abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 22:47:49 #1
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121250768
Ik heb sinds een jaar een relatie met een getrouwde man. Maar het is geen standaard affaire. Toch vraag ik me af of ik er mee door moet gaan, ja of nee. Misschien hebben jullie tips....

De man in kwestie heeft een vrouw die chronisch ziek is. Ze hebben wel sex, maar zeer sporadisch en altijd heel kort vanwege haar ziekte. Hoewel hij heeft aangegeven aan haar dat hij behoeftes heeft, weigert ze hem pertinent om sex buiten de deur te zoeken. Dit even als achtergrond bij onderstaande situatie.

Toen ik hem leerde kennen was het liefde op het eerste gezicht. Er was meteen van beide kanten enorme aantrekkingskracht. Ik wist dat hij getrouwd was, dus ik heb geen initiatief genomen verder. Hij wel, een maand later heeft hij mijn telefoonnummer achterhaald en begon mij berichtjes te sturen.

Inmiddels zijn we zo ver dat hij meer tijd bij mij spendeert dan thuis, ik in zijn huis woon (hij heeft meerdere huizen), we een gezamenlijk bedrijf hebben opgericht, de financiën samen delen en samen grote aankopen hebben gedaan. Zijn vrouw kent mij inmiddels ook goed. Zij denkt dat wij slechts collega's en vrienden zijn. Na zes weken stelde hij me al voor aan zijn familie (als collega en vriend dus) en we zien elkaar iedere dag.

Vanaf dag 1 is hij duidelijk geweest dat hij zijn vrouw nooit gaat verlaten. Hij houdt van haar en laat haar nooit in de steek. Ook houdt hij veel van mij en wil mij ook nooit meer kwijt. Zijn ideaal is om samen met zijn vrouw en mij in 1 huis te wonen, ooit. Hij is dus een polyamore man.

Ik wist vanaf het begin dat ik met hem nooit een "echte" relatie zou hebben. Dat is op zich geen probleem, want ik wil niet meer samenwonen met een man en ik vind het niet erg om hem met haar te delen.

Echter....de jaloezie steekt soms hevig de kop op. Zeker omdat onze relatie stiekem is en ik dus altijd verborgen zal blijven totdat zijn vrouw wellicht ooit toestemt in onze relatie, bijvoorbeeld als zij nog zieker wordt en niets meer kan (haar ziekte is progressief). Feestdagen, verjaardagen alles vieren we samen. Maar feit blijft dat niemand mag weten dat ik meer ben dan alleen een goede vriend.

Als hij niet getrouwd was, was dit een perfecte relatie geweest. Maar het steekt dat hij er niet is als ik hem nodig heb. Bovendien zal ik voor de buitenwereld altijd vrijgezel blijven en zitten kinderen en trouwen er niet in. Ik vraag me af of ik dat voor langere termijn of misschien wel voor eeuwig kan volhouden.

Nu denk je waarschijnlijk: wat een ongelofelijke doos dat ik mezelf als tweede keus laat gebruiken. En wat is het zwaar respectloos tegenover zijn vrouw. Dat laatste vind ik ook, hoewel het zijn verantwoordelijkheid is en niet de mijne. Toch voel ik me uiteraard schuldig naar haar toe. Wat betreft de tweede keus zijn, ja dit doet me steeds meer pijn maar omdat hij zo overduidelijk zijn liefde aan mij toont kan ik er mee dealen. Behalve dan als ik naar de toekomst kijk.

Ik wil niet met deze relatie stoppen, want onze levens zijn al zo met elkaar verweven. Maar soms vraag ik me af waar ik aan begonnen ben! De liefde weegt nu nog op tegen de pijn, maar blijft dat zo?

Iemand in dezelfde situatie gezeten toevallig? Of andere tips of commentaren? Ik ben me bewust van de negatieve reacties die ik ga krijgen, maar kom maar op met jullie ongezouten kritiek!
pi_121250971
Dus, omdat hij een chronisch zieke vrouw heeft gaat hij maar vreemd?.... :')
In mijn ogen ben je dan helemaal geen relatie waard.
pi_121250978
Wat een klootzak.
pi_121250980
wtf :')

Je hebt het wel snel voor elkaar gekregen in een jaar tijd! :D

Als je er dus nu mee kapt ben je alles kwijt, huis, bedrijf, inkomsten, liefde en heb je niks meer. Misschien had je voor de tijd wat meer na moeten denken ipv achteraf..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_121250986
Niet mee doorgaan, je gooit jaren van je leven weg op deze manier. Doodzonde.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:53:07 #6
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121251070
Lokasenna, dat is dus idd mijn twijfel....omdat het nooit "echt" zal worden.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:54:29 #7
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_121251159
Ik weet niet hoe het je lukt om met de feestdagen aan tafel met die vrouw te zitten, wetende dat jij je laat naaien door haar man.

idd. Het is niet jouw zaak. Maar toch.
pi_121251171
Klinkt misschien lullig, maar is die vrouw van hem zo ziek dat die ook doodgaat?
  zondag 6 januari 2013 @ 22:55:38 #9
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121251229
Zijn vrouw gaat niet dood (ja ooit wel natuurlijk ;) ) maar ze zal op een dag niets meer kunnen en aan het bed gekluisterd zijn.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:57:20 #10
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_121251314
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Evi888 het volgende:
Zijn vrouw gaat niet dood (ja ooit wel natuurlijk ;) ) maar ze zal op een dag niets meer kunnen en aan het bed gekluisterd zijn.
Nou, gefeliciteerd dan. Je blijft zijn 'sletje' totdat hij je inruilt voor een jonger exemplaar.
pi_121251321
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Evi888 het volgende:
In dat geval zal je heel je leven stiekem moeten doen, jouw keuze of je dat wilt.

Vervelend is wel dat je er al tot aan je middel inzit, nu zul je heel je leven overhoop moeten halen. Dat wordt niet leuk maar ik denk niet dat je van dit smiechterige gedoe uiteindelijk blij wordt.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:57:32 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121251323
Gelukkig is hij niet alleen je minnaar, maar profiteer je ook nog op andere manieren van hem (huis, bedrijf). Dat compenseert het tweede vioolspelen een beetje.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:58:00 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121251349
quote:
Inmiddels zijn we zo ver dat hij meer tijd bij mij spendeert dan thuis, ik in zijn huis woon (hij heeft meerdere huizen), we een gezamenlijk bedrijf hebben opgericht, de financiën samen delen en samen grote aankopen hebben gedaan. Zijn vrouw kent mij inmiddels ook goed. Zij denkt dat wij slechts collega's en vrienden zijn. Na zes weken stelde hij me al voor aan zijn familie (als collega en vriend dus) en we zien elkaar iedere dag.
Alleen dit al: hoe hóu je het vol? Kun je nog wel érgens gewoon spontaan jezelf zijn?

Verder denk ik ook: die vent heeft het goed voor mekaar. Maar wát een toneelspel elke dag.

Ik word al moe als ik er aan denk.

:? :? :?
  zondag 6 januari 2013 @ 22:58:53 #14
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121251408
Het is idd enorm vermoeiend om steeds op te moeten letten, maar dat hoort erbij dus mag ik niet over klagen vind ik.
  zondag 6 januari 2013 @ 22:59:45 #15
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121251459
Van je chronisch zieke vrouw verwachten dat je buiten de deur mag neuken en als ze nee zegt maar gewoon vreemdgaan... :r

Gefeliciteerd, je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een walgelijk persoon.
pi_121251465
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Evi888 het volgende:
Het is idd enorm vermoeiend om steeds op te moeten letten, maar dat hoort erbij dus mag ik niet over klagen vind ik.
Mag je wel over klagen want het hoort er niet bij, tenminste niet in een normale relatie.
pi_121251495
Beter ten halve gekeerd, dan volledig verdwaald.

Dumpen die gast! Hij ligt te sexen met 2 vrouwen en vindt het allemaal wel prima natuurlijk.

Waar is je zelfrespect? Groei een ruggegraat en ga als een speer bij hem vandaan.
  zondag 6 januari 2013 @ 23:01:19 #18
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121251546
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef CruellaDeVil het volgende:
Van je chronisch zieke vrouw verwachten dat je buiten de deur mag neuken en als ze nee zegt maar gewoon vreemdgaan... :r

Gefeliciteerd, je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een walgelijk persoon.
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
pi_121251616
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:

[..]

Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
Wist ze toen ook dat hij niet te vertrouwen en overspelig is?
  zondag 6 januari 2013 @ 23:03:06 #20
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_121251645
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:

[..]

Jij was daar bij? En als ze zich daar zo bewust van is, waarom moet het dan verborgen worden gehouden tot zij dusdanig ziek is dat ze amper nog kan protesteren? :')
pi_121251675
:r :r
pi_121251696
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij was daar bij? En als ze zich daar zo bewust van is, waarom moet het dan verborgen worden gehouden tot zij dusdanig ziek is dat ze amper nog kan protesteren? :')
Dit ja
  zondag 6 januari 2013 @ 23:04:55 #23
393098 Evi888
Right back at ya
pi_121251729
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook dubieus...maar ze is ontzettend jaloers heb ik gemerkt, dus misschien is hij bang dat ze bij hem weggaat?
  zondag 6 januari 2013 @ 23:05:55 #24
356891 Abed
hooggeleid
pi_121251771
TS is een loeder.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_121251809
Mischien heeft ze wel een levensverzekering. En wacht hij tot ze de pijp uit ga zodat hij kan innen.
The world of SKA music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')