Ze hebben dat schaatswedstrijd gedeelte gewoon uit haar SBS bio gekniptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op tv zeiden ze vorige week dat ze aan professionele wedstrijden heeft meegedaan![]()
Geen idee of dat nu ook gezegd is, ik kreeg net telefoon, dus stuk gemist. Wel goed dat ze zo'n goeie combineren met dat lekkertje, dan blijft die lang in de show
Whehe, slimquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben dat schaatswedstrijd gedeelte gewoon uit haar SBS bio geknipt
Hij heeft een behoorlijk ruig leven gehad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is die Haddad?
Die Andy, begin 30 en dan zo'n oude kop
Johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft een behoorlijk ruig leven gehad.
Niet iedere man kan kiezen voor een krullenbol...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joh
Hij moet gewoon zijn haar laten groeien, kaal koppie staat niet.
Christophe is 34.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is die Haddad?
Die Andy, begin 30 en dan zo'n oude kop
Misschien kan Geer Andy nog een tipje geven danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedere man kan kiezen voor een krullenbol...
Ah dank je! Leuk optimistisch ding lijkt me.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Christophe is 34.
Hij heeft Libanees bloed (toen mijn vader hem in een keer in GTST zag, vroeg hij aan mij: "Hoe heet die haakneus?").
Zo kun je het idd ook oplossen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Geer Andy nog een tipje geven dan
Of hij belt oud-ploeggenoot Wes
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
En ook op twitter zegt ze 'Ja ik heb inderdaad gekunstschaatst, maar welke Fries schaatst er nou niet??'.
twitter:LauraPonticorvo twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 18:48:22Kusje en beetje spanning! 2e LIVESHOW!! Samen met de mooie @chistophehaddad reageer retweet
Ik vind Christophe iets te leuk voor Lauraquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Straks weer een setje na een seizoen schaatsen
En misschien Gaby en Bok du Paris
Ik zou het Twittertweepen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Kunnen Geer en die doos nou eens de namen van hun kandidaten goed leren uitspreken?
WTF, 'keeeebie' ipv 'Gaby' en 'Christoffurrrrrrrr' ipv 'Christophe'.
Ik ken die Laura helemaal niet, echt niet eens van naam, maar ik ga met je mee. Ik vind hem ook wel te leuk voor zoiets.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Christophe iets te leuk voor Laura
Ik heb ooit een minuut of 6 van dat VIeze Vette Verloofde oid gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken die Laura helemaal niet, echt niet eens van naam, maar ik ga met je mee. Ik vind hem ook wel te leuk voor zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |