Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?quote:
Nou, volgens mij is All you need is Love wel fikse concurrentie. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:17 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?
TV Kantine en All you need komt straks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:17 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus.. die is er toch eigenlijk niet deze zaterdagen?
1900quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef static het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van vorige week?
716.000 kijkers. Marktaandeel: 10,3%.. Vorige week Animal Crackers NL1 1.909.000 om half negen en de Gooische Vrouwen film 1.774.000 op RTL.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef static het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van vorige week?
Andere show hierna op 6. Geen idee of dat goed scoort.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk op dit rare tijdstip eigenlijk? Geen IHVH of iets dergelijks op de zaterdagavond meer..?
Nee, scoort ook niet: 785.000 kijkers (11,1%)...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere show hierna op 6. Geen idee of dat goed scoort.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij hier stukken sympathieker overkomt dan in dat idiote programma Ohoh Cherzo. Niet dat ik hem nu leuk of lekker vind, maar wel "normaler".quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle meisjes verliefd op Sterretje? Alsjeblieft niet.
Als ik het goed herinner heb ik ze al eens eerder gezien, en volgens mij kwamen die best normaal over en wilden ze ook niet zo graag in de publiciteit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik toch wat bevooroordeeld wasZijn ouders heb ik overigens nooit gezien op tv.
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is All you need is Love wel fikse concurrentie. Of zie ik dat verkeerd?
Mja, dat is inderdaad wel waar.. Maar toch.. rare tijdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie ja
Oh ja, Ned 1 ook nog. Dan zal SBS6 zich inderdaad aangepast hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
All you need en Beste Zangers scoort ook wel denk ik, dus degelijk concurrentie ja
Klopt beetje getild worden en zo. Meer is het niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:34 schreef ato het volgende:
Ik vond haar'vroeger zo'n ranzig wijf, zij is in haar voordeel voor uit gegaan.
Wat schaatsen betreft deed zij toch weinig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |