hehequote:Op maandag 7 januari 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Hooligans
Gaan ze rullevant etc. verbeteren
Voor Smoofie.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trutje, hoe denk je MEERDERE huizen te kunnen financieren met een hypotheek als je GEEN eigen geld hebt???
Davy wacht op de naaktfoto die je hem had beloofd.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit een beetje eng worden jongens...
Fotoboek van User
pils moet vers zijn, voor mij geen HJquote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon alles. Toen ik net begon met bier drinken had ik het liefste Heineken, want lekker zoetig. Daarna Jupiler, toen als student begon ik met Dommelsch (echt een prima biertje wmb) en nu drinken ik en m'n vrienden eigenlijk altijd Hertog Jan.
Serieus die gast is gek.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy wacht op de naaktfoto die je hem had beloofd.
Jij hebt versgeperste pils? Altijd wat geks met jou he.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
pils moet vers zijn, voor mij geen HJ
Nee, dan moet je hem eens aan de lader hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef vandermar het volgende:
Mijn iPad valt soms wel eens uitZou dat komen omdat hij gejailbreaked is?
HJ is een pils dat ze laten rijpen, proef je ook. Qua pils ga ik liever voor brand pils dat bitterder en frisser is of het ongepasteuriseerde Christoffel blondquote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt versgeperste pils? Altijd wat geks met jou he.
wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Dj_Day-V
Vast wel, ik heb het nog nooit gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef vandermar het volgende:
Mijn iPad valt soms wel eens uitZou dat komen omdat hij gejailbreaked is?
Ik vind Brand echt niet lekker. En wat is er mis met rijpen?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
HJ is een pils dat ze laten rijpen, proef je ook. Qua pils ga ik liever voor brand pils dat bitterder en frisser is of het ongepasteuriseerde Christoffel blond
41% nog, soms valt het internet ineens weg. De browser dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je hem eens aan de lader hangen.
Net als Grolsch, dat is ook vies als 't wat warm is.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:17 schreef Adames het volgende:
Maar niet dat HJ opeens vies is, ik ben gewoon wat minder fan van die smaak, ook door het hoge moutgehalte. Gulpener is ook zo'n bier dat jij waarschijnlijk wel lekker zult vinden.
Al moet ik zeggen dat ik Alfa wel nog eens drink, al is dat ook omdat je dat bier niet per se op 5 graden hoeft te drinken. Brand pils is echt smerig als het iets te warm is.
Ooit gehoord van F5? Probeer het eens bij mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor achterlijke stalker man dat je 10x op m'n Fobo zit de afgelopen 1/2 dagen?
Dan nog, waarom zou je dat doen? Vind 't oprecht eng man.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ooit gehoord van F5? Probeer het eens bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |