abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114526690
Wat is het toch een vreemde familie.... Moeder Jackson is als vermist opgegeven maar nu blijkt dat zoon Jermaine toch stiekum weet waar ze is. De rest van de familie is alleen niet helemaal op de hoogte. 8)7

quote:
Michael Jackson's mom reported 'missing' in ongoing family dispute

NEW: "i haven't spoken with her in a week i want her home now," Paris tweets
"Mother is fine but is resting up in AZ ," Jermaine Jackson tweets
"I'm concerned that she's not safe," Katherine Jackson's lawyer says
She has not called Michael Jackson's three children in a week, the lawyer says

Los Angeles (CNN) -- A nephew of Katherine Jackson reported the Jackson family matriarch missing late Saturday night after her grandchildren were unable to get in touch with her for a week.

It is the latest chapter in a messy dispute between several of Jackson's children and her advisers over her finances and legal affairs.

Jackson's nephew, Trent, filed the report with the Los Angeles County Sheriff's Office. But one of her sons involved in the dispute said she was fine and resting in Arizona.

"I want to reassure everyone (inc all sudden medical experts) that Mother is fine but is resting up in AZ on the orders of a doctor, not us," Jermaine Jackson tweeted.

"This is our mother and her health is paramount. We are not inventing or plotting anything. We are following doctor's advice. Period," he added.

The missing persons report follows a letter made public Wednesday in which two daughters -- Rebbie and Janet -- and three sons -- Jermaine, Randy and Tito -- charge that Jackson, 82, was being mistreated by the executors of Michael Jackson's estate and mis-advised by her manager and lawyer.

According to Jackson's lawyer, Sandra Ribera, Jackson left her Calabasas, California, home on July 15, to fly to Albuquerque, New Mexico, to attend a Jackson brothers concert two days later.

Traveling with her was her oldest daughter, Rebbie.

But when Paris, Michael Jackson's 14-year-old daughter, called her aunts Rebbie and Janet over the past several days, she was told each time she could not speak to her, Ribera said.

"yes, my grandmother is missing . i haven't spoken with her in a week i want her home now," Paris tweeted Sunday morning.

In another tweet, she gave out her bodyguard's phone number and asked people to call the authorities if they saw Jackson.

"The kids were trying to get a hold of their grandmother and they haven't been able to reach her for almost a week," Ribera said. "They are told she's unavailable."

"I'm concerned that she's not safe," Ribera added.

Jackson has not called Michael Jackson's three children, who have lived with her since their father died three years ago, the lawyer said.

Jackson "has never gone 24 hours without talking to her kids," she said.

"I'm concerned that she would never do this," Ribera said. "We have no idea what's going on with her. No one has talked to her."

CNN reached out to Janet Jackson's representatives several times but did not hear back.

Jackson's manager Lowell Henry questioned Jermaine Jackson's claim that a doctor ordered her to leave her home and not communicate with her grandchildren.

The sheriff's rhomicide-missing persons unit has been asked to investigate, Ribera said.
pi_114526762
- kom dan niet in SHO -

[ Bericht 51% gewijzigd door Ole op 22-07-2012 13:13:41 ]
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 08:56:18 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_114557343
De moeder van Michael Jackson heeft weer van zich laten horen. Katherine Jackson werd zaterdag als vermist opgegeven door een neef, maar volgens de Amerikaanse entertainmentzender TMZ heeft de politie inmiddels contact gehad met Katherine.

"Het gaat goed met haar en ze is bij een familielid", laat een bron bij de politie weten. Er wordt nu onderzocht waarom de 82-jarige Katherine als vermist is opgegeven. Ook Michaels dochter Paris vertelde eerder dat ze een week geen contact kon krijgen met haar oma.

Jermaine Jackson liet eerder al weten dat zijn moeder veilig bij zijn zus Rebbie in Arizona verblijft. De zanger begrijpt dan ook niet dat Katherine als vermist is opgegeven. Volgens Jermaine heeft de dokter Katherine geadviseerd om rust te nemen, de hele familie Jackson zou hiervan op de hoogte zijn.

Verschillende leden van de familie Jackson liggen momenteel met elkaar in de clinch. Broers en zussen van de overleden King of Pop beweren dat zijn testament is vervalst door de beheerders van zijn nalatenschap.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 14:50:05 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_114604817
AMSTERDAM - De politie heeft een bezoekje gebracht aan het huis van Katherine Jackson nadat er binnen zou zijn gevochten.

"Toen agenten langskwamen beschuldigde iemand in het huis een ander van fysiek geweld", vertelt een woordvoerder van de politie aan TMZ. Familieleden zouden het alarmnummer hebben gebeld.

Nadat de agenten vertrokken zonder iemand te arresteren, werden plotseling Janet Jackson en Jermaine Jackson voor de woning in het Californische Calabasas gespot. De twee lijken in een hevige discussie verwikkeld te zijn.

De politie zou al sinds april aan de 'Jackson case' werken. Katherine heeft verscheidene zakelijke geschillen met een aantal van haar kinderen en adviseurs. De 82-jarige vrouw werd zaterdag als vermist opgegeven maar dook zondag plotseling weer op

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 18:06:59 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_114650590
AMSTERDAM - Tijdens de ruzie in huize Jackson werd behoorlijk wat geweld gebruikt. Zo zou Janet Jackson haar nichtje Paris een klap hebben gegeven.

De zangeres schold de tiener uit voor 'verwende bitch' en kreeg vervolgens naar haar hoofd geslingerd dat ze kon 'oprotten'. "Dit is ons huis, niet het huis van de Jacksons. Eruit, verdomme", schreeuwde Paris.

Het duurde niet lang voordat Trent, een neef van Michael Jackson (1958 - 2009), zich ermee begon te bemoeien. Hij greep Randy en Jermaine, die met hun zus Janet mee waren gekomen, beet en trakteerde Jermaine zelfs op een vuistslag op zijn mond.

Janet, Randy en Jermaine stonden bij hun moeder Katherine op de stoep om de kinderen van de overleden 'King of Pop', Prince Michael (15), Paris (14) en Blanket (10) mee te nemen. Trent heeft inmiddels de bewaking opgeschroefd, omdat hij doodsbang is dat ze alsnog worden ontvoerd.

Intussen is het oma Katherine, die de voogdij heeft over haar kleinkinderen, allemaal teveel geworden. Bij haar woning is een verpleegster gespot die een berg medicijnen kwam brengen.

Tokkies :D

pi_114664460
TJ krijgt nu iig tijdelijk de voogdij

quote:
TJ Jackson tijdelijke voogd kinderen Michael Jackson
LOS ANGELES - Een rechter heeft TJ Jackson aangewezen als tijdelijke voogd voor de kinderen van Michael Jackson.

Dat meldt TMZ. TJ Jackson kreeg van de rechtbank verder het advies om ook voor de permanente voogdij te gaan, omdat grootmoeder Katherine Jackson "door een derde partij" belemmerd wordt in haar taken als voogd.
De aanleiding is de mysterieuze verdwijning van oma Jackson. Ze werd zaterdag als vermist opgegeven. Zondag dook Katherine plotseling op bij familie in Arizona.

Ontvoerd
Dinsdag kreeg TJ Jackson een vreemd telefoontje van zijn grootmoeder. "Ik heb mijn oma nog nooit zo horen praten", verklaarde hij. "Ze was niet scherp. De pauzes, haar woordkeuze. Sommige zinnen had ze nog nooit gebruikt." Hij dacht dat ze in geheimtaal probeerde te praten. Hij maakt zich ernstige zorgen over haar.
Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat ze is ontvoerd door Randy, Jermaine en Janet Jackson. Hoe de vork precies in de steel zit, blijft vooralsnog onduidelijk.
Het is een raar verhaal :{
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juli 2012 @ 23:50:05 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_114664787
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef alors het volgende:

[..]

Weird. Rare familie. In hun jeugd allemaal geterroriseerd door papa. Ze zijn allemaal beschadigd.

pi_114676759
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef alors het volgende:

[..]

En die TJ is weer degene die Kim Kardashian op haar veertiende ontmaagde.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 14:12:39 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_114680412
AMSTERDAM - Katherine Jackson (82) heeft na haar 'vakantie' van tien dagen in Arizona eindelijk iets van zich laten horen.

Foto: REUTERS
Oma Jackson werd eerder deze maand door haar kinderen Janet, Jermaine, Rebbie naar Arizona gestuurd om tot rust te komen. Boze tongen beweerden dat Katherine door haar kroost was ontvoerd, omdat de rest van de familie (en met name Paris) niet wist waar ze was.

"Er wordt gezegd dat ik ben ontvoerd. Maar ik ben hier nu om jullie allemaal te laten weten dat het goed met me gaat. Mijn kinderen zullen me zoiets nooit aandoen", zo vertelde Katherine aan ABC News.

De bejaarde moeder van The King of Pop legt uit waarom Paris, Pince en Blanket haar al die tijd niet konden bereiken. "Ik heb niet gebeld omdat ik simpelweg geen zin had om te bellen."

Ook liet ze weten dat ze niet blij is dat ze de voogdij over Michaels kinderen kwijt is. "Ik ben er kapot van. Mijn kleinkinderen zijn van me afgenomen." Opvallend is dat TJ Jackson, de zoon van Tito die woensdag is benoemd tot tijdelijke voogd, beweert dat zijn oma wel achter de voogdijregeling stond

donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:53 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114681044
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef tong80 het volgende:

De bejaarde moeder van The King of Pop legt uit waarom Paris, Pince en Blanket haar al die tijd niet konden bereiken. "Ik heb niet gebeld omdat ik simpelweg geen zin had om te bellen."

Kleinkinderen in paniek, maar oma had simpelweg geen trek in een belletje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juli 2012 @ 14:47:03 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_114681627
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kleinkinderen in paniek, maar oma had simpelweg geen trek in een belletje.
Te triest :D

Ze zullen haar denk ik zelfs mama noemen.

Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2012 @ 23:07:34 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_114742387
Katherine Jackson is bereid de voogdij over de kinderen van Michael Jackson te delen. Dat heeft haar advocaat in een verklaring laten weten. Eerder deze week werd TJ Jackson aangewezen als tijdelijke voogd over Blanket, Paris en Prince.

Tot voor kort was de voogdij in handen van Katherine, de 82-jarige moeder van Michael Jackson, maar volgens de rechter werd ze belemmerd door 'een derde partij'. Naar verluidt wordt daarmee gedoeld op haar kinderen. TJ, een zoon van Tito Jackson, liet weten dat zijn oma een warrige indruk maakte.

De familie Jackson maakt zich grote zorgen om Katherine, die afgelopen weekeinde als vermist werd opgegeven omdat haar kleinkinderen al een week geen contact met haar konden krijgen. Inmiddels zou ze weer hebben gesproken met haar kleinkinderen. Ook ontstond een vechtpartij in het huis van Katherine die met de zorg voor de kinderen te maken zou hebben.

Verschillende familieleden ruziën met elkaar vanwege het testament van de in 2009 overleden Michael Jackson. Volgens sommigen hebben de beheerders van zijn nalatenschap het testament vervalst.

Trouwste user 2022 zaterdag 28 juli 2012 @ 08:18:54 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_114756000
Alles is daar nep.

pi_114776559
Zonde dat die kinderen weer de dupe zijn van alles...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 16:11:15 #15
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_114900032
Misschien is oma aan het dementeren, dat zou het ook wel kunnen verklaren.
en haalt het maar net!
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 juli 2012 @ 19:06:53 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_114907813
Een paar leden van de familie Jackson zijn niet meer welkom in het huis van Katherine,de moeder van zanger Michael Jackson.Dat hebben John Branca en John McClain,de beheerders van de erfenis van de poplegende,bepaald.

Het is niet duidelijk voor welke leden van de familie het verbod geldt.Er gaan geruchten dat het om Janet,Jermaine en Randy gaat.Zij waren vorige week in het huis aanwezig bij een vechtpartij.

Het is nog niet duidelijk wat er toen precies is gebeurd.Ze zouden hebben geprobeerd om Michael Jacksons kinderen weg te halen bij hun oma Katherine.De politie onderzoekt de zaak.

dinsdag 31 juli 2012 @ 19:22:26 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114908559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef tong80 het volgende:
Een paar leden van de familie Jackson zijn niet meer welkom in het huis van Katherine,de moeder van zanger Michael Jackson.Dat hebben John Branca en John McClain,de beheerders van de erfenis van de poplegende,bepaald.

Het is niet duidelijk voor welke leden van de familie het verbod geldt.Er gaan geruchten dat het om Janet,Jermaine en Randy gaat.Zij waren vorige week in het huis aanwezig bij een vechtpartij.

Het is nog niet duidelijk wat er toen precies is gebeurd.Ze zouden hebben geprobeerd om Michael Jacksons kinderen weg te halen bij hun oma Katherine.De politie onderzoekt de zaak.

Tong is een insider! :o
Latonga Jackson?!?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 woensdag 1 augustus 2012 @ 09:33:58 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_114935783
AMSTERDAM - Enkele leden van de familie Jackson zijn niet meer welkom in het huis waar Katherine woont met haar drie kleinkinderen.

Dat hebben John Branca en John McClain, de beheerders van de nalatenschap van Michael Jackson, bepaald. Naar verluidt gaat het om de broers Jermaine (57) en Randy (50) en hun zusje Janet (46).

In een verklaring zeggen de beheerders dat TJ, die momenteel tijdelijk de voogdij heeft over Prince, Paris en Blanket, een ’gastenlijst’ heeft. En daarop zouden zijn tante en twee ooms schitteren door afwezigheid. „Op dit moment achten wij een veilige omgeving noodzakelijk voor de kinderen en de moeder van Michael Jackson”, stellen Branca en McClain.

Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:48:36 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_115037584
Jermaine Jackson heeft spijt van de
familieruzie over de erfenis van zijn
broer Michael."Ik ben er nu achter dat
we naar Michaels woorden moeten leven,
over liefde en niet oorlog",zei hij in
een verklaring.

Ook zijn woorden in een gelekte brief,
waarin stond dat de uitvoerder van het
testament moest opstappen,trok hij in.
Alleen z'n moeder Katherine en Michaels
drie kinderen staan in het testament.

Vorige week kreeg Katherine weer de
gedeelde voogdij over de kinderen.
Jermaine,Randy en Janet wilden ze bij
Katherine weghalen."Aan beide kanten
zijn fouten gemaakt",erkende Jermaine.

Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:51:54 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_115037623
AMSTERDAM - Katherine Jackson (82) wekt sterk de indruk dat ze niet geheel op vrijwillige basis in Arizona zat.

Katherine zorgde in juli voor veel chaos in de Jackson-familie toen ze door enkele familieleden als vermist was opgegeven. Er gingen al snel geruchten de ronde dat ze was ontvoerd door Janet, Jermaine en Rebbie. Maar in een interview met ABC Nieuws vertelde de bejaarde vrouw dat ze vrijwillig in Arizona zat om tot rust te komen. "Mijn kinderen zouden zoiets nooit doen."

Nu lijkt het erop dat Katherine niet helemaal de waarheid heeft verteld. In rechtbankdocumenten die TMZ in handen heeft weten te krijgen, verklaart ze namelijk dat haar telefoon en iPad haar werden afgenomen en dat de telefoon in haar hotelkamer niet was aangesloten. Ook mocht ze geen televisie kijken in de 'spa'.

Aan ABC vertelde Katherine dat ze geen contact had opgenomen met haar kleinkinderen, omdat ze daar simpelweg geen zin in had. Nu blijkt dus dat het niet eens mogelijk was om de kinderen van Michael te vertellen waar ze verbleef!

Ook Katherine lijkt het hele zaakje niet helemaal te vertrouwen. In de rechtbankdocumenten zegt ze namelijk: "Op dat moment vertrouwde ik die mensen en ging ik ervan uit dat ze eerlijk tegen me waren."

Waarom Katherine in Arizona zat en waarom niet iedereen van de familie daarvan op de hoogte was, is nog altijd een groot raadsel. Het mysterie rondom haar zogenaamde vermissing wordt alleen maar nog groter...

vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:05:11 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115037781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:18 schreef tong80 het volgende:
Alles is daar nep.

[ afbeelding ]

Oei wat een spook. Ze doet me denken aan Planet of the Apes :{ ze zou zo mee kunnen spelen.
Verder spoort die hele familie niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:11:22 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_115240166
Paris Jackson, de 14-jarige dochter van de overleden King of Pop, heeft haar slaapkamer veranderd in een enorme collage met afbeeldingen van haar vader.

''Een hele wand met zijn foto's is het MINSTE wat ik kan doen'', schreef Paris maandag op Twitter. Met de fotocollectie bedekt ze de wand boven haar witte bed. Temidden van alle afbeeldingen prijkt een grote tekening van de man die miljoenen singles en albums verkocht.

De afgelopen twee weken waren niet makkelijk voor Paris een haar broertjes Prince en Blanket. Hun grootmoeder Katherine Jackson verdween opeens als sneeuw voor de zon. Inmiddels is ze terug, maar ze zou er even tussenuit zijn gegaan om tot rust te komen. Ze vond het echter niet nodig om de kinderen van haar overleden zoon daarvan op de hoogte te brengen. Hoewel Katherine in eerste instantie de voogdij verloor heeft ze die nu weer terug.

Trouwste user 2022 dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:35:44 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_115545454
Katherine Jackson wil haar kinderen Janet, Randy en Rebbie niet zien. Ze is boos op de drie omdat die haar niet vertelden dat het kroost van Michael Jackson eind vorige maand contact met haar zocht toen ze in Arizona zat.

Het trio mag het huis in Calabasas waar Katherine met Michaels kinderen woont voorlopig niet in. Dat bepaalden de beheerders van de nalatenschap van Michael Jackson onlangs nadat in het huis een vechtpartij was ontstaan om Paris, Prince en Blanket.

"Katherine mag Janet, Rebbie en Randy wel zien, maar niet in dat huis", zegt een ingewijde tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. "Ze heeft daar echter geen trek in omdat ze haar vertrouwen hebben beschaamd en haar niet hebben verteld dat Michaels kinderen contact probeerden te zoeken."

Het rommelt al weken in de familie Jackson. De oorlog begon toen Jermaine, Janet, Rebbie en Randy een brief stuurden naar de beheerders van Michaels nalatenschap. Ze beweren dat John Branca en John McClain het testament van hun broer hebben vervalst en eisen hun ontslag.

Jermaine heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, maar Katherine voelt zich volgens de ingewijde bedrogen. "Ze wil dat Randy stopt met het vertellen van verhalen in de media. Ze wil vooral geen contact met hem."

Trouwste user 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 09:33:58 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_115632614
De vader van Michael Jackson heeft zijn aanklacht tegen Conrad Murray ingetrokken. Joe Jackson beweerde onder meer dat de arts zijn zoon een te hoge dosis propofol had gegeven. De King of Pop stierf in juni 2009 aan een overdosis van het narcosemiddel.

Joe gaf bij zijn verzoek om de zaak in te trekken geen reden op. "Het is goed dat deze zaak eindelijk van de baan is", vindt Charles Peckham, de advocaat van Murray. "Het is duidelijk dat Joe Jackson een verstandige beslissing heeft genomen door de rechtszaak te seponeren, zodat hij zich met zijn vrouw en kinderen kan richten op het leven van Michael Jackson in plaats van de omstandigheden van zijn dood."

Volgens Peckham wordt zijn cliënt, die in november werd veroordeeld tot vier jaar cel wegens doodslag, nog steeds gekweld door de dood van Jackson. Ook heeft hij medelijden met de familie van de zanger. "Zijn hart gaat uit naar hen."

Trouwste user 2022 zondag 2 september 2012 @ 15:34:08 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_116306482
De erven van Michael Jackson en John Landis hebben hun geschil over de clip van Thriller bijgelegd. De regisseur van de muziekvideo bij Jacksons hit stapte in 2009, toen de zanger nog leefde, naar de rechter. Hij en producent George Folsey Jr. stelden onder meer nog recht te hebben op 2,3 miljoen dollar, hun deel van de opbrengsten van de clip.

Daarnaast was Landis boos over een op handen zijnde musical gebaseerd op de legendarische horrorclip uit 1984. Een theaterproducent had de rechten daarvoor gekocht van Jackson. Volgens Landis was dit echter onmogelijk, omdat zeker vijftig procent van de rechten van de muziekvideo bij hem liggen.

De erven van Michael Jackson hebben aan het Amerikaanse tijdschrift The Hollywood Reporter laten weten dat de partijen na drie jaar tot een overeenkomst zijn gekomen. Over de inhoud is niets bekendgemaakt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')