Ik weet dat het een VI quote was hoor.quote:
ah dat is beter en op zich is Jack Daniels of Jim Beam nog niet eens zo erg met uit gaan. Net of je rustig alle aroma's laat vrij komen waarna je 3 kwartier geniet van je drank.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons schenken ze in de krogen waar ik kom vrij veel whisky's. Een Glennfiddich vind ik nog wel acceptabel in een danscafe (Jack's is voor mij ook prima hoor) en in het andere café waar ik vaak kom hebben ze whisky's als Highland Park. Goed genoeg voor mij.
Dat wist ik ook wel hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een VI quote was hoor.
Beschouw game?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ben kz
heb de beschouw game gewonnen
ben voor ajax
heb enorme
en een kind van bijna 6 maanden
Nee, moederbedrijf ja(brazil/belgium), maar van origine tsjechisch, en waar komt pils vandaan...quote:
Beschouw game?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ben kz
ben voor ajax
heb enorme
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel hoor.
BADUM TSS!quote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Champagne drink ook wel maar dat is dan ook mousserende wijn
Pics van dat kind, nakend.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ben kz
ben voor ajax
heb enorme
Op vakantie in Rimini eens wezen stappen in één of andere gare tent, zat die hele tent vol met groepjes jongeren die met zijn allen flessen champagne bestelden van 200 euro. Zit je dan met zijn achten en na 3 flessen is je geld opquote:Op maandag 7 januari 2013 01:37 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 125 euro een fles jack daniels met gratis fles cola bestellen
Zie je me al staan?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker mixwhiskey/bourbon drinken met een stoere blik op de dansvloer gericht
Oke dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel hoor.
Je ziet kans om alleen maar pauper-migraine whiskies te noemen...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jameson
En je bent nog gewoon nuchter dan ookquote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op vakantie in Rimini eens wezen stappen in één of andere gare tent, zat die hele tent vol met groepjes jongeren die met zijn allen flessen champagne bestelden van 200 euro. Zit je dan met zijn achten en na 3 flessen is je geld op
Surinamers drinken niet anders man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je ziet kans om alleen maar pauper-migraine whiskies te noemen...
Ajax?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ben kz
ben voor ajax
heb enorme
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
dat was dan ook mijn puntquote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, Russen. Maakt niet uit welke zuipvakantie je doet, de Russen zijn standaard de grootste randdebielen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je bent nog gewoon nuchter dan ook
lijkt meer op Safari jaquote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Southern comfort is toch geen whisky. Een maat van mij zuipt dat altijd, ik vind dat spul fucking goor maar zelfs dat krijg ik met gemak weg.
Dat is niet zo trouwens die Tsjechische origine, is gewoon Amerikaansquote:Op maandag 7 januari 2013 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, moederbedrijf ja(brazil/belgium), maar van origine tsjechisch, en waar komt pils vandaan...
Absinth is ook gewoon vies man. Je gaat er ook niet van hallucineren.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Als 16 jarige ben ik toch wel een Jack Daniels liefhebber![]()
Absinth daar in tegenPure kanker is dat, lekker als je dronken wilt worden maar daarvoor drink je dat niet lijkt me
Nee, arme sloebers en studenten drinken dat, ongeacht nationaliteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinamers drinken niet anders man.
Niet eens de Brittenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, Russen. Maakt niet uit welke zuipvakantie je doet, de Russen zijn standaard de grootste randdebielen.
Jack Daniels is gewoon écht niet lekker man. Kun je nog beter Red Label gaan drinken.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Absinth daar in tegenPure kanker is dat, lekker als je dronken wilt worden maar daarvoor drink je dat niet lijkt me
Surinamers drinken toch alleen maar pauperwhisky, komop.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, arme sloebers en studenten drinken dat, ongeacht nationaliteit.
ligt er aan welke, ik vind Absinth wel lekker. Tijd lang heeft er standaard een fles hier in de vriezer gelegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Veel mensen vinden het ook vies omdat ze in hun jongere jaren iets te veel nare ervaringen hebben opgedaan met Sambuca of Ouzoquote:Op maandag 7 januari 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Absinth is ook gewoon vies man. Je gaat er ook niet van hallucineren.
Gelukkig. Wil het wel serieus houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo de mods grijpen in bij jou topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Groene fles met 85% alcohol die bedoel ikquote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er aan welke, ik vind Absinth wel lekker. Tijd lang heeft er standaard een fles hier in de vriezer gelegen.
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jack Daniels is gewoon écht niet lekker man. Kun je nog beter Red Label gaan drinken.
Allebei smerig, maar mijn persoonlijke boeman is Goldstrike. Altijd nekken bij dat spul.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het ook vies omdat ze in hun jongere jaren iets te veel nare ervaringen hebben opgedaan met Sambuca of Ouzo
Anijsdranken vind ik per definitie om te kotsen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het ook vies omdat ze in hun jongere jaren iets te veel nare ervaringen hebben opgedaan met Sambuca of Ouzo
nee, Red Label is niet eens gemaakt om puur te drinken, maar als sterke whiskey smaak in de mix. JD is die typisch Amerikaanse zooi, erg licht van smaak en daar dan wat extra smaak toegevoegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jack Daniels is gewoon écht niet lekker man. Kun je nog beter Red Label gaan drinken.
drink ik nooit, nooit in verdiept ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dan zijn we het eens. Al ben ik meer van de rum dan whisky.
Gin fizz.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk genieten van die grote Sex on the Beach op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |