Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Oh is Zimra eruit, had het niet tot het eind toe gekeken. Zij was toch niet echt de slechtste? Er zaten wat mannen tussen die er helemaal niets van bakten.
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
Truequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlanders![]()
Oh, dat verklaart dat ze het zo goed deed. Dat is ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik hoor net dat die Laura (van vieze vette verloofd) vroeger professioneel heeft geschaatstJa logisch dat ze zo goed was.
Het zijn zelfs 2 bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, je had het goed gezien. Die ene troela die als eerste schaatste heeft aan professionele wedstrijden meegedaan
Ja ze zeiden het vorige week, ik was het al vergeten, goed dat je het zegt! Ik moet nog kijken of ik op tijd ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
Vanavond begint het al om 19:00 uur zie ik op tvgids.nl!
Alsof jij alleen het Journaal kijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Poppel, jij kijkt ook alles he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |