Echt...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zout snuiven, tequila opdrinken, citroen uitknijpen in je oog.
Tequila suicidequote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Suicide tequilaquote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze niet in Mexico.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dat brada, sabi tochquote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, jij bent natuurlijk een high-end surinamer.![]()
Was dat niet toen JD bij Knevel en Van den Brink te gast was?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had ooit een ban gekregen via Static maar ik weet niet meer precies waar het toen over ging. Moest ik van die vrouw (hoe heet ze ook alweer?) een brief sturen naar hem. Gelukkig toen wel eerder ge-unbanned.
limoncello was ook goed gelukt en erg simpel, citroenschil (biologisch) van 3 citroenen (ligt er ook aan hoe donker de schil is) en wat suiker. weekje laten staanquote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen proeven zoiets.
Ik vind 't maar onzinnig geforceerd macho gedoe.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je toch wel man boeler. Heb ik ook weleens gedaan
Bij wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Was dat niet toen JD bij Knevel en Van den Brink te gast was?
En wat gebeurt er dan eigenlijk, ik ben er wel benieuwd naar.
oh tequila suicide ken ik hem onder. heeft me wel eens wat gratis drank opgeleverd in een of andere duffe tent.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Vertel.quote:
Ja dat heet ook tequila suicide hoe kan je hem anders noemen dan? Is best lachen dat leedvermaak altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tequila suicide ken ik hem onder. heeft me wel eens wat gratis drank opgeleverd in een of andere duffe tent.
Wanneer begint dat bij mij dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook mod zijn, krijg ik meer respect
het zout snuiven is veel erger dan die citroenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tequila suicideHeb ooit eens een jongen die blind was aan één oog een hoop geld zien verdienen met dat spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |