepgast met een goedkoop tv-image.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
hij is helaas echt zo spastisch, letterlijk 24/7
Dom van ze, Holland Sport is op die manier ook kapot gegaan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat ze Motel de Jong op dit tijdstip hebben gezet.
Bij dit soort reacties vind ik het jammer dat er geen ratingsysteem voor posts is. Nouja, dan maar zo:quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
De ontzettend irritante en slecht acterende, neppe en onechte Pierre Wind. Kan die niet eens ritueel geslacht worden?
Volgens mij snap je het concept van een top zoveel aller tijden niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Kunnen ze die lijst nou niet eens gewoon voor zich houden.
En de regel invoeren dat een nummer dat de afgelopen 5 jaar in de top 5 stond niet mee mag doen?
Dan is er tenminste nog een beetje spanning op oudejaarsavond.
Jawel hoor, maar het is een beetje triestig dat nu al jaren op rij het laatste half uur van het jaar op Nederland 3 exact hetzelfde is als het jaar ervoor terwijl dit toch "le grande finale" zou moeten zijn van het hele top2000 gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het concept van een top zoveel aller tijden niet helemaal.
Was een major zap-moment voor mij.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |