Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Oh is Zimra eruit, had het niet tot het eind toe gekeken. Zij was toch niet echt de slechtste? Er zaten wat mannen tussen die er helemaal niets van bakten.
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
Truequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de meesten niet eigenlijk, bekende Nederlanders![]()
Oh, dat verklaart dat ze het zo goed deed. Dat is ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik hoor net dat die Laura (van vieze vette verloofd) vroeger professioneel heeft geschaatstJa logisch dat ze zo goed was.
Het zijn zelfs 2 bekende Nederlandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, hoor, maar zij was wel bijzonder slecht. Ze kon amper blijven staan op het ijs. Ze werd alleen maar opgetild door haar partner. En daarbij: dit is toch geen bekende nederlander??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, je had het goed gezien. Die ene troela die als eerste schaatste heeft aan professionele wedstrijden meegedaan
Ja ze zeiden het vorige week, ik was het al vergeten, goed dat je het zegt! Ik moet nog kijken of ik op tijd ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
Vanavond begint het al om 19:00 uur zie ik op tvgids.nl!
Alsof jij alleen het Journaal kijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Poppel, jij kijkt ook alles he
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof jij alleen het Journaal kijkt.
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Een 7.5 lijkt me wel een beetje aan de hoge kant
Dat zegt niks, Adje kreeg ook een 8.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Een 7.5 lijkt me wel een beetje aan de hoge kant
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Adje kreeg ook een 8.
Hij sprong gewoon naar beneden van de meter plank. Dat sloeg echt nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.
Adje jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij sprong gewoon naar beneden van de meter plank. Dat sloeg echt nergens op.
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
OK nu krijg ik iedereen over me heenMaar ik vind dat Jody best goed commentaar geeft.
Echt he? Zo gek is het nog niet bij SBSquote:
Ik word er een beetje bang vanquote:
Ex van Jim en doet wel iets in een jeugdserie geloof ikquote:
Is zij niet van echte meisjes??quote:
Ok...dat wereldje volg ik niet echt...weet nog net wie Jim is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ex van Jim en doet wel iets in een jeugdserie geloof ik
Frankrijk.quote:
Oh vandaar, stomme bokkige jongenquote:
Patries zegt het ook al, lach nou eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar, stomme bokkige jongen
Ik dacht dat het een Oostblokker wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Patries zegt het ook al, lach nou eens
En nu heeft hij er een kind van toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Oostblokker was
Hij doet me bijna denken aan dat grietje van Boogaard, die had ook zo'n boer-met-kiespijn smoelwerk, alleen lachte die (nep).
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nu heeft hij er een kind van toch?
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
OK nu krijg ik iedereen over me heenMaar ik vind dat Jody best goed commentaar geeft.
Ik vond dat losse draaitje enzo echt best goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik denk dat ze bij Paul heel erg naar zijn enthousiasme hebben gekeken en niet zozeer naar het schaatsen.
Voor iemand van zijn postuur doet Jarno het echt niet slecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat losse draaitje enzo echt best goed
Vergeleken met wat die Jarno bv doet, die glijdt alleen maar vooruit.
En die Laura (hoe heet ze nou, die al professioneel schaatste?) ben ik wel benieuwd naar en wat ze er over zeggen
Ik moest lachen toen hij zijn shirtje optilde en zijn mond 'binnen zat te zuigen'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik kon ff niet online maar heb wel gekeken so far en ik vond Paul best goed![]()
En Geer over die tanden van die Fransoos net
Nee hoor, heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur doet Jarno het echt niet slecht.
Ik zat tussendoor gewoon een stuk van Kassa te kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
K*t, 10 minuten reclame en nog vergeet ik wat te drinken en snacken te halen
Hebben ze nog een leuke test?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat tussendoor gewoon een stuk van Kassa te kijken
Ze is heel erg dun geworden sinds de dood van haar man, daarvoor was ze echt stevigerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is die Jose een slanke kleine vrouw
Saai dus...het liefst kijk ik naar kroketten of frikandellen testen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat over consumenten die een probleem hebben met winkels. Volgens mij de hele uitzending.
Ja vind ik ook, maar dat 'not amuuuused' vond ik zo flauwquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het niet goed is, dan moet je het gewoon zeggen.
Er zijn nog wel boertiger manieren om dat duidelijk te maken hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar dat 'not amuuuused' vond ik zo flauw
Ik zat te zappen naar NED3.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
Hebben ze er iets over gezegd?? Ik had even gezapt in de reclame.
Maar ik vind dit zo allejezus oneerlijk
Ik zit tussendoor Golden Earring te kijken op NL3.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Eerlijk gezegd boeit dit niet zo...straks maar even naar Van Duin zappen.
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ah Gerard zegt er nu iets over, heeeel voorzichtig.
Maar dat beweert ze zelf dus ook (postte ik). Ik geloof daar niets van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
Geer doet nou net alsof ze alleen als kind een beetje op houten schaatsen heeft geschuifeld, maar die jurydame ontmaskert haar een pietsie ook al moeten we kennelijk blijven denken dat ze een amateur is
Oh ik zat te zappen tussendoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatst
"We hebben allemaal vroeger wel geschaatst". Yeah, right, ik kon ook direct pirouettes zelf en op 1 been achteruit
Whehehe nee want Geer zei iets over dat ze op houten schaatsjes had geschaatst en die jurydame riep iets als 'nouuuu nee, ze had prachtige witte schaatsen...' met een blik van 'ik ga d'r verraden'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat beweert ze zelf dus ook (postte ik). Ik geloof daar niets van.
Ja, die heeft les gehad en niet zo zuinig ook. Mogelijk wisten de makers van het programma dit niet, want wat is de lol nog als al duidelijk is wie gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe nee want Geer zei iets over dat ze op houten schaatsjes had geschaatst en die jurydame riep iets als 'nouuuu nee, ze had prachtige witte schaatsen...' met een blik van 'ik ga d'r verraden'
Niet met schaatsen, maar ik lees in haar bio op de site van SBS6 dat ze ook danseres is geweest. Dan heeft ze toch een pak meer voorsprong op de rest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het eerste uur gemist.![]()
![]()
Waarom mag die Laura meedoen? Dat is duidelijk geen beginner.
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet met schaatsen, maar ik lees in haar bio op de site van SBS6 dat ze ook danseres is geweest. Dan heeft ze toch een pak meer voorsprong op de rest.
Dit staat er op de site van sbs:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.
quote:Voor dat ze aan ‘Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde’ begon was ze al bekend met haar deelname aan ‘X-Factor2011’waarbij ze tijdens het ‘X Campus Concert’ werd geëlimineerd. Ze heeft ook nog in twee musicals gespeeld namelijk Andre van Duin z'n nieuwe ‘revue’ en ‘High School Musical’. Ook was ze assistente van illusionist Georges Hilaul in de show ‘Dreams Live’.
Op tv zeiden ze vorige week dat ze aan professionele wedstrijden heeft meegedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was het aan het goedpraten juist, dat ze alleen als kind een beetje had geschaatst
"We hebben allemaal vroeger wel geschaatst". Yeah, right, ik kon ook direct pirouettes zelf en op 1 been achteruit
vroeger had ze wel regelmatig geschaatst zei zequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook met schaatsen toch? Dat kan haast niet anders.
Ze hebben dat schaatswedstrijd gedeelte gewoon uit haar SBS bio gekniptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op tv zeiden ze vorige week dat ze aan professionele wedstrijden heeft meegedaan![]()
Geen idee of dat nu ook gezegd is, ik kreeg net telefoon, dus stuk gemist. Wel goed dat ze zo'n goeie combineren met dat lekkertje, dan blijft die lang in de show
Whehe, slimquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben dat schaatswedstrijd gedeelte gewoon uit haar SBS bio geknipt
Hij heeft een behoorlijk ruig leven gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is die Haddad?
Die Andy, begin 30 en dan zo'n oude kop
Johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft een behoorlijk ruig leven gehad.
Niet iedere man kan kiezen voor een krullenbol...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joh
Hij moet gewoon zijn haar laten groeien, kaal koppie staat niet.
Christophe is 34.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is die Haddad?
Die Andy, begin 30 en dan zo'n oude kop
Misschien kan Geer Andy nog een tipje geven danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedere man kan kiezen voor een krullenbol...
Ah dank je! Leuk optimistisch ding lijkt me.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Christophe is 34.
Hij heeft Libanees bloed (toen mijn vader hem in een keer in GTST zag, vroeg hij aan mij: "Hoe heet die haakneus?").
Zo kun je het idd ook oplossen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Geer Andy nog een tipje geven dan
Of hij belt oud-ploeggenoot Wes
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
En ook op twitter zegt ze 'Ja ik heb inderdaad gekunstschaatst, maar welke Fries schaatst er nou niet??'.
twitter:LauraPonticorvo twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 18:48:22Kusje en beetje spanning! 2e LIVESHOW!! Samen met de mooie @chistophehaddad reageer retweet
Ik vind Christophe iets te leuk voor Lauraquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Straks weer een setje na een seizoen schaatsen
En misschien Gaby en Bok du Paris
Ik zou het Twittertweepen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Kunnen Geer en die doos nou eens de namen van hun kandidaten goed leren uitspreken?
WTF, 'keeeebie' ipv 'Gaby' en 'Christoffurrrrrrrr' ipv 'Christophe'.
Ik ken die Laura helemaal niet, echt niet eens van naam, maar ik ga met je mee. Ik vind hem ook wel te leuk voor zoiets.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Christophe iets te leuk voor Laura
Ik heb ooit een minuut of 6 van dat VIeze Vette Verloofde oid gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken die Laura helemaal niet, echt niet eens van naam, maar ik ga met je mee. Ik vind hem ook wel te leuk voor zoiets.
Gebruik het FOK!ESF-account.quote:
Precies datquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
Bij Christophe past een wat stijlvoller vrouw voor mijn gevoel, een beetje een klassiek type.
Ik vind die Jody me een partij meevallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Best erg dat ik de jury hier beter te pruimen vindt dan op 4 bij The Voice
Ik twijfel nu of hij al eerder ergens in de jury zat? Of was dat met dat zwemmen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die Jody me een partij meevallen![]()
Ik weet het niet meer... daar deed ie aan mee, met dat schoonspringen, daar deed ie de allerbeste sprong en werd ie meteen weggestemd. Of hebben ze hem daarna als troost in de jury gegooid daar? Ik heb er niet meer naar gekeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of hij al eerder ergens in de jury zat? Of was dat met dat zwemmen?
Dat is wel heel sneu. Erger dan Andy komt er nietquote:
Oh voor mij staat dat op haar voorhoofd zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu. Erger dan Andy komt er nietOf is zij ook een verkapte kampert?
Hij sprong goed, maar de jury liet hem niet door naar de volgende show.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... daar deed ie aan mee, met dat schoonspringen, daar deed ie de allerbeste sprong en werd ie meteen weggestemd. Of hebben ze hem daarna als troost in de jury gegooid daar? Ik heb er niet meer naar gekeken.
Ik heb haar schaatsbeurt net gemist helaas, ik moet eens van dichtbij kijken straks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh voor mij staat dat op haar voorhoofd zo ongeveer![]()
Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd en is het een heel erg lief meisje hoor.
Maar ik vind haar hele uitstraling enorm ordinair. Komt vooral door dat programma, zeg ik eerlijk.
Oh hij zwom zelf! Ik zou zweren dat ik hem vaker ergens in een jury heb gezien, maar waar... geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij sprong goed, maar de jury liet hem niet door naar de volgende show.
Toen kreeg hij een wildcard (waarschijnlijk vanwege boze kijkers) en toen kwam hij tijdens de training verkeerd terecht en kreeg een gat in zijn trommelvlies. Hij heeft nooit in de jury gezeten daar.
Hoe laat komt Beste Zangersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, kunnen ze het niet afronden voor Beste Zangers begint?
Over 10 minuten; 21:00quote:
Oeh met Bas Ragas. Dan zap ik, dan laat ik de rest van het schaatsen zittenquote:
I is herequote:
quote:
Owja, dat was vanavond ook. Is/was het wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor Animal Crackers nog gekekenHet duurt zo lang.
Viel tegen, beetje weinig animals en teveel tussendoorfilmpjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Owja, dat was vanavond ook. Is/was het wat?
neequote:
Ja dat bedenk ik me ook zo vaak, die vrouwen moeten maar vertrouwen dat de amateurs niks raars doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Je zou er maar op moeten vertrouwen dat zo'n puber je niet laat vallen ...
Dit is vanavond wel een van de nummers waar je op kan schaatsen. Dat nummer van Sterretje bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh op dit nummer zou ik ook wel willen schaatsen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Monsif heeft ook nog minder lang kunnen trainen dan veel andere kandidaten (hij verving Bonnie St.Claire), dus als je daar rekening mee houdt, heeft hij het echt heel goed gedaan.
Dat viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
"Het laatste koppel dat in de skate-off staat is: José en Simon!" Hij riep het alsof ze er blij mee moest zijn.
Jup. Andy en José zijn eruit.quote:
Arme José.quote:
Waarom eigenlijk op dit rare tijdstip eigenlijk? Geen IHVH of iets dergelijks op de zaterdagavond meer..?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef Disana het volgende:
Helemaal vergeten. Rare tijd ook eigenlijk.
Ik gok op concurrentie van RTL 4.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op dit rare tijdstip eigenlijk? Geen IHVH of iets dergelijks op de zaterdagavond meer..?
Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?quote:
Nou, volgens mij is All you need is Love wel fikse concurrentie. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:17 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?
TV Kantine en All you need komt straks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:17 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?
1900quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef static het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van vorige week?
716.000 kijkers. Marktaandeel: 10,3%.. Vorige week Animal Crackers NL1 1.909.000 om half negen en de Gooische Vrouwen film 1.774.000 op RTL.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef static het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van vorige week?
Andere show hierna op 6. Geen idee of dat goed scoort.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op dit rare tijdstip eigenlijk? Geen IHVH of iets dergelijks op de zaterdagavond meer..?
Nee, scoort ook niet: 785.000 kijkers (11,1%)...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere show hierna op 6. Geen idee of dat goed scoort.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij hier stukken sympathieker overkomt dan in dat idiote programma Ohoh Cherzo. Niet dat ik hem nu leuk of lekker vind, maar wel "normaler".quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle meisjes verliefd op Sterretje? Alsjeblieft niet.
Als ik het goed herinner heb ik ze al eens eerder gezien, en volgens mij kwamen die best normaal over en wilden ze ook niet zo graag in de publiciteit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik toch wat bevooroordeeld wasZijn ouders heb ik overigens nooit gezien op tv.
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is All you need is Love wel fikse concurrentie. Of zie ik dat verkeerd?
Mja, dat is inderdaad wel waar.. Maar toch.. rare tijdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie ja
Oh ja, Ned 1 ook nog. Dan zal SBS6 zich inderdaad aangepast hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie ja
Klopt beetje getild worden en zo. Meer is het niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef ato het volgende:
Ik vond haar'vroeger zo'n ranzig wijf, zij is in haar voordeel voor uit gegaan.
Wat schaatsen betreft deed zij toch weinig?
Goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
arghhhh te laat, ben nog niet bij een tv
Hoe deed Paul het??
Goed en een leuke kür!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
arghhhh te laat, ben nog niet bij een tv
Hoe deed Paul het??
Ik vond het als kind ook best leuk als mijn vader keekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond dat vroeger kei leuk om te kijken
Ik keek ook altijdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond dat vroeger kei leuk om te kijken
En Wout Zijlstraquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook altijdOp zaterdagmiddag dacht ik. Met Sigmarsson.
OK dat is off topic
Deze zwaargewicht kan best schaatsen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |