Despo op jet terrasquote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Stephaner Weizener (oid) is ook echt lekker man in de zomer. Al vind ik dat daar soms nog wat teveel 'tarwe-smaak' aan zit. Een écht witteke is echt onverslaanbaar in de zomer.
Alsof jij nog maar iets proeft met jouw levensstijl.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef Caland het volgende:
Carlsberg is echt kkgoor.
Ja, zo goor ja.
Mijn levensstijlquote:Op maandag 7 januari 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij nog maar iets proeft met jouw levensstijl.
Ja man. 1tje he voor de smaak, want 't is echt net limonade als je er meer van drinkt. Incl. plakbek.quote:
Blijf wel alleen bij La Chouffe. Hoewel ik over het algemeen meer donker bier drink, vind ik niet zo veel aan dat McChouffe. Bok 6666 en Chouffe Nice vind ik ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal ken ik. Maar geen historie in de zin van al eeuwen door paters gebrouwen e.d. Maargoed, ik ga 't dinsdag proeven op jouw aanraden in ons speciaalbiercafe.
Is inderdaad smerigquote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef Caland het volgende:
Carlsberg is echt kkgoor.
Ja, zo goor ja.
Ik vind donker bier ook enorm lekker, maar je smaak moet er wel echt naar staan gezien de zoetheid van veel van die bieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijf wel alleen bij La Chouffe. Hoewel ik over het algemeen meer donker bier drink, vind ik niet zo veel aan dat McChouffe. Bok 6666 en Chouffe Nice vind ik ook niet zo bijzonder.
Ben er wel eens straalbezopen van geweest, gaat sneller dan gewoon bier maar na een stuk of drie is het niet zo lekker meerquote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man. 1tje he voor de smaak, want 't is echt net limonade als je er meer van drinkt. Incl. plakbek.
Ik had een hele hoop goede voornemens.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef Tarado het volgende:
Ik krijg er dorst van dat gelul over bier
Ik ben volgens mij overal wel eens straalbezopen van geweest.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben er wel eens straalbezopen van geweest, gaat sneller dan gewoon bier maar na een stuk of drie is het niet zo lekker meer
Wat hier in de VBL SC? Anders kunnen we ook wel hebben over de lekkerste worsten bij de slagerij?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut gesprek.
Echte elke maand wel zo een.
Ja, allicht. 't is alleen niet te betalen in de kroeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef ValHallen het volgende:
Liever whisk(e)y dan bier eerlijk gezegd.
Nope, want ik ben er vandoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je jezelf nu weer onmogelijk zitten maken vanavond?
iig een fijne gedachte dat je geaardheid dan wat gezelschap van je voornemens heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een hele hoop goede voornemens.
Die vrijdag weer de kast in gingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink 99% van de keren bier of wijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef ValHallen het volgende:
Liever whisk(e)y dan bier eerlijk gezegd.![]()
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Daar weet Davy alles van.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat hier in de VBL SC? Anders kunnen we ook wel hebben over de lekkerste worsten bij de slagerij?![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig een fijne gedachte dat je geaardheid dan wat gezelschap van je voornemens heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt matig man, ik ben beter van je gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met name fruitigheid, zoetigheid valt bij veel wel mee. Chimay Blauw is bijvoorbeeld niet echt zoet en Westmalle Dubbel is erg droog/nootachtig. Verboden Vrucht vind ik ook wel eens lekker op zijn tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind donker bier ook enorm lekker, maar je smaak moet er wel echt naar staan gezien de zoetheid van veel van die bieren.
Nog een tip op zich, Leffe Radieuse. Wel wat zoeter, fruitig bier. Enige Leffe die ik graag drink.![]()
Wijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik drink 99% van de keren bier of wijn![]()
![]()
Ik weet 't man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is echt matig man, ik ben beter van je gewend.![]()
![]()
Wel leuk al die speciaalbieren, maar niet als je gewoon ouderwets gaat tanken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jamesonquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, allicht. 't is alleen niet te betalen in de kroeg.![]()
Wijnfucking smerig. Champagne is veul chiller
RvP; Feyenoord
Ik drink meestal Leffe dubbel en die vind ik vrij zoet. Een Westmalle heeft dat al wat minder idd, maar een La Trappe is dan weer wat zoeter. Anyway, uiteindelijk heb ik het er altijd enorm naar m'n zin.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Met name fruitigheid, zoetigheid valt bij veel wel mee. Chimay Blauw is bijvoorbeeld niet echt zoet en Westmalle Dubbel is erg droog/nootachtig. Verboden Vrucht vind ik ook wel eens lekker op zijn tijd.
Nog een tip op zich, Leffe Radieuse. Wel wat zoeter, fruitig bier. Enige Leffe die ik graag drink.![]()
![]()
zeker, met oud jaar kon ik onbeperkt speciaalbier drinken. Mooi overgeslagen en voor die avond aan de pils gegaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
Wel leuk al die speciaalbieren, maar niet als je gewoon ouderwets gaat tanken.![]()
Nooit.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer is HMF trouwens weer terug van zijn ban?Wat doe je hier?quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Picsquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie ben jij? Stel je eens voor zal ik zeggen.RvP; Feyenoord
True that, je gaat echt hard door de grond als je start in zo'n speciaalbiercafe.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:34 schreef Caland het volgende:
Wel leuk al die speciaalbieren, maar niet als je gewoon ouderwets gaat tanken.![]()
![]()
Champagne drink ook wel maar dat is dan ook mousserende wijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef vandermar het volgende:
![]()
Lekker mixwhiskey/bourbon drinken met een stoere blik op de dansvloer gerichtquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jameson![]()
![]()
Zelfs de weizen van La Trappe is zoetquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink meestal Leffe dubbel en die vind ik vrij zoet. Een Westmalle heeft dat al wat minder idd, maar een La Trappe is dan weer wat zoeter. Anyway, uiteindelijk heb ik het er altijd enorm naar m'n zin.
En begin maar niet aan de quadruppels dan, die smaken allemaal hetzelfde: weeig zoet als een kasteelbier brune![]()
Bij ons schenken ze in de krogen waar ik kom vrij veel whisky's. Een Glennfiddich vind ik nog wel acceptabel in een danscafe (Jack's is voor mij ook prima hoor) en in het andere café waar ik vaak kom hebben ze whisky's als Highland Park. Goed genoeg voor mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet echt te krijgen, behoudens southern comfort, jack daniels, johnny red en als je erg veel geluk hebt een jameson![]()
Champagne bitchquote:Op maandag 7 januari 2013 01:35 schreef vandermar het volgende:
![]()
![]()
voor 125 euro een fles jack daniels met gratis fles cola bestellenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker mixwhiskey/bourbon drinken met een stoere blik op de dansvloer gericht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: