is veel te sterk ja, die van 70 moet ik ook verdunnen en vind ik ook niet zo lekker. Deze van 55% is wel gewoon erg fijn als je van lichte anijssmaak houdtquote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Groene fles met 85% alcohol die bedoel ik
Ik neem die shit altijd mee naar uitwedstrijden in een breaker bij mijn ballen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Adames het volgende:
stroh 80
we hebben eens een zatte vriend van ons zo ver gekregen om een half longdrink glas stroh te adten. Die is dan ook heel erg zwalkend naar huis gegaan.
Soms wel lekker hoor. Alleen wel 1 glas dan en niet meerdere.quote:
Hebben wij iemand met jonge jenever laten doenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Adames het volgende:
stroh 80
we hebben eens een zatte vriend van ons zo ver gekregen om een half longdrink glas stroh te adten. Die is dan ook heel erg zwalkend naar huis gegaan.
ik snap deze zin niet,quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem die shit altijd mee naar uitwedstrijden in een breaker bij mijn ballen.
/ true story
Ik spoel een breaker van friesche vlag uit. Doe er strohrum in en stop het bij mijn ballen omdat je bij uitwedstrijden (indien uitvak) geen alcohol mag.quote:
Ook leuk met Goldstrike. Die drank heeft vele, vele slachtoffers gemaakt in mijn vriendenkring.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben wij iemand met jonge jenever laten doenliep de hele bende onder te brokkelen
oh ok, ik dacht even als je zelf moest spelen. je voetbalt toch ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik spoel een breaker van friesche vlag uit. Doe er strohrum in en stop het bij mijn ballen omdat je bij uitwedstrijden (indien uitvak) geen alcohol mag.
Plezier gegarandeerd.
Te branden in je keel, kolerequote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk met Goldstrike. Die drank heeft vele, vele slachtoffers gemaakt in mijn vriendenkring.
neequote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar niemand die dus warme melk met Absinthe heeft gedronken?
niet meer helaas. Al wil ik in het nieuwe seizoen wel weer gaan beginnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, ik dacht even als je zelf moest spelen. je voetbalt toch ook?
Wat heb ik nou verkeerd gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef mrstylo het volgende:
Kut Rens en die Sjeik.![]()
Het had nog potentie.
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:quote:
Alsof dat fakegate nog wel ergens over gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Caland het volgende:
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Waarom dit nou weer wordt gesloten.
Warme melk doe je soms toch met honing en/of een anijsblokje?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
wel wekelijks koffie met stroh 80. Heerlijke afsluiter in het cafe
Sorry, jij bent natuurlijk een high-end surinamer.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh en kapo als alle Surinamers die jij kent alleen maar pauperwhiskies drinken begeef je je dus in de tokkie-suri kringen.
Kan je net zo goed gewoon russische tequila doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:
Honing, suiker, paar pepertjes en kaneel. Gaan alle porieen van open staan als je een shotje neemt
Het was best grappig topic eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
Echt triest, dat soort mensen zouden het dus in de VBL SC nooit uithouden.
Mods als DonRaja en GGMM
ik drink nooit warme melk eigenlijk, maar goed ik zal het eens proberen. pak jij de zware absint of een lichtere?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Warme melk doe je soms toch met honing en/of een anijsblokje?
Absinthe = anijs..
Zou ik wel eens willen proeven zoiets.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:
Honing, suiker, paar pepertjes en kaneel. Gaan alle porieen van open staan als je een shotje neemt
55 %quote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ik drink nooit warme melk eigenlijk, maar goed ik zal het eens proberen. pak jij de zware absint of een lichtere?
en dat is?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon russische tequila doen.
Zout snuiven, tequila opdrinken, citroen uitknijpen in je oog.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zout snuiven, tequila opdrinken, citroen uitknijpen in je oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |