quote:10
STERREN DANSEN OP HET IJS DE UITSLAG
998.000
Ik ben benieuwd of dat dit gewoon volgens verwachting is, of dat ze dan twijfelen of er een nieuw seizoen komt.quote:21
STERREN DANSEN OP HET IJS
672.000
Van mij mogen ze wegblijven met dit programma. Wat een afgang, zeg. Het ging er op het laatst alleen maar om wie 'het populairst' was.quote:Op zondag 10 februari 2013 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of dat dit gewoon volgens verwachting is, of dat ze dan twijfelen of er een nieuw seizoen komt.
Schijnt ook niet waar te zijn. Maar hij heeft schijnbaar zijn leven verbetert anno 2013.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die vent is echt totaal debiel en dan te bedenken dat hij in Afghanistan gevochten heeft.
Ik vond dit altijd NET even leuker dan Dancing with the Stars. Dus hopelijk wordt er snel wat meer bekend.quote:Na een pauze van zes jaar komt SBS 6 met een nieuw seizoen van de oude hit Sterren dansen op het ijs. Wie de show gaat presenteren is nog niet bekend.Begin deze eeuw was er de zogenaamde ijsdansoorlog omdat SBS en RTL 4 beiden plots met een ijsdansprogramma voor BN'ers op de proppen kwamen. Daarna liep het programma nog vijf seizoenen door bij SBS. In 2013 stopte de show vanwege dalende kijkcijfers maar nu vindt de zender de tijd blijkbaar rijp voor een nieuwe reeks.
Presentatie
Sterren dansen op het ijs werd ooit gepresenteerd door Gerard Joling en Nance, maar nu zal een stel nieuwe presentatoren de gladde ijzers onderbinden. Wie dat worden, is nog niet bekend. Ook de jury moet nog worden onthuld. Vroeger gaven o.a. Hein Vergeer en zangeres Sita hun oordeel over de spartelende BN'ers. Sterren dansen op het ijs zal dit najaar te zien zijn bij SBS 6. BRON
Ik vond het altijd bloedlink.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:00 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit altijd NET even leuker dan Dancing with the Stars
Ja nou dat ook inderdaad, Jody Bernal was supergoed kan ik me herinneren, die heeft volgens mij nog bij Holiday on Ice meegedaan zelfs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |