inHolland, voor al uw gratis diploma's.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en?Gewoon even gevraagd en ze vonden het prima, krijg zelfs voor 2 practica die ik mis gewoon een 6je.
Nee man. In deze slowchat zitten alleen ekte Hogeschool Rotterdam hooligans.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
inHolland, voor al uw gratis diploma's.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en?Gewoon even gevraagd en ze vonden het prima, krijg zelfs voor 2 practica die ik mis gewoon een 6je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
inHolland, voor al uw gratis diploma's.
Ga een keer mee naar de sauna, dat helpt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg, straks kom ik nog in een winterdepressie
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg, straks kom ik nog in een winterdepressie
Slaapmutsje?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Werd pas letterlijk 17.30 wakker dus slapen word hem vanavond niet. Daarom maar even een Hertog Jannetje en een volle zak Doritos Cheese erbij gepakt! En uurtje of half 2 even een slaapmutsje nemen.
en ik dacht dat ik een verneukt ritme had. Morgen gaat helaas vroeg de wekker, dus hopelijk word ik zo een beetje moequote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Werd pas letterlijk 17.30 wakker dus slapen word hem vanavond niet. Daarom maar even een Hertog Jannetje en een volle zak Doritos Cheese erbij gepakt! En uurtje of half 2 even een slaapmutsje nemen.
Sliep rond 6 uur en werd bijna 12 uur later wakker. Heb dus geen daglicht gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een verneukt ritme had. Morgen gaat helaas vroeg de wekker, dus hopelijk word ik zo een beetje moe
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.quote:
Oh, 1 glaasje helpt niet echt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.
Niet zo geweldig neequote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit veel herhaling op dat 24kitchen, ik heb die Rudolf al 10 keer dezelfde taart zien maken.
Ik drink in tentamenperiode bijna standaard een of 2 biertjes voor 't slapen gaan. Puur om ff te relaxen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.
HJ neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink in tentamenperiode bijna standaard een of 2 biertjes voor 't slapen gaan. Puur om ff te relaxen.
Ja, of een speciaalbiertje. Gister was 't een Leffe Blond, soms een Duveltje, meestal een Hertog Jan.quote:
Ik geniet altijd rustig van een HJ. Dat achterover klokken vind ik altijd zo'n onzin. Dat doe je maar met Schultenbrau niet met Hertog Jan!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of een speciaalbiertje. Gister was 't een Leffe Blond, soms een Duveltje, meestal een Hertog Jan.
Hoezo zijn de Skins aan het verliezen?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
Oh father forgive me (yet again), for I have sinned.
Ik ben voor de hawks , maar nee, ik ben een pizza aan het warm makenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo zijn de Skins aan het verliezen?
HJ, wat een aids bier.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geniet altijd rustig van een HJ. Dat achterover klokken vind ik altijd zo'n onzin. Dat doe je maar met Schultenbrau niet met Hertog Jan!
Ik tik tegenwoordig sowieso nooit meer bier achterover zoals vroeger. Om verschillende redenen eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geniet altijd rustig van een HJ. Dat achterover klokken vind ik altijd zo'n onzin. Dat doe je maar met Schultenbrau niet met Hertog Jan!
Ik ben nu erwtensoep aan 't eten.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben voor de hawks , maar nee, ik ben een pizza aan het warm maken.
Bijna alles op FOK! is nep.,quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1916707
Wat een naïef wijf man! En die kerel mag je ook afschieten!
Dan heeft ze alles wel heeeel goed voorbereid. Hele inkomens en belastingen worden op tafel gegooidquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent óf een Grolsch drinker óf een Heineken drinker.
Ik ben sowieso niet echt een bier drinkerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent óf een Grolsch drinker óf een Heineken drinker.
Ze komt achter dingen nu! PRACHTIG EN VERDIEND als het allemaal echt isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Straks heeft ie TS in een zwaar-illegale constructie neergepoot.
Ik zuip gewoon alles. Toen ik net begon met bier drinken had ik het liefste Heineken, want lekker zoetig. Daarna Jupiler, toen als student begon ik met Dommelsch (echt een prima biertje wmb) en nu drinken ik en m'n vrienden eigenlijk altijd Hertog Jan.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een bier drinker.
Maar als ik neem is het Corona, Amstel of Heineken ja.
Corona vind ik echt pis, Sol ook trouwensquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een bier drinker.
Maar als ik neem is het Corona, Amstel of Heineken ja.
Is dat de minnares van Kluun of zo?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1916707
Wat een naïef wijf man! En die kerel mag je ook afschieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |