Grolsch is altijd smerig.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net als Grolsch, dat is ook vies als 't wat warm is.
Is niks mis mee? Kwestie van smaak. Ik ben meer fan van bitter en een wat frissere smaak bij pils. Komt ook omdat ik pils associeer met stevig tanken of als fris drankje. Als ik een wat vollere smaak wil ga ik liever direct door naar de bovengistende bieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Brand echt niet lekker. En wat is er mis met rijpen?
Niggah what? Heeft Rafael dat wijf geneukt ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
Oeh wat eng dat iemand 9x op F5 drukt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan nog, waarom zou je dat doen? Vind 't oprecht eng man.
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niggah what? Heeft Rafael dat wijf geneukt ofzo?![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef mrstylo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
Mijn favorieten:quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Is niks mis mee? Kwestie van smaak. Ik ben meer fan van bitter en een wat frissere smaak bij pils. Komt ook omdat ik pils associeer met stevig tanken of als fris drankje. Als ik een wat vollere smaak wil ga ik liever direct door naar de bovengistende bieren.
Grolsch vind ik altijd vies, heel raar nasmaakje. Geen idee hoe dat komt. Maar inderdaad, die heeft dat ook erg.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net als Grolsch, dat is ook vies als 't wat warm is.
Blijkbaar bedoel je er iets mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh wat eng dat iemand 9x op F5 drukt.
Het is een signaal. Ik wil je.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar bedoel je er iets mee.
Ik vind op vakantie dat Kronenbourg altijd prima te pruimen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Grolsch vind ik altijd vies, heel raar nasmaakje. Geen idee hoe dat komt. Maar inderdaad, die heeft dat ook erg.
Doe mij maar hj of een jupiler.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 grolschjes altijd prima smaken. Daarna proef je alleen nog maar koolzuur.
op vakantie smaak alles beterquote:Op maandag 7 januari 2013 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind op vakantie dat Kronenbourg altijd prima te pruimen.
Hoorde laatst van iemand dat jupiler in belgie het b-merk is en maes het a-merk. Weet niet of het waar is though.quote:
Duvel heeft zo veel koolzuurquote:Op maandag 7 januari 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn favorieten:
- tripel karmeliet
- judas
- westmalle triple
- duvel
dat Franse?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind op vakantie dat Kronenbourg altijd prima te pruimen.
Leffe verveelt echt enorm snel. Lachouffe drink ik eigenlijk nooit, puur omdat het geen historie heeft. Zou het beter een kans geven dan. Oh en laatst had in een speciale Brigand van de tap. Een blonde/lichte variant, maar wel vrij zwaar. Was echt heerlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Duvel heeft zo veel koolzuurwel een prima bier verder ja.
La Chouffe is voor mij ook een favoriet. Een toegankelijk bier dat werkelijk overal te verkrijgen is, maar toch helemaal niet snel verveelt. Zoals de Leffe's en de La Trappe's dat wel doen.
En La Chouffe is voor mij een van de weinige speciaalbieren die nog een meerwaarde kan hebben op de tap, verder wil ik mijn speciaalbier alleen uit fles.
nee, niet waar.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand dat jupiler in belgie het b-merk is en maes het a-merk. Weet niet of het waar is though.
Vond 't ook al een bijzonder vreemd verhaal, aangezien Belgen altijd enorm tevreden zijn als ze horen dat we Jupiler op de tap hebben.quote:
La Chouffe heeft een schitterend verhaal. Heeft ook het hobby brouwen met name in Belgie weer heel erg populair gemaakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leffe verveelt echt enorm snel. Lachouffe drink ik eigenlijk nooit, puur omdat het geen historie heeft. Zou het beter een kans geven dan. Oh en laatst had in een speciale Brigand van de tap. Een blonde/lichte variant, maar wel vrij zwaar. Was echt heerlijk.
Jupiler is het b merk van Stellaquote:Op maandag 7 januari 2013 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde laatst van iemand dat jupiler in belgie het b-merk is en maes het a-merk. Weet niet of het waar is though.
Zo'n Stephaner Weizener (oid) is ook echt lekker man in de zomer. Al vind ik dat daar soms nog wat teveel 'tarwe-smaak' aan zit. Een écht witteke is echt onverslaanbaar in de zomer.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
Weizen Welde is trouwens een vreselijk lekker biertje. Paar jaar terug was ik in Heidelberg en dat bier komt uit die regio. Echt heerlijk
Och god, als ook nog de duitse tarwebieren erbij komen wordt het helemaal een nutteloze discussie.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
Weizen Welde is trouwens een vreselijk lekker biertje. Paar jaar terug was ik in Heidelberg en dat bier komt uit die regio. Echt heerlijk
Beetje vreemd, ik heb het niet zo op dat Belgische pils. Jupiler is erg slap.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond 't ook al een bijzonder vreemd verhaal, aangezien Belgen altijd enorm tevreden zijn als ze horen dat we Jupiler op de tap hebben.
Ja, dat verhaal ken ik. Maar geen historie in de zin van al eeuwen door paters gebrouwen e.d. Maargoed, ik ga 't dinsdag proeven op jouw aanraden in ons speciaalbiercafe.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef Adames het volgende:
[..]
La Chouffe heeft een schitterend verhaal. Heeft ook het hobby brouwen met name in Belgie weer heel erg populair gemaakt.
Bouwvakkersbiertje hequote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, ik heb het niet zo op dat Belgische pils. Jupiler is erg slap.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Stephaner Weizener (oid) is ook echt lekker man in de zomer. Al vind ik dat daar soms nog wat teveel 'tarwe-smaak' aan zit. Een écht witteke is echt onverslaanbaar in de zomer.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Stephaner Weizener (oid) is ook echt lekker man in de zomer. Al vind ik dat daar soms nog wat teveel 'tarwe-smaak' aan zit. Een écht witteke is echt onverslaanbaar in de zomer.
vandaar de naam Weizener ja. Maar wel lekker, maakt me ook niet echt veel uit of ik nou Stephaner, Franciskaner, Paulaner of Erdinger drink. Al vind ik Stephaner volgens mij nog het lekkerst.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |