Eh... welk andere topic bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Ole het volgende:
Voor zover ik kan zien niet. Maar vraag het nog even aan collega's. Of had je ook in het andere topic gepost ?
er was een dubbel topic. Maar dat was het niet. Static was er vanmiddag. Denk dat hij je meer kan vertellenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... welk andere topic bedoel je?
Oh ja klopt, maar die is vanochtend vroeg al gesloten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
[..]
er was een dubbel topic. Maar dat was het niet. Static was er vanmiddag. Denk dat hij je meer kan vertellen
Dat (Real Life) kan toch wel weg, nu daar een apart forum is?quote:Het forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
nope.. Toch sc ers onderling. Of ben ik nu bijdehand als newbie mod...quote:
omdat vorige keer alles binnen het sc clubje bleef.... Zoiets...quote:Op donderdag 29 december 2011 01:51 schreef static het volgende:
Ik lees dit nu een paar dagen, maar heb geen idee waar je het over hebt.
Jouw vraag past hier beter ANTM Cycle 15 #2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:38 schreef Iwanius het volgende:
Is er in SHO een SC topic waar men slap ouwehoert over het hele showgebeuren?
Bedankt voor het aanpassen van de TTquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef static het volgende:
Titel ok, spoilers gaat niet; denk teveel tekst en waarom moeten die in een spoiler anyway?
Thx.quote:
Heel graag. thnx.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:40 schreef Ole het volgende:
Heb in elk geval #65 erbij gezet. Kijk op een normaal tijdstip nog ff goed
Dan kan ze het zelf komen melden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb gevraagd aan Roos94 (De TS dus in dit geval) of de TT veranderd kan worden in;
GTST #407: Waar seizoen 6 en 7 tegelijk op DVD worden aangekondigd
Ik verwacht alleen geen reactie... Maargoed, zo'n TT kan toch ook niet zo blijven staan?
Het hoeft dus niet.quote:Gelieve wel rekening te houden met het feit dat bij erg dubieuze berichten een bron gevraagd kan worden. Daarnaast worden klinkklare onzinberichten gesloten; bij twijfel beslist de moderator.
Donequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef GSMboy het volgende:
GTST #425: Goeeeeedemiddag, wint Maxime de loterij?
Nieuwe TT titel:
Goeeeeedemiddag, wint Maxime de loterij?
ik was er toch!quote:
Was er daarvoor al uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:02 schreef roos85 het volgende:
Nu de mededeling van de mods in de OP van het gtst topic is gezet, is de castfoto verdwenen.
Mag deze weer terug?
Ja snuggere nu staat er de standaard OPquote:
Nou en..pppffffquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja snuggere nu staat er de standaard OP
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef roos85 het volgende:
Is het een idee om in de topicreeks Beroemd & Zwanger #48 de TT te veranderen in: Beroemd, Zwanger en bevallen.
aangezien er ook bevallingen in het topic besproken worden.
Niet in TAL, dit gaat met BNners.quote:
Ja, en hier komt niet de volgende schoonspringkampioen uitquote:
Thnx.quote:
Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:16 schreef speknek het volgende:
Gnittoo, dit topic is niet bedoeld voor geposeerde modellenfoto's, enkel voor candids.
Ik wilde het nog een keer proberen.quote:
quote:
Ik ben bang voor staticquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Wat kom je dat helemaal netjes vragen?
Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang voor staticZometeen krijg ik op mijn donder.
Daaromquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen inderdaadHet blijft natuurlijk gastmodden.
quote:
kan niks vinden. Ik vraag het nogveven na.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:44 schreef bas-beest het volgende:
Waarom is mijn 2e reactie in dit topic verwijderd?
Michael Clarke Duncan overleden
Er werd door twee users gereageerd op die eerste opmerking van mij. In mijn reactie (die er dus nu niet meer staatquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
kan niks vinden. Ik vraag het nogveven na.
Wat er is onbegrijpelijk aan dan? En hoezo off topic?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef Ole het volgende:
Omdat ze onbegrijpelijk en off topic zijn.
Weet je ook eens hoe dat voelt.quote:
Nou dat is vervelend dan dat veel mensen mijn post niet begrepen. Dat kan maar heel onduidelijk is het niet. Ik snap ook niet en dat meen ik waarom het topic door zouzou en mijn ontspoord zou zijn? Echt niet iedereen schrijft toch wat diegene er over denkt. Dat heb ik gedaan ik wilde jullie topic echt niet ontsporen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Ole het volgende:
Als je het topic even terugleest zie je dat heel veel users niet veel van je posts begrijpen. Daarbij verval je nogal eens in herhaling. Het topic is volkomen ontspoord. Dit is gekomen toen zouzou en jij het topic binnenvielen.
En er staan nog meer dan genoeg posts van je!
Kuchquote:
Ik lees het een tijdje mee en dus ik dacht dat ik het wel begreep ik snap bijvoorbeeld dat je het over het onderwerp moet hebben en niet op de persoon. Ik weet dat ik dat wel eens heb gedaan maar dat was omdat er op mijn werd gereageerd, Het werd persoonlijk. En ik ben dus niet de enige en zouzou ook niet. Toch alleen onze post word verwijderd.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ole het volgende:
Er stond wel uitleg.. Lees anders even een tijdje alleen mee. Dan snap je misschien beter hoe het werkt. Je hebt geen ban dus je kunt gewoon posten. Maar post wel als je iets nieuws te melden hebt.
Ik loop hier wel een tijdje mee.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ole het volgende:
Er stond wel uitleg.. Lees anders even een tijdje alleen mee. Dan snap je misschien beter hoe het werkt. Je hebt geen ban dus je kunt gewoon posten. Maar post wel als je iets nieuws te melden hebt.
Schizo schrijft wel leesbaar Nederlands, doet geen persoonlijke aanvallen en wordt ondanks z'n afwijkende mening wel geaccepteerd en voelt zich zelfs serieus genomen.quote:
Misschien lag het er allemaal net iets te dik bovenop?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:12 schreef schizovreemd het volgende:
Ik las hier al een tijdje mee en zag dit wel aankomen en daarom ben ik zelfs even mee gaan doen omdat ik zag dat die gasten hier zo makkelijk over de zeik gingen om als bliksemafleider te fungeren![]()
Wat blijkt nou, terwijl ik flink pro Hari post heb ik helemaal niet zoveel gasten in mijn nek, though luck
Waarom worden mijn briljante posts gedelete en blijft de leco-shit gewoon staanquote:
Dat maakt écht geen indruk hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef schizovreemd het volgende:
Dus de bij kinderen zo geliefde silent treatment gaat bij mij niet werken, ik heb een lang lontje, maar er staat al een briesje en als ik eenmaal echt ontbrand komt er storm in mijn hoofd met verwoestende kracht![]()
jouw briljante post staat er toch nogquote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waarom worden mijn briljante posts gedelete en blijft de leco-shit gewoon staan
Maar dan verpakt in een heel nobel verhaal dat ik het voor de zwakkere in de samenleving opneem
Nee kennelijk heb je het niet helemaal gevolgd, want dat was dacht ik met een overduidelijke knip-oog naar badr hari die dat ook gezegd heeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef static het volgende:
[..]
Dat maakt écht geen indruk hoor.
Voor de rest heb ik het maar zijdelings gevolgd dus je zult even geduld moeten hebben.
Die vraag stond al bijna anderhalve dag open, ik kan toch niet weten dat jij zo een enorme eetlust hebtquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Ole het volgende:
Djiezzzz dit is SHo geen NWS. Ben op etentje hen niet echt veel tijd. Maar in SHO hebben we het idd graag over het haar van Stellepel. En dreigen maakt echt geen indruk.
Nou de ingang van dat verhaal werd een beetje geblokt omdat mijn post daarna waar ik zouzou quote en het antwoord wat ik erop kreeg weg zijn, maar daar heb je het alweer.... het 'grote probleem'quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
jouw briljante post staat er toch nogStaat in vorige deel Zullen we anders een apart topic openen voor zouzou, simpelintje e.d?
Is toch gewoon feedback?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:41 schreef static het volgende:
Knul, er is een limiet aan mijn geduldigheid.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:41 schreef static het volgende:
Knul, er is een limiet aan mijn geduldigheid.
Heb het gezien. Maar er is ook niet voor niets een apart topic aangemaakt. Om deze conflicten te verminderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef simpelintje het volgende:
Ik vind het niet leuk hoe Leandra gaat reageren op een persoon die in haar ogen niet leuk ofzo is. Ze reageerd dan acht vernederend.
Dat vind ik onzin. Bij dat andere topic kwamen Landra en Copycat ook met flauwe opmerkingen. En dan vooral Leandra.ZouZou en ik zijn er toch een beetje uitgezet bij dat andere topic zomaar. We zijn daar verder gegaan bij onze nieuwe. Daar kwamen ze ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb het gezien. Maar er is ook niet voor niets een apart topic aangemaakt. Om deze conflicten te verminderen.
Ik begrijp niet wat heb ik geschreven uit de contest ..niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Ole het volgende:
Copycat en Leandra hebben nu eenmaal een scherpe pen. Een beetje kritiek of plagerijtjes moet je wel tegenkunnen hoor! Net zoals jullie mogen ook zij reageren en leven in een vrij land. Ik vind niet dat ze het topic verpesten, ze geven alleen af en toe tegengas.
Dat is geen scherpe pen. En dit si gewoon vriendjes politiek. Dus hun mogen wel beledigen en laten merken dat je maar beter niks mer moet schrijven wegens spelfouten enz. Hun geven tegengas aan mensen die anders over het onderwerp denken als hun doen. dat is geen tegengas geven. Als zouzou of ik tegengas geven worden de reacties weg gehaald.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef Ole het volgende:
Copycat en Leandra hebben nu eenmaal een scherpe pen. Een beetje kritiek of plagerijtjes moet je wel tegenkunnen hoor! Net zoals jullie mogen ook zij reageren en leven in een vrij land. Ik vind niet dat ze het topic verpesten, ze geven alleen af en toe tegengas.
Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Bij dat andere topic kwamen Landra en Copycat ook met flauwe opmerkingen. En dan vooral Leandra.ZouZou en ik zijn er toch een beetje uitgezet bij dat andere topic zomaar. We zijn daar verder gegaan bij onze nieuwe. Daar kwamen ze ook.
We leven in een vrij land en we mogen denken wat we willen. OOkal als dat niet in het beeld van bijvoorbeeld Leandra past. Met dat kinderachtig gedoe verpesten ze toch weer een topic.
Neem ook aan dat we elkaars topic gerust mogen bezoeken en inelkaars topic mogen schrijven. Zoalng het ontopic is en niet op de persoon
Leandra ik jank niet.Kijk hoe jij je hier verwoord. En dat mag jij doen omdat jij heel goed en duidelijk NL schrijst. Sorry maar je mijn teksten niet begrijpt ligt dat ook aan jouw zelf. Misschien ben je te lui om het goed door te nemen. En misschien klopt het dat ik jouw naam heb genoemd nog voordat je hier gepost had kan best. Maar jij bent al de hele tijd aan het koeieneren. Het is hier geen dictee! Tel jij eerst tot 10 voordat je gaat reageren nee toch? Jij bent de jankerd want jij kan er niet tegen als iemand niet op 1 lijn zit met jouw.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.
Dus niet lopen jankzakken dat ik er dan ook kom posten.
En ja, je mag denken wat je wilt, maar als je serieus genomen wilt worden in een discussie dan is het vermogen je begrijpelijk uit te drukken van primair belang, maar jullie gooien regelmatig allerlei onbegrijpelijke zinnen het forum op, en dan word je pissig als je daar een reactie op krijgt, of een reactie krijgt die je niet bevalt.
Lees je posts eens voor je op "invoeren" klikt....
En dat Zouzou af en toe een sneer van mij kan verwachten is niet vreemd, ze liep mij hier valselijk te beschuldigen van het stalken van een doodzieke vrouw.
Het is gewoon een achterbaks misselijk wijf als je zulke beschuldigingen over iemand gaat posten, gewoon omdat je de posts van die persoon niet kunt waarderen. Pure laster en smaad.
Dit heb ik al meermaals aangegeven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar jij was de eerste die mij in het speculatietopic noemde, nog voor ik daar gepost had.
Dus niet lopen jankzakken dat ik er dan ook kom posten.
En ja, je mag denken wat je wilt, maar als je serieus genomen wilt worden in een discussie dan is het vermogen je begrijpelijk uit te drukken van primair belang, maar jullie gooien regelmatig allerlei onbegrijpelijke zinnen het forum op, en dan word je pissig als je daar een reactie op krijgt, of een reactie krijgt die je niet bevalt.
Lees je posts eens voor je op "invoeren" klikt....
En dat Zouzou af en toe een sneer van mij kan verwachten is niet vreemd, ze liep mij hier valselijk te beschuldigen van het stalken van een doodzieke vrouw.
Het is gewoon een achterbaks misselijk wijf als je zulke beschuldigingen over iemand gaat posten, gewoon omdat je de posts van die persoon niet kunt waarderen. Pure laster en smaad.
en dat vanaf nuquote:
Maar je spreekt toch ook niet zoals jij schrijft?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef simpelintje het volgende:
Nogmaals ik ben niet achterlijk ookal schrijf ik niet zo netjes!
Neuhhh..quote:
Ik heb je nu al zo vaak gezegd dat ik je niet kan bannen! Het is gewoon een feit dat er nu topics ontsporen. Ik wilde juist goed doen door het aparte topic te openen waar jullie beter op jullie plek waren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef simpelintje het volgende:
Neuh dat doe je alleen maar bij ons. Waarom moeten wij in het speculerentopic blijven. Dan blijven de Badr haters ook maar bij die ene topic.
En Ole je doet maar want wat wil je doen? Ons hier verbannen? Nou ja pech dan ik leef dan nog steeds hoor. Ik zal dan altijd herninneren hoe het hier gaat. Je mag duidelijk geen mening hebben en niet tegen de grote leiders van het topic ingaan. Doe je dat wel word je vernederd of bedreigd
Hoe oud zijn jullie? Wel al boven de 20?
Moderator Ole, sorry voor dat last u doet gewoon uw werk, ik probeer niks te antwoorden maar kijk, Leandra is hier gebeurt het weer,quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb je nu al zo vaak gezegd dat ik je niet kan bannen! Het is gewoon een feit dat er nu topics ontsporen. Ik wilde juist goed doen door het aparte topic te openen waar jullie beter op jullie plek waren.
Ik blijf maar in herhaling vallen maar je schjijnt ook niet goed te lezen!
Nu is het wat mij betreft klaar voor vandaag
En ik ben niet een blauwe in dit subforum, maar mijn -volgens mij wel degelijk valide- vraag wordt vakkundig als niet geplaatst beschouwd door mevrouwquote:
Dat is ook mijn insteek en het is SHO, dus volgens mij is er een grote vrijheid om whatever mening -en eventuele sidelines- te posten, maar soms ruikt iets een beetje raar en wordt het heel vervelend om de boel te volgen.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:01 schreef Jappie het volgende:
Ik kwam hier eik binnenwandelen om eens te polsen wat de fokgemeenschap over Badr te melden had;
Wat ik niet begrijp is dat je er niet gewoon overheen leest als je vindt dat er een onleesbare user is die je niet moet en waar je er niet mee uitkomt (zijn er tegenwoordig geen abbo's waar je mensen mee kan uitfilteren?).quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
Ik heb (nadat jij zelf mijn naam noemde in het speculatietopic) 3 posts gedaan, er zat geen enkele sneer of onvertogen woord in en toch doe je net alsof ik mede-verantwoordelijk ben voor het "ontsporen" van dat topic?
Om een paar posts over bewezen BS in een of andere Franstalige krant?
Meid, als je een kritische post over bewezen onwaarheden al niet meer kunt hebben dan moet je vooral niet op een discussieforum gaan posten.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:01 schreef Jappie het volgende:
Ik kwam hier eik binnenwandelen om eens te polsen wat de fokgemeenschap over Badr te melden had; en ben eigenlijk een beetje teleurgesteld over het eenrichtingsverkeer qua meningen. De een na de ander loopt nog harder schande te roepen vooraleer zelfs maar een officier van justtie een straf heeft bepleit
Het waren 3 leuke dagenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:29 schreef simpelintje het volgende:
Ok het is duidelijk en ik vind het ook echt niet meer waard. Jullie kunnen lekker verder met haten. Goed dat jullie de nederlandse taal zo goed beheersen maar witte wa fuck it. Mijn mening is ook duidelijk en het is idd voor andere niet leuk meer om te lezen en voor mijn niet leuk meer om mee te doen.
Ik zeg Free Badr hihi ja Houdoe
Natuurlijk ben je niet dom. En was je maar slordig met nakijken/lezen. Nu doe je dat namelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dat is geen scherpe pen. En dit si gewoon vriendjes politiek. Dus hun mogen wel beledigen en laten merken dat je maar beter niks mer moet schrijven wegens spelfouten enz. Hun geven tegengas aan mensen die anders over het onderwerp denken als hun doen. dat is geen tegengas geven. Als zouzou of ik tegengas geven worden de reacties weg gehaald.
Ik ken dan niet geheel zonder fouten schrijven en ben slordig met nakijken voor ik iets plaats. Maar ik ben niet dom !
Bedankt voor het verwijderen van mijn post Static.quote:
Oh leukje.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al een topic voor het (waarschijnlijk) nieuwe programma van Tatje?
Je kan toch zelf ook op het knopje drukkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Wordt er nog een nieuw Badr/Estelle-topic geopend?
wil ik best doen hoor, maar dan niet janken als de OP er niet is aangezien mijn telefoon daar niet aan doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:05 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook op het knopje drukken
wat lief dat je het even komt meldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de 2e banner uit de OP gehaald bij Beroemd & Zwanger. Nu is het weer zoals het 'ooit' was. Eind Augustus hebben we dit in het vorige deel besproken, dus ik dacht nu 'joh, anders gebeurt het nooit'.![]()
Hope it's all good
quote:forum.fok.nl bevat inhoud van www.bulgeland.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Tuurlijk scheetje van me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef static het volgende:
Er zijn procentueel net zoveel homo's in de voetballerij en in de rest van de wereld/bevolking. Maar dat had je vast wel in de gaten, hence brainfart.
Is soms leuk om elkaar te pesten en zo. Vliegen afvangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef static het volgende:
Maakt niet uit joh. Even goede vrienden.
Kan je wel zo'n gaap poppetje neerzetten alleen, maar lees hier wat pagina's eerder ook al dat je een gewone reactie van iemand zomaar verwijderd omdat JIJ het 'rommel' vindt.quote:
Niet alleen de bannerquote:
Of je de lijst die hier staat wil kopiëren in de OP. De lijst die nu in de OP staat, is degene waar we topic #52 mee zijn begonnen en gaandeweg hebben aangevuld. De banner is wel de goede (kerstversie dus).quote:
Je bent de bestequote:
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:26 schreef static het volgende:
Als dat zo was zou die van jou nog open zijn, denk je ook niet?
Ik vind deze als nieuwste: SHO / And it(s a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden zit wel in een reeks, maar het werkt niet, als je op het pijltje terug klikt dan gebeurt er niksquote:Op woensdag 19 december 2012 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand 'it's a match' topic een schopje geven? Ik vind alleen een oud deel, kom niet verder. Lijkt geen reeks te zijn.
Thanks, dat is hem!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind deze als nieuwste: SHO / And it(s a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden zit wel in een reeks, maar het werkt niet, als je op het pijltje terug klikt dan gebeurt er niks
Al gedaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:59 schreef roos85 het volgende:
Mag de banner van de fakegate in de OP?
Staat in het topic..
mooi. Niet dat t niveau anders hoog te noemen is maar de laatste dagen is t wel erg laag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Copycat het volgende:
Maandag moeten de knulletjes weer naar het vmbo.
True. We hebben al een hoop gewist, maar ze weten precies waar het randje is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi. Niet dat t niveau anders hoog te noemen is maar de laatste dagen is t wel erg laag.
quote:
Static doe niet zo dom en laat dat topic gewoon open. Waarom is off-topic gezeik van huisvrouwtjes wel SHO-waardig en onze opmerkingen niet? Het gaat om een VOETBAL-huwelijk, dus dan mogen wij er toch ook een mening over hebben of niet?quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis aan dat topic?
Gaan wij ook hier alle topics maar verwijderen als ze door niet VBL users worden geopend? Wat een kleinzerige flauwekul zeg. Die dorpsmongool static moet niet zo op zijn micropenis getrapt zijn.
Die PI (die een quote uit de VBL SC is) wijst erop 'laten we lekker gaan kloten in SHO FB, kijk mij eens stoer zijn'.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een reactie? Hij wilt gewoon weten hoe het zit.
Sabia is de PA van Sylviequote:Op maandag 7 januari 2013 09:08 schreef Copycat het volgende:
Boulahgate? Seriously? SHO-link? Schopje VBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |