inHolland, voor al uw gratis diploma's.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en?Gewoon even gevraagd en ze vonden het prima, krijg zelfs voor 2 practica die ik mis gewoon een 6je.
Nee man. In deze slowchat zitten alleen ekte Hogeschool Rotterdam hooligans.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
inHolland, voor al uw gratis diploma's.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en?Gewoon even gevraagd en ze vonden het prima, krijg zelfs voor 2 practica die ik mis gewoon een 6je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
inHolland, voor al uw gratis diploma's.
Ga een keer mee naar de sauna, dat helpt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg, straks kom ik nog in een winterdepressie
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg, straks kom ik nog in een winterdepressie
Slaapmutsje?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Werd pas letterlijk 17.30 wakker dus slapen word hem vanavond niet. Daarom maar even een Hertog Jannetje en een volle zak Doritos Cheese erbij gepakt! En uurtje of half 2 even een slaapmutsje nemen.
en ik dacht dat ik een verneukt ritme had. Morgen gaat helaas vroeg de wekker, dus hopelijk word ik zo een beetje moequote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Werd pas letterlijk 17.30 wakker dus slapen word hem vanavond niet. Daarom maar even een Hertog Jannetje en een volle zak Doritos Cheese erbij gepakt! En uurtje of half 2 even een slaapmutsje nemen.
Sliep rond 6 uur en werd bijna 12 uur later wakker. Heb dus geen daglicht gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een verneukt ritme had. Morgen gaat helaas vroeg de wekker, dus hopelijk word ik zo een beetje moe
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.quote:
Oh, 1 glaasje helpt niet echt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.
Niet zo geweldig neequote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit veel herhaling op dat 24kitchen, ik heb die Rudolf al 10 keer dezelfde taart zien maken.
Ik drink in tentamenperiode bijna standaard een of 2 biertjes voor 't slapen gaan. Puur om ff te relaxen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering vlak voor het slapen. Onderzoek heeft uitgewezen dat het ook daadwerkelijk helpt en het is beter is elke avond 1 glaasje sterke drank te drinken dan je klemzuipen in het weekend.
HJ neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink in tentamenperiode bijna standaard een of 2 biertjes voor 't slapen gaan. Puur om ff te relaxen.
Ja, of een speciaalbiertje. Gister was 't een Leffe Blond, soms een Duveltje, meestal een Hertog Jan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |