abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:33:48 #1
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114200108

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De boosdoeners:

De Golftas

De Witte Keukentafel

De Vuilcontainer

De Blackberry van Estelle

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

En natuurlijk Leco

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

Twitterfoto van de Boertjes w/

En via FB
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 14 juli 2012 @ 17:37:45 #2
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114200203
Mods: Mag het nummer naar 7. Was al verhoogd niet goed opgelet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114200391
op het andere topic over de kickbokser (op nieuws) een filmpje / documentaire gezien net, jeetje wat is die man gek op zichzelf zeg. en nu vind ik hem echt definitief eng overkomen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_114202284
Voor de mensen die het gemist hebben.

’BADR EN ANDEREN STRAFFEN’

…In het AMC blijkt later dat zijn voet bijna van zijn been is gescheiden.

Slachtoffer mishandeling revalideert

…In de Amsterdam ArenA wordt Everink op een brancard gelegd…

De eerste foto’s van direct na de mishandeling van Koen Everink…

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, zaterdag
De 38-jarige Koen Everink, die vorige week in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation zwaar werd mishandeld, is overgebracht naar een revalidatiekliniek.

In een kort vraaggesprek sprak Everink gisteren zijn dank uit voor de vele steunbetuigingen. „Dat heeft me goed gedaan”, aldus Everink, wiens gelaat bont en blauw is. Een spalk houdt zijn op meerdere plaatsen gebroken neus recht.

Everink: „Pas als de zwellingen weg zijn, kunnen de artsen zeggen of de gebroken jukbeenderen zelf herstellen of dat met metalen plaatjes een gezichtsreconstructie nodig is.”

Lopen

Het letsel aan het onderbeen van Everink, een fervent tennisser, is zo ernstig dat het nog de vraag is of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen of sporten. „De politie pakt de zaak serieus aan”, vindt Everink.

Hij benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen.

Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”

PAGINA 5: Wie stopt Badr Hari?

bron

Explosieve kickbokser brandpunt onderzoek naar beestachtige mishandeling reisondernemer

Wie stopt BADR HARI?

Badr Hari kwam door zijn buitengewoon explosieve karakter al vaak in de problemen. Binnen de ring, waar hij enkele keren werd geschorst wegens natrappen, maar vaker nog erbuiten. FOTO: PIM RAS/ HOLLANDSE HOOGTE

EEN PAAR JAAR geleden was vechtsporter Badr Hari (28) nog het gedroomde rolmodel voor Marokkaanse jongeren. Sportief, talentvol én vermogend dankzij grote successen in de ring. Een reeks van nare incidenten bracht zijn carrière aan het wankelen, maar na een retraite bokste Badr zich weer omhoog. Sinds zijn mogelijke betrokkenheid bij een zware mishandeling staan de spotlights opnieuw vol op hem gericht. Wie is de man, die door vijand én vriend wordt gevreesd?

door JOHN VAN DEN HEUVEL

AMSTERDAM, zaterdag
De Amsterdamse horecaondernemer die vorig jaar zwaargewond raakte na een confrontatie met Badr Hari, verbaast zich achteraf nog altijd over de snelheid waarmee hij tegen de grond werd gewerkt.

„Badr stond achterin de zaak aan de bar. Ik kreeg te horen dat ik in zijn zone kwam”, verklaarde het slachtoffer later tegen zijn personeel. „In míjn club nota bene.” Met één welgemikte stoot, die uit het niets leek te komen, werd de clubeigenaar neergemept. De snoeiharde trap daarna leverde de meeste schade op. Een hele rij voortanden moest later door een orthodontist van witte plaatjes worden voorzien.

Deed de horecabaas aangifte van de mishandeling? „Neen”, verzucht een rechercheur van het nabijgelegen politiebureau Lijnbaansgracht. „We hoorden van het incident, maar een officiële verklaring kwam nooit op papier. Het werd onderling geregeld. Badr Hari beloofde nooit meer in de zaak te komen, als het slachtoffer geen aangifte zou doen. Wij stonden toen machteloos.”

Afranseling

Volgens de Amsterdamse politie is de afranseling van de clubeigenaar vorig jaar geen incident. Trendy horecagelegenheden als Jimmy Woo, Blinq, Club Air, Players, Momo en andere hotspots zijn het machogedrag van Badr Hari zo langzamerhand spuugzat. Slechts weinig portiers durven hem de toegang te ontzeggen en de politie zegt niets te kunnen doen zonder officiële meldingen.

Het patroon schetsen diverse eigenaars en beveiligers in gesprekken met deze krant: ’Badr komt binnen met wat kornuiten, zoekt ruzie en slaat willekeurige bezoekers tegen de vlakte. De slachtoffers kiezen meestal eieren voor hun geld. Ze likken hun wonden en kiezen ervoor geen aangifte te doen. Badr Hari komt er iedere keer mee weg.’

Al sinds 2008 loopt de reputatie van de even talentvolle als wispelturige vechtmachine deuken op. In de K1 grandprixfinale neemt Badr het op tegen zijn grote rivaal Remy Bonjaski. In de eerste ronde werkt de Amsterdammer Bonjaski tegen het canvas, maar Badr laat zijn zelfbeheersing varen. De weerloos op de grond liggende Bonjaski krijgt een paar ferme stoten en als toetje een keiharde hielkick tegen het hoofd. Diskwalificatie is het gevolg. Ook moet Badr Hari zijn prijzengeld van 30.000 dollar inleveren.

De twijfels over Badr nemen toe als hij toetreedt tot de omstreden promotor It’s Showtime, die jaarlijks kickboksgala’s organiseert in de Amsterdam ArenA en banden onderhoudt met criminelen. Organisator Simon Rutz, zelf net als Badr Hari veroordeeld voor betrokkenheid bij bedreiging en mishandeling, werkt samen met Rini S., een berucht ex-lid van de Amsterdamse Hells Angels. It’s Showtime is voor Badr Hari duidelijk geen omgeving waarin de opvliegendheid en gespletenheid in zijn karakter in rustiger banen worden geleid.

Opgefokt

Van rolmodel wordt hij steeds meer een soort cliché-Marokkaan. De ontsporingen stapelen zich op, zoals op 29 mei 2010 als Badr in een uitverkochte Amsterdam ArenA opnieuw zwaar in de fout gaat. In het gevecht met Hesdy Gerges slaat de opgefokte Hari zijn tegenstander in de tweede ronde neer. Als de scheidsrechter het gevecht stillegt en Gerges aangeslagen overeind krabbelt, trapt Badr Hari hem keihard tegen het hoofd. Anders dan vroeger keert het publiek zich nu volledig tegen de ooit zo populaire kampioen. De woede op de tribunes is zo groot, dat de speaker probeert Badr Hari zijn excuses te laten aanbieden. Die lijkt verbaasd door de agressie vanaf de tribunes en doet er slechts het zwijgen toe.

Het filmpje van het incident op YouTube is in twee weken tijd meer dan 200.000 keer bekeken. Opnieuw wordt Badr gediskwalificeerd. In een korte verklaring in de week na het gala, laat hij weten zijn carrière voorlopig te beëindigen.

In dezelfde periode léék de politie Badr wel in de tang te hebben. De gespierde Marokkaanse Amsterdammer meldde zich op vrijdagavond 19 februari 2010 aan de deur bij club Blinq aan het Leidseplein. Samen met een paar vrienden wilde Badr het etablissement binnen, maar de portiers hielden het groepje tegen omdat ze niet aan kledingvoorschriften voldeden. Getuigen verklaarden achteraf vol huiver over wat er daarna gebeurde. Enkele portiers vlogen als stropoppen door de lucht. Een van hen werd zo hard geraakt, dat zijn gezicht in het ziekenhuis met een metalen plaat gereconstrueerd moest worden. Camerabeelden bleken later te zijn gewist. Badr ontkende alles en de slachtoffers deden geen aangifte. Weer viste de politie achter het net.

Is de beestachtige mishandeling van reisondernemer Koen Everink, afgelopen weekeinde in de ArenA, het zoveelste incident en denkt Badr Hari met een simpele ontkenning opnieuw de dans te ontspringen? Of overspeelde de kickbokskampioen dit keer zijn hand? De Amsterdamse recherche is er nu zeer op gebrand de zaak op te lossen. Een team van tien rechercheurs werkt al een week lang aan het verzamelen van bewijzen tegen de twee of drie daders, van wie Badr Hari er een zou zijn.

Hoewel het onderzoek nog lang niet is afgerond, heeft de politie goede hoop arrestaties te kunnen verrichten, niet in het minst omdat het zwaargewonde slachtoffer er in tegenstelling tot eerdere lotgenoten geen geheim van maakt wie een van zijn belagers is. „En nu opkankeren!” hoorde de neergeslagen Everink een van de daders schreeuwen.

Overgeven

Daarna volgde meer geweld, dat leidde tot zeer ernstig letsel aan het onderbeen van de zakenman. Slechts door bot geperforeerde huid en pezen hielden voet en been aan elkaar. Een getuige raakte zo overstuur van wat hij zag, dat hij ter plekke moest overgeven. „Ik zag niets van het incident”, stelde Badr een dag later. „Ik speelde slechts met mijn hand door de lange haren van mijn vriendin Estelle.”

Het buitengewoon explosieve karakter van Badr Hari bracht hem al vaak in de problemen. Binnen de ring, waar hij dus enkele keren werd geschorst wegens natrappen, maar vaker nog erbuiten. De opsomming van incidenten wordt steeds langer. Dat gegeven, gecombineerd met Badrs soms innige contacten met bekende namen uit de Amsterdamse onderwereld en zijn gevreesde geweldsexplosies, roept ook de vraag op waar dit alles eindigt.

De laatste tijd leek zijn leven in rustiger vaarwater te zijn gekomen, ook vanwege zijn prille relatie met Estelle Gullit. Yves Gijrath, oprichter van de Miljonair Fair, ontfermde zich over Badr en probeerde diens in het slop geraakte carrière een nieuwe, positieve wending te geven.

Maar de publicitaire druk rond de romance en de mediaaandacht voor zijn rol in het ArenA-incident zetten het leven van Badr Hari nu volledig op zijn kop. Als de beschuldigingen aan zijn adres kloppen, had Badr Hari in een openhartig interview vorig jaar mei met de makers van het KRO-televisieprogramma Profiel een vooruitziende en van zelfkennis getuigende blik: „Ik heb het talent alles stuk te maken wat me lief is.”
Badr Hari blijft betrokkenheid ontkennen

’Ik wil graag met slachtoffer praten’

Ook gisteren bleef Badr Hari vanaf zijn vakantieadres desgevraagd bij zijn lezing, namelijk dat hij niet in de omgeving van het slachtoffer is geweest en dus ook niet was betrokken bij de mishandeling. „Ik zou graag met de man willen praten en van hem horen waarom hij denkt dat ik ermee te maken had”, aldus Badr Hari. Hij zegt zich beschikbaar te houden voor het politieteam en zich direct te melden als de recherche hem daarom vraagt. De kickbokser deed gisteren overigens ook aangifte tegen het rechercheteam.

Zijn advocate Bénédicte Ficq vermoedt dat er „een open communicatieve verbinding” bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. Deze krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek. De raadsvrouw vindt dat verdacht. „Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim. Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche.”

Onze misdaadverslaggever John van den Heuvel ontkent met klem dat artikelen in deze krant zijn gebaseerd op bewust of onbewust door politiebronnen gelekte informatie.

bron
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:42:48 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114208103
Lach me dood als blijkt dat hij er helemaal niets mee te maken heeft. :7
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:53:18 #6
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114208463
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef static het volgende:
Hoe groot acht jij die kans?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_114209662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef static het volgende:
Jahoor, die Koen wil ook graag dat zijn andere voet aan gort wordt getrapt, wegens een valse beschuldiging.

[ Bericht 1% gewijzigd door eskil op 15-07-2012 01:28:20 ]
pi_114213602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:23 schreef eskil het volgende:

[..]

Jahoor, die Koen wil ook graag dat zijn andere voet aan gort wordt getrapt, wegens een valse beschuldiging.
Ook bij een terechte beschuldiging ben je je leven niet zeker.

Als ik trouwens die advocate hoor zeggen dat ze niks weet van bepaalde zaken, denk ik dat die verhalen gewoon kloppen..
pi_114220280
Wat ik nog steeds raar vind is dat Badr de politie aanklaagt wegens lekken en niet de telegraaf wegens smaad.
Met andere woorden, het verhaal van van de Heuvle klopt, badr baalt alleen dat het naar buiten is gebracht.

Ben benieuwd in hoeverre het liedje "Stand by your man" zal opgaan na de vakantie, als het net rond badr zich steeds meer sluit.
  zondag 15 juli 2012 @ 07:35:33 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114220295
Ach, het is nog zo vers dat Estelle nog wel kan bedenken dat ze Ruud toch wel heel erg mist, hij zo'n groot deel van haar leven is geweest enz. en als ze zich inmiddels echt niet meer veilig voelt dat zie ik Ruud nog wel in staat het spelletje een tijdje mee te spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114220322
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 07:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre het liedje "Stand by your man" zal opgaan na de vakantie, als het net rond badr zich steeds meer sluit.
De ergste verliefdheid moet eerst over zijn, dat kan best een paar maanden duren. Intussen kan Badr haar ook dumpen natuurlijk.
Ben benieuwd of ze op bezoek mag bij zijn familie, die moslims hebben het niet zo op niet-moslim vrouwen. Het zou mij niet verbazen als zou blijken dat Estelle gewoon als een soort trofee wordt gezien, die straks weer wordt afgedankt.
pi_114220338
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 07:44 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

De ergste verliefdheid moet eerst over zijn, dat kan best een paar maanden duren. Intussen kan Badr haar ook dumpen natuurlijk.
Ben benieuwd of ze op bezoek mag bij zijn familie, die moslims hebben het niet zo op niet-moslim vrouwen. Het zou mij niet verbazen als zou blijken dat Estelle gewoon als een soort trofee wordt gezien, die straks weer wordt afgedankt.
Jeetje, wat badinerend over een liefde die warm en groots is
pi_114220752
Estelle, eenzaam in haar huwelijk valt nu op de verkeerde man. ;(

en komt van de regen in de drup...
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 09:20:19 #14
184769 crew  Deisyy
pi_114220754
quote:
12s.gif Op zondag 15 juli 2012 07:51 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jeetje, wat badrinerend over een liefde die warm en groots is
:X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 15 juli 2012 @ 10:43:29 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114221638
quote:
12s.gif Op zondag 15 juli 2012 07:51 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jeetje, wat badinerend over een liefde die warm en groots is
:D _O-
pi_114222914
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:43 schreef Flow3r het volgende:

[..]

:D _O-
Badrinerend zul je bedoelen :-)
pi_114232734
hopelijk is er morgen nu eindelijk wat meer bekend...dat politie onderzoek begint nu toch wel lang te duren
  Moderator / Miss SHO zondag 15 juli 2012 @ 16:56:10 #18
22592 crew  Ole
pi_114233717
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:35 schreef Rachilda het volgende:
hopelijk is er morgen nu eindelijk wat meer bekend...dat politie onderzoek begint nu toch wel lang te duren
Ze zijn bewijzen aan het verzamelen :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2012 @ 16:59:45 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114233912
Mijn vertrouwen in de politie is 0,0. Ik hoop eigenlijk dat de onderwereld dit onder elkaar 'oplost'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO zondag 15 juli 2012 @ 17:16:22 #20
22592 crew  Ole
pi_114234812
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn vertrouwen in de politie is 0,0. Ik hoop eigenlijk dat de onderwereld dit onder elkaar 'oplost'.
* Ole gaat popcorn inslaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_114240328
Ik vraag me af wat Ruud hier allemaal van vind? -O-
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 19:47:44 #22
184769 crew  Deisyy
pi_114240471
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef tesssssssss het volgende:
Dit meldde hij gisteren op Twitter:

quote:
14 juli Ruud Gullit Ruud Gullit ‏@GullitR

Good morning. This is by far the best holiday I had. Good to be with kids.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_114246624
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef tesssssssss het volgende:
Ruud denkt vast "verbaasd me niks"
  maandag 16 juli 2012 @ 07:19:24 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_114258768
quote:
Familie Estelle niet blij met Badr Hari
RIJSWIJK - De familie van Estelle Gullit is niet blij met haar nieuwe liefde, de in opspraak geraakte kickbokser Badr Hari.

Het gaat dan met name om zijn mogelijke betrokkenheid bij de mishandeling van miljonair Koen Everink. Dat incident vond vorige week zaterdag plaats in de vipbox van de Amsterdam Arena.
In het AD zegt Henny Cruijf, vader van Gullit, dat hij zich zorgen maakt om zijn dochter. "Ze had van tevoren kunnen inschatten wat de gevolgen zouden zijn van deze partnerkeuze. Estelle is 33 jaar en oud genoeg om zelf te kiezen met wie ze omgang heeft. Maar of ze ook wijs genoeg is, daar twijfel ik inmiddels aan."
De vader van Gullit zegt ook bang te zijn dat de familienaam wordt bezoedeld en dat zijn broer Johan Cruijf ook niet blij is met de negatieve aandacht. "Met deze achternaam duikt heel de wereldpers erop."
Hoewel Henny Cruijf al enige tijd geen contact meer heeft met zijn dochter, blijft hij altijd voor Gullit klaar staan. "Ik heb een tijdje geleden al gezegd: hier hoor ik even niet bij. Ik heb afstand genomen, anders trek ik mijn grote mond toch weer open. Als Estelle aan de grond komt, dan ben ik er heus weer om haar op te rapen. Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt."
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_114258887
Lekker verwarrend om haar vader als "de vader van Gullit" aan te duiden. Moest echt ff een paar keer lezen.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')