Met name fruitigheid, zoetigheid valt bij veel wel mee. Chimay Blauw is bijvoorbeeld niet echt zoet en Westmalle Dubbel is erg droog/nootachtig. Verboden Vrucht vind ik ook wel eens lekker op zijn tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind donker bier ook enorm lekker, maar je smaak moet er wel echt naar staan gezien de zoetheid van veel van die bieren.
Wijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik drink 99% van de keren bier of wijn
Ik weet 't man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is echt matig man, ik ben beter van je gewend.
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jamesonquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, allicht. 't is alleen niet te betalen in de kroeg.
Ik drink meestal Leffe dubbel en die vind ik vrij zoet. Een Westmalle heeft dat al wat minder idd, maar een La Trappe is dan weer wat zoeter. Anyway, uiteindelijk heb ik het er altijd enorm naar m'n zin.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Met name fruitigheid, zoetigheid valt bij veel wel mee. Chimay Blauw is bijvoorbeeld niet echt zoet en Westmalle Dubbel is erg droog/nootachtig. Verboden Vrucht vind ik ook wel eens lekker op zijn tijd.
Nog een tip op zich, Leffe Radieuse. Wel wat zoeter, fruitig bier. Enige Leffe die ik graag drink.
zeker, met oud jaar kon ik onbeperkt speciaalbier drinken. Mooi overgeslagen en voor die avond aan de pils gegaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
Wel leuk al die speciaalbieren, maar niet als je gewoon ouderwets gaat tanken.
Nooit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer is HMF trouwens weer terug van zijn ban?
Wat doe je hier?quote:
Picsquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie ben jij? Stel je eens voor zal ik zeggen.
True that, je gaat echt hard door de grond als je start in zo'n speciaalbiercafe.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
Wel leuk al die speciaalbieren, maar niet als je gewoon ouderwets gaat tanken.
Champagne drink ook wel maar dat is dan ook mousserende wijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef vandermar het volgende:
Wijnfucking smerig. Champagne is veul chiller
Lekker mixwhiskey/bourbon drinken met een stoere blik op de dansvloer gerichtquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jameson
Zelfs de weizen van La Trappe is zoetquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink meestal Leffe dubbel en die vind ik vrij zoet. Een Westmalle heeft dat al wat minder idd, maar een La Trappe is dan weer wat zoeter. Anyway, uiteindelijk heb ik het er altijd enorm naar m'n zin.
Bij ons schenken ze in de krogen waar ik kom vrij veel whisky's. Een Glennfiddich vind ik nog wel acceptabel in een danscafe (Jack's is voor mij ook prima hoor) en in het andere café waar ik vaak kom hebben ze whisky's als Highland Park. Goed genoeg voor mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jameson
Champagne bitchquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef vandermar het volgende:
Wijnfucking smerig. Champagne is veul chiller
voor 125 euro een fles jack daniels met gratis fles cola bestellenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker mixwhiskey/bourbon drinken met een stoere blik op de dansvloer gericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |